2009/02 (5)

  veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na mom blogu cete naci o mome zivotu i svemu ostalom


Free Hit Counter

Free Counter

Linkovi

Joščak

NY bikeri

tina

husak

Rockeri

Tesa

buha

jana

ivona i dominika

silvia

nesto o meni

ime:Nives
Prezime:nije bitno..Razred:6e
Grad:Daruvar
Škola:Frankopanska
Godine:12
LJubavno stanje: slobodna
Volim:
-dečke
-čokoladu
-frendice
-frendove
-ljubičastu boju
-msn
-mobitel
-comp
-ice cafe
-cedevitu
-pizzu
-poruke
-ok!
-blog
-internet
-youtube
-pjesme
-moj razred;6e The Best
-tehno
-rock
-rap
-pop

Ne volim:
-umišljene i arogantne
-metal
-glupače
-koze
-dosadne
-školu
-hrvatski
-povjest
-geografiju
-glazbeni
-sat razrednika

msn:
-hot___girl14@hotmail.com

Moji frendovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Jana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Barby(moja sekaa)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Tea(moja seeka)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

moja velika ljubav Lucija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Tinček

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Tess

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

moj best frend Toni (maneken mali i uz to novi ricardo kaka')

nemojte mi zamjerit jer neke nisam stavila..
nisam stigla..

nedjelja, 22.02.2009.

još jedna nedjelja

još jedna nedjelja..
još jedan od onih dosadnih dana..

maloprije sam gledala ono "hrvatska traži zvijezdu"..
dobro sam se nasmijala..

kao što znate sada igra dinamo protiv hajduka..
ja navijam za moj vjerni dinamo..
i nadam se da me neće iznevjeriti kao drugi..


i sad gledam sex guru i čekam csi:miami..
sutra imamo lektiru a ja ju nisam ni počela čitat..
isse..jadna ja..


nestrpljivo čekam sutra popodne..
još jedna informatika..weee...


a tek utorak..obožavam ga..
najbolji filčmovi na rtl-u...
ovaj utorak je "američka pita 2"..


by:Nives..



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.