nedjelja, 26.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

Opet me ujutro probudio svojim nježnim dodirom.
Pravila sam se da spavam, nevino ga ignorirala ali bio je uporan. Kao i svaki put do sad. Otvorila sam oči. Gutao me pogledom. Znam da ga posebno napaljuje moja crna svilena spavačica. Lagano me pritisnuo sebi. Ljubio mi prvo ruke, zatim vrat i moje suhe usne.
Rukama je klizio mojim tijelom. Sasvim tiho, bez riječi, kao da se boji da nas netko ne čuje. A bili smo sami. Skidao me polagano, sporo. Njemu se nikad nikamo ne žuri. Volim to. Tako je nježan, obziran i pažljiv. Znam da me voli.
Otkopčao je svoje hlače. Htjela sam ga upitati zašto se uopće oblačio, bilo je još rano, ali sam šutjela. Nisam ga htjela prekidati. Ljubio me i dalje. Bez prestanka. Istim žarom, istom strašću i silinom. Savijala sam se pod njegovim rukama. Zavlačio je prste u moje gaćice. Osjetila sam njegov topli dah na svojoj koži. Bilo mi je hladno, ali on me brzo ugrijao.
To uspijeva samo njemu. Otvorila sam oči. On je i dalje jezikom klizio mojim bedrima i žmirio. Znala sam da uživa. Potom je dignuo glavu i pogledao me u oči. Znala sam što slijedi. Taj njegov duboki pogled govori samo jedno: sada si moja i ne puštam te od sebe! I bilo je tako. Baš kao i svaki put…

Zarobljeni u plahtama naše postelje i okovima naše ljubavi ležali smo još satima jedno pored drugog. U tišini. Nježno dodirujući jedno drugo. Gledali se bez riječi, u tišini.

| 16:10 | Komentiraj (17) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © ...Hot Side of My Life... - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us

Copyright © 2006.

Free Website Counters
Free Website Counters
Toliko Vas je bilo ovdje od 25.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

Na Vama je da li će
moje riječi biti pročitane,
da li ćete ih prihvatiti.
Na Vama je da odlučite
hoćete li se vratiti ovdje.
Na meni je da Vam dozvolim
da zavirite u moju spavaću sobu
– možda vam se svidi
pa odlučite promijeniti svoju.
Na meni je da vas natjeram
da Vam se moje riječi
uvuku pod kožu
i da zažive s vama
– možda i u Vašim krevetima…

Na Vama je da
procijenite mogućnosti,
Otkrijete želje,
Ostvarite ciljeve,
Na Vama je da živite
I uživate

Na svaki,
Pa i Onaj `pokvareni` i
Najslađi način

Sve Vam je to poznato
Samo se morate prisjetiti…


Image Hosted by ImageShack.us

Blogovi koje preporučam:
Wanda
femfem

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us