Horses Are My Life *** Life or Death? - Horses Are My Life *** - Blog.hr

subota, 16.02.2008.

Life or Death?




Image Hosted by ImageShack.us


Dogodilo se...
- Oćemo na jahalicu? – predloži Vanessa.
- Hajmo u galop malo do planinskog lanca! – predloži Tania.
- Supač ideja! – reće Pepy te prva krene u pravi galop na svojoj Korani.
- Amo ljudi. – Odsedlajmo konjeke da se mogu legnuti pa će se svako na svojega legnuti i pošteno odmoriti. – reće Bridget.
Bila je već mrkla noć, svi smo usnuli, a najednom svi su se konji probudili, te digli glavei počeli hrzati.
Nemirno smo svi ustali te pogledali što muči konje, a onda...


Image Hosted by ImageShack.us


- BRZO! SVI NA KONJE! – nemirno te uzrujano počela se derati Vanessa. Nismo oklijevali niti gledali zašto je to rekla, učinili smo što nam je rekla. Uzjahali smo na konje bez sedla i uzda te počeli galopirati što dalje sa planinskoga lanca. Mjesec nas je obasjavao dok smo mi i naši konji neumorno galopirali ispod zvjezdanoga neba.
- Što je to bilo? – upita Bridget.
- Ris. – reće Vanessa.
- Jao! Konji su nam spasili život! – Petra će.
- Svi smo stali u lagani hod. Sjahali sa konja, skupa se zagrlili, od sreće što smo još živi, i što smo zajeno, zatim je svatko priašo svome konju te ga počeo grliti od sreće. A onda smo tek bili svjesni... Nismo znali gdje se nalazimo.
- Što ćemo sad? – preplašno će Hilary.
- Zna li itko približno gdje smo? – okljevajući će Tania.
- Dobro pitanje. – reće Mile koji je tek maločas dogalopiaro na svojem poniju do nas.
- Mile ti si pametan. Reci, znaš gdje smo? – u nadi će Angela. Mile mahne glavom u znak *ne*.
- Hajdemo sada prespavati ovdje negdje a ujutro ćemo pokušati doći natrag u Little Ber. – predloži Hilary.
- Može. – pristane Petra.
- Ali gdje ćemo spavati? – očajno će Tania.
- Nađimo neko sigurno mjesto. – predloži Bridget.
- Ali koje? - upita Vanessa, već pomalo kao da je pričala sama sa sobom.
Svi smo se zamislili, te se počeli osvrtati. Sve je bilo pusto, bigdje ni traga nekoj špilji, drvu, ništa.
- Eno jedno drvo! – sretno će Tania, pokazujući prstom. Svi smo odmah okrenuli glave i poglede preusmjerili tamo gdje je pokazivao Tanijin prst.
- Oćemo kas ili? – upita Bridget.
- Koji te kas spopao ja ću crknut umorna sam ko ništa, odgalopirat ćemo. – umorno će Vanessa.
- Amo onda. – Petra poticajno zadere, te prva uzjaše Koranu. Svi smo učinili što i onda, te krenuli u galop prema drvetu. Napokon smo došli do drveta, dobro neki ( Mile je još iza nas neumorno galopirao ). Sjahali smo sa konja te se zavalili na drvo. Vanessa, Bridget i ja zajedno smo legle te se primile za ruke.
- Sve će biti dobro jeli tako? – preplašeno će Bridget. Čvršće sam ju primila za ruku.
- Što će mama i tata reći? – Vanessa nadoda.
- Izgubili smo sedlo, uzde, praktički cijelu opremu. – rekoh, tek sada svjesna činjenica koja trenutno prevladava.
- Hoćemo li više ikada naći put do doma? –tužno ćeBridget.
- Izgubljene smo u pustinji, nitko nezna, gdje smo, kamo ćemo ,što ćemo, nemamo hrane ni vode. Koliko ćemo dugo ovako izdržati? – prestrašeno rekoh.
- Cure jeli vi možete spavati? – do nas je došla Hilary, sa izrazito očitim tužnim licem. Sve tri kimnule smo u znak *ne*. Legla se do nas te smo se ja i ona primile čvrsto za ruke. Sve smo gledale u zvijezde, Mile je hrkao na sav glas, a ostale cure ( Tania, Angela, ) su uspješno spavale. Dona i Vihor skupa su se skupčali i mazili, dok su Dare to Dream,Angel, Korana i Tess cupkali po grivama. Ostatak noći proveli smo gledajući u zvijezde, a zatim smo lagano usnuli.

