SliKicE...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us





When you go, would you even turn to say:
"I didn`t love you like I did yesterday"...


And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?
Where you gonna sleep tonight?



Blogovi....:b

D.A.R.K.-burazzXD
...youre nigrtmare...
megametal budala
Jurrraaaaa
genialus top totalus XD-SANDRICH
Vespeva
Lady_de_Vrag
ja
Leja&Teja
End of all hope
My LoVe...

< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: iwa

Opis bloga

hmm....svašta...
malo mog života...malo pjesama...
neznam ni sama...zujozubo
POGLE OVO...XD
Image Hosted by ImageShack.us
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothic sado-mazo zeko!!!
Koji ne osjeca ni gljavu..ni repek ...nicta
a mozete pomoci na taj
nacin da ga prekopirate na svoj bljog...!!


Counters
Counters<

zujoAko mi neko zeli
tipkat nek tipka na:iva1786@hotmail.com
(msn)



Mallo o meni!!!

IME:Iva
PREZIME:pih...dobra fora...XD
ZOVU ME:Iva,Pifka,Ifa,Lucijin i Tejin nadimak za mene i samo
mene:Iva prekoputic the Boss ribica...XD
-idem u školu za medicinske sestre u Mlinarskoj....
-i da zalažem se za borbu protiv
droge i to alkoholom...party

VOLIM
-svoje frendove
-izlazke
-spavat i papateek
-slatkiše(fafaljke)fino
-glupirat se
-zabavne ljude
-votkicu,vinčeko
-čitat,crtat,pisat
-scare filmove

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


NEVOLIM
-fejkere
-umišljene ljude
-pauke
-učit
-ljude koji lažu


SLUŠAM

hm...Apocaliptycu...
Him..
Bullet For MY Valentine...
Cradle of Filth..
Evanescence..
Siddhartu...
Slipknot....
Nickelback...
Dissection....
Black Sabbath..
svakaj...

PjeSmE....


- Evanescence Lyrics


- Evanescence Lyrics


- Him Lyrics


Your Sweet 666 Lyrics


The Byronic Man Lyrics


All These Things I Hate Lyrics


Just Another Star Lyrics



















nedjelja, 02.11.2008.

♥ Youre in and youre out,youre up and youre down....:)

malo me i nema???ma neeeeeeeee...cini vam se...uh ja napokon odlucila dosetat do tuda i napisat neko novo sranje...hh...naime meni se u zivotu toliko toga dogodilo da bi mi trebalo jakooo puno da napisem to sve pa bum ja skratila u zadnjih tjedan dana...smijeheto ja u subotu i nedjelju i petak prosli sad ovaj koji je bio ...ne danas neg prosli ne??'hh...bila u firenci sa svojim razredom tj. skolom...i bilo je jebeno...zajebancija cjeli dan i noc..ni s od spavanja...cuganje mada se nismo u 3 noci uspile normalo napit jer je talno neko govorio da ce doc murja al toga nije bilo...ma da vam ne objasnjavam previse znate kak je to u hotelima kaj se radi po noci ne...talijan im ih ok al ima ih gadnih fuujj...bilo ih je oko 20 necem pretjerivat...cure moje se barile sa njima boga pitaj kaj ne radile sve a ja nasla dva i zajebancija sa njim...plesanje,cuganje...ma odlicno i bez barenja..decki su zakon,al smo ih malo pre kasno upoznale jer smo sljedeci dan trebale za hrvatsku...zajeb...zujosmijehali ovaj petak heloween...jebenica...tulum kod jozice...ma to je bilo legendarno ...picka parti...hm da mos mislit...kroz taj stan je proslo ljudi majke ti nemres vjerovat...malo smo se zasrale od straha al to tak ide...ma bilo je zakon...i bez cuge...al bilo je jebenooo...gledale smo heloween prvih pol sata ak i tolko i vise ne...hh..i tako to inace bilo mi je super..hih..a sad je na vama da komentirate...hih...ajde mwafinokiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| Heal Me | 5 | Print My Empty Words | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.