sati

četvrtak, 12.10.2006.

gle čuda

sinoć kad san tila objavit onaj prvi post o sjaju u kosi, pisalo me je da ga ne mogu objavit, bija je neki problem. pa san napisala onaj drugi, pa mi je i taj pokušaj propa jer je opet pisalo to nešto šta je pisalo i prvi put. kad ono, gle (ne malu voćku posli kiše, di ste uopće vidili kišu u zadnje vrime??) čuda: oba posta su se misteriozno pijavila. za mene misteriozno.

vozin se ja danas buson i baš razmišljam kako mi nije objavilo post i kako je to vjerojatno s razlogom. čak san i bila smislila šta bi moga bit razlog, al se sad ne moren sitit. nešto u stilu: pa ne moraju svi znat da san toliko očajna da u svojoj 37. godini maštam o nekom tamo susretu s nekim Likom i... ma ljigavo mi je o tome i pisat!

i šta sad da velim? koji je razlog da su se postovi IPAK pojavili? šta je s tim Pjesnik tija reć?
i koga li ja uopće pitan ovo, jer je očito da me više nitko i ne čita. jedino Morenzičko moje drago i Seka moja isto i to je to. i ova Cura Nova. a ta još nije skužila da san totalno blesava, pobić će čim shvati.

a kad me vi izbjegavate, pa kako da se uopće nadam da će me Lik zamijetit?

i koji je đon tim muškima koji se potrude da vas upoznaju pa se onda prave da vas ne znaju?

baj d vej, vidila san ga danas tamo, ali samo s leđa, kad je odlazio. vjerojatno je doša posli mene i sija na drugi kraj, ja ga nisan ubrala kad je doša. dakle, zakljiučak je da mu leđa nisu ama baš ništa lošija od prednjice.

eh, da, sjajila se kosa i te kako, al iman blagi osjećaj da su samo galebi to primijetili. ne, nije se ni jedan pokakao na mene, al nekako su me čudno gledali lud

zaključak: sutra ne iden na kofi tamo, al nije da nisan pokušala wink

12.10.2006. u 22:49 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

kako sati prolaze. a time i dani.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr