Likovi
Lara Black Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To sam ja. Imam smeđe-crvenu kosu, i plave oći. Imam 16 godina i idem na 6.godinu u Hogwartsu. naj frendovi su mi Fred, George i Lee Jordan. Nisam zaljubljena iako mi se sviđa Cedric Diggory...ali nemam nikakve šanse kod njega. Obožavam obranu i moram priznati da imam sve O (za razliku od blizanaca i Leeja) i znam izvesti patronusa u obliku pantere. Starci su mi bezijaci, pa tako kad sam doma jedina veza sa čarobnačkim svijetom su mi blizanci i moja susjeda Becky(Rebecca) koja je užasno zaljubljena u Harryja.

Fred Weasley Free Image Hosting at www.ImageShack.us Moj best frend...dobar i zabavan. Ima brata blizanca Georgea. On je jako zaljubljen u Angelinu Jonson,ali ga ona ne farba ni 5%...

George Weasley Image Hosted by ImageShack.us Fredov brat blizanac, također moj najbolji frend. On je nekako povučeniji od Freda ali jednako je zabavan...On nije zaljubljen...valjda. Ma niš mi ne govori...

Drusilla Bennington Free Image Hosting at www.ImageShack.us Moja naj frendica. Ona nevjerovatno puno uči. poznajem ju čitav život i puuuno ju volim. Zabavna je samo je veoma neshvačena. Cesto ju uspoređuju s Hermionom Granger jer puno uči, ali Dru je barem normalna...

Lee Jordan Free Image Hosting at www.ImageShack.us Moj 3. naj frend. Crnac je...komentator na utakmicama metloboja u školi. On ima dosta dobre ocjene ali mu svi govore da pada pod utvjecaj blizanaca :P

Rebecca Livingstone Image Hosted by ImageShack.us Moja susjeda...Ima plavo smeđu kosu i tamno smeđe oći. Strašno je zaljubljena u Harryja ali mu ne zeli reći. Simpatična je i uvjek vesela...

Harry Potter Free Image Hosting at www.ImageShack.us najslavniji čarobnjak...simpatičan je i prilično zgodan. Mislim da je i on zaljubljen u Rebeccu, ali ne zeli priznati. Tragač je u Griffindorskoj ekipi.

Ron Weasley Image Hosted by ImageShack.us Fredov i Georgeov mlađi brat..nevjerovatno je simpatičan ,ali jako plašljiv. Nekad zna biti ljubomoran na Harryja. I zaljubljen je u Hermionu!!!

Maya Courage Free Image Hosting at www.ImageShack.us Maya je moja best frendica...zapravo jedina cura uz Dru i Rebeccu koja mi je super frendica...Ima brata blizanca kojeg bas i ne volim i sovu Nessy koja je prelijepa. Ima smeđu kosu i zelene oći!

Cedric Diggory Image Hosted by ImageShack.us Cedric je moj novi dečko...Najbolji dečko na svijetu...Presladak je, 7. godina Hufflepuffa, ima svijetlosmeđu kosu i preljepe zeleno plave oći. Savršen je. Ne bi ga mjenjala ni za sta na svijetu!!Igra na mjestu tragača u Hufflepuffskoj metlobojskoj ekipi i kapetan je iste!

Isabell Black Free Image Hosting at www.ImageShack.us Moja najdraža sestrična i jedna od rijetkih u obitelji Black koja nije iskvarena do srži. zabavna je i pričljiva i užasno tvrdoglava...

Ashlee McKenzie Free Image Hosting at www.ImageShack.us Nova cura u školi i društvu. Zakon je. Nikad ju nemožes vidjeti ozbiljnu. Jako voli čarolije i obranu! Najbolja je prijateljica od Isabell...

Chelsea Way Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Beckyna frendica sa njene godine. Svi znamo da je potajno zaljubljena u Harryja, iako je i Becky zaljubljena u njega. Ali ona to snažno poriče i govori da joj se sviđa Dean Thomas. Inaće je jako zabavna i jako pametna...

Love trought the tournament

petak, 04.08.2006.

Napokon praznici....ili ne?

Praznici su.
Jučer je bio bal. Od zadatka do sad se svega i svačega desilo.
Pod broj 1 ona glupa koza od Cho Chang je prvo pokušala zavesti Harryja, ali nakon sta joj je Becky zaprijetila urokom konjuktivitisa ,prešla je na Cedrica. Ja sam bila malo manje gruba s njom. Rekla sam joj ako nam se jos jednom približi da ce je blizanci Weasley baciti s Astronomske kule. Mislim da je shvatila bit jer jedini kontat s dečkima,od tada, joj je bio onaj kad je išla na satove. Po školi su krenuli beđevi na kojima piše Lara je zakon, a Potter smrdi. To je djelo Slytherina. Onaj smrdljivi mali Malfoy me pokušava zbariti otkad je došao u školu,kreten...
Blizanci su ga ulovili u muškom wc-u i više nikad nije normalno hodao nakon toga.
Jedno jutro, na doručku, za Slytherinskim stolom je izbila vika. Čini se da se Krum derao na jednu smeđokosu curu, jedinu djevojku iz Durmstranga, Annu,i ona je vikala na njega. Vikali su na bugarskom pa ih niš nisam skužila, mislim nitko nije. Profesori nisu intervenirali, jer im je Karkaroff rekao da je to uobičajeno. Zato se Cedric našao jako uvrijeđen jer smo se hranili i ljubakali kad je vika počela. Otišao je do njihovog stola.Tada je Anna vrisnula na engleskom.
"Vidiš Viktor kako se Hogwartski tipovi znaju ponošati. Selim se u..." pogledala je okolo i vidjela mene kako buljim u nju "idem u Griffindore, ionako su svi za ovim stolom ludi!" bacila se Cedricu oko vrata i izvukla ga je vani. Ja sam izjurila za njima.
Ja:"Cedric Amos Diggory, koji vrag radiš sa tom flundrom."
Anna:"O Lara molim te oprosti mi...ja sam kriva. Ja sam ga odvukla.Zbilja ne želim ništa od njega, ali bio je pri ruci. Sorry Ced...čuj...mogu u vašu spavaonicu?"
Ja:"Ok...nema veze." privukla sam Cedrica sebi "MOžeš biti u našoj sobi..dočarat ćemo ti krevet. Ajde idemo ti po stvari prije nastave."

Otišli smo u tamnice da uzme stvari ,a onda u Griffindorsku kulu da ih tamo ostavi (inaće na istoj smo godini, pa sad kad je u Griffindoru si je promjenila raspored, pa je umjesto na Travarstvo otišla samnom na Obranu kod Divljookog).
Ono vrijeme koje sam provela s njom prije praznika pokazalo mi je da je skroz cura ok, i da djeli moju antipatiju prema Hermioni Granger i Cho Chang. I super se skompala sa Fredom , Georgeom i Leejem, ali su Dru i Maya bile malo hladnije prema njoj. Ubrzo se približio bal i naravno ja sma išla sa Cedricom iako mu je Cho Chang podmetnula ljubavni napitak pa smo imali komplikacija sa lječenjem.
George je išao sa Dru, Fred sa Angelinom, Harry sa Becky, Maya sa Henryjem Gorčevom (suuuperslatkim tipom iz Durmstranga),Chelsea sa Erniem MacMillanom, a Ashlee i Isabell sa blizancima Bosworth sa 7 godine iz Ravenclawa (također jako zgodni tipovi)
Ron je trebao ići sa Hermionom...to je bila predpostavka ,ali Hermyca je išla s Krumom, na šta je Anna poludjela i iz inata išla s Ronom.
Uglavnom na balu je bilo zakon. Došle su Čudnovate sestre i raspalili su onu njihovu..."Do the hippogriff!" boze, obozavam tu pjesmu. Prvaci su morali otvoriti ples. Cedricu je bilo malo neugodno ali smo plesali. Kasnije smo se ljuljuškali na "Moju čaroliju", a ankon toga smo otišli u dvorište gdje je bilo mnogo kočija. Smjestili smo se u jednu i tamo smo se ljubakali.Došao je Snape, nakon nekih 20 minuta, zalupao na vrata i rekao :"Vidi, vidi...Tromagijska prvakinja...uhvaćena.20 bodova manje za Hufflepuffe i Griffindore. Gubite se sada. Ostatak večeri smo proveli pričajući u praznoj učionici (da samo smo pričali...)
Sljedeće jutro smo močnim busom krenuli prema Londonu. Ja ću do nove godine biti doma, a onda idem u Jazbinu, a 3 dana prije škole ću biti kod Cedrica smijeh
JEDVA ČEKAM!!!!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Moja haljina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Mayina haljina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Haljina od Chelsee
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Becky u svojoj haljini
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Druina haljina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Haljina od Ashlee
Free Image Hosting at www.ImageShack.us isabell sa haljinom i frizurom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Annina haljina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cedric u Svečanoj pelerini

- 19:27 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-Design by Lara Shinoda-