2009/02 (5)

  veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na mom blogu cete naci o mome zivotu i svemu ostalom


Free Hit Counter

Free Counter

Linkovi

Joščak

NY bikeri

tina

husak

Rockeri

Tesa

buha

jana

ivona i dominika

silvia

nesto o meni

ime:Nives
Prezime:nije bitno..Razred:6e
Grad:Daruvar
Škola:Frankopanska
Godine:12
LJubavno stanje: slobodna
Volim:
-dečke
-čokoladu
-frendice
-frendove
-ljubičastu boju
-msn
-mobitel
-comp
-ice cafe
-cedevitu
-pizzu
-poruke
-ok!
-blog
-internet
-youtube
-pjesme
-moj razred;6e The Best
-tehno
-rock
-rap
-pop

Ne volim:
-umišljene i arogantne
-metal
-glupače
-koze
-dosadne
-školu
-hrvatski
-povjest
-geografiju
-glazbeni
-sat razrednika

msn:
-hot___girl14@hotmail.com

Moji frendovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Jana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Barby(moja sekaa)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Tea(moja seeka)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

moja velika ljubav Lucija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Tinček

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Tess

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

moj best frend Toni (maneken mali i uz to novi ricardo kaka')

nemojte mi zamjerit jer neke nisam stavila..
nisam stigla..

ponedjeljak, 23.02.2009.

MOJE PRIJATELJICE

JOš jedan dan u iščekivanju..

čekam dan kada ću vidjet moju seku ivonu..
tak mi fali..
i miha i lucija..
fale mi jako..


ne mogu ih maknut iz glave..
jer me podsjećaju na luda i nezaboravna ljeta..
koje smo djelili skupa..


svaki događaj bio je među nas četiri..
a tek naša pjesma..
..MALENA..


kad je čujem u meni se probude uspomene..
uspomene na njih..
moje prijateljice..


i današnji post posvećujem njima..
PRIJATELLJICAMA S MORA...
i pjesmi MALENA..


volim ih a nadam se da i one..
VOLE MENE..


ne želim više biti dosadna..
pa zato idem..
čujemo se sutra..


by:Nives



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.