Horses Are My Life *** Post XD - Horses Are My Life *** - Blog.hr

utorak, 22.01.2008.

Post XD

Ej ljudeki moji =D
Pa