Image Hosted by ImageShack.us


Loše sam sanjala, te sam se i prva probudila. Sunce je tek izlazilo. Sjela sam na jedan obližnji kamen, te promatrala i razmišljala, kamo ćemo i kako ćemo. Sunčeve zrake sve su više počele isijavati i grijati me neizmjernom toplinom.
- Tu si. – do mene sjedne Vanessa te prebaci svoju ruku preko moga ramena, učinila sam isto.
- Što ćemo sad? Jesi li smislila išta? – rekoh. Samo je šutjela. Izdahnula sam.
- Idemo tamo gdje nas Sunce vodi. – reće Vanessa nakon par minuta šutnje. Okrenula sam lice prema njoj te je pogledala. U očima joj je blistalo Sunce.
- Misliš li da je to ispravno? – upitah je, i dalje gledajući u nju.
- Nadajmo se. – reće.
Divile smo se neko vrijeme izlasku Sunca, a zatim su se i ostali probudili. Okupili smo se u blizini drva.
- Kamo idemo? – upita Petra.
- Vanessa je mislila... – krenuh no Vanessa me pretekla.
- Tamo gdje nas Sunce odvede. – reće.
- Misliš da je to ispravno? – upita Hilary.
- Nadajmo se. – odgovori Tania.
- Kada krećemo? – upita Bridget.
- Predlažem da svako pojede jednu jabuku sa stabla kak bi smo izdržali, jer neznamo kad ćemo idući put imati priliku jesti... – reće Hilary.
- Slažem se. – javi se Petra.
- A konji? – upita Tania.
- Mislim da će i za njih biti dosta, nadam se. – reće Vanessa. Svi smo se digli na drvo te počeli brast sve jabuke koje su nam se našle na putu. Na završetku svi smo skočili na pod te na jednu hrpicu nanizali ono što smo našli. Bilo je samo 16 jabuka.
- Taman jedna za svakog od nas i jedna za svačijeg konja. – reće Bridget.
- Ali tko zna kad ćemo opet naići na hranu, hoćemo li izdržati? – Vanessa nadoda.
- Hajmo mi potrpati jabuke u jednu torbu, pa ih po potrebi jesti. – predloži Hilary.
- Slažem se. – ponosno će Petra.
- Ajmo sve u moju torbu! – reće Vanessa te otvori svoju ruksak, a mi počnemo bacati jabuke unutra. Svi smo uzjahali konje ( Mile svog ponija :P ) i krenuli u laki kas. Sunce nije na našu sreću bilo jako pa nismo trebali tražiti drva za hlad. I tako smo jahali, i jahali...
- Vode! Trebam vode! – Tania je nemoćno govorila. Svi smo stali, sišli sa konja, Tania samo što nije pala, Bogu hvala Mile ju je uspio uhvatiti.
- Treba joj hitno vode! – govorila je Hilary.
- Ali odkud ćemo naći? – očajno će Petra.
- Tražite! Svi! – derala se Vanessa.
- Svi osim Vanesse i Mile uzjahali su na konje, te počeli galopirati uokolo te tražiti ima li u blizini ičega.
- Ne vidim ništa. – Bridget je jaukovala.
- Ostat ćemo bez Tanie. – već plačući se nadoda Petra.
- NE! Nesmijemo odustati! – žustro će Hilary.
- Ljudi! Ne mislite sada na umiranje! Tražite vodu! – derala sam se. Neumorno smo tražili... Hoće li Tania umrijeti?

Image Hosted by ImageShack.us





Love my Ivo i Poopsy,
pliz se nemojte ljutiti
dvoumila sam se dal da nastavim nastavak
ali nisam zbog napetosti, ali
znajte da ste nakon ove tri točkice vas dve upadate wink




Nadam se ljudi da ste uživali =) , BTW. boxevi =)


20:47 - Komentari (97) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.