subota, 01.04.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
Za mene je seks hrana baš kao i svaka druga. Samo što se toga nikako ne mogu zasititi. I ne hranim želudac.
Jedina je sličnost u hrani i seksu što oboje mogu raditi i sama, a ne samo s partnerom. Naravno, u dvoje je ljepše i zabavnije, ali mislim da valja isprobati neke stvari sam u 4 zida. A zašto ne? Zahvaljujući tome uspjela sam shvatiti što mi paše a što ne, uspjela sam upoznati svoje tijelo i steći zadovoljstvo, a nisam bila spremna na seks. Znam da se mnogi protive masturbaciji i smatraju je nepotrebnom, ali ja to potpuno odobravam. Zašto ne? Ali to ne vrijedi samo za muškarce, iako je to za njih uobičajeno, nego i za žene.

Sve je samo stvar razmišljanja, želja, znatiželje…

Vrijedi probati, barem jednom…
Image Hosted by ImageShack.us

| 14:02 | Komentiraj (8) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © ...Hot Side of My Life... - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us

Copyright © 2006.

Free Website Counters
Free Website Counters
Toliko Vas je bilo ovdje od 25.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

Na Vama je da li će
moje riječi biti pročitane,
da li ćete ih prihvatiti.
Na Vama je da odlučite
hoćete li se vratiti ovdje.
Na meni je da Vam dozvolim
da zavirite u moju spavaću sobu
– možda vam se svidi
pa odlučite promijeniti svoju.
Na meni je da vas natjeram
da Vam se moje riječi
uvuku pod kožu
i da zažive s vama
– možda i u Vašim krevetima…

Na Vama je da
procijenite mogućnosti,
Otkrijete želje,
Ostvarite ciljeve,
Na Vama je da živite
I uživate

Na svaki,
Pa i Onaj `pokvareni` i
Najslađi način

Sve Vam je to poznato
Samo se morate prisjetiti…


Image Hosted by ImageShack.us

Blogovi koje preporučam:
Wanda
femfem

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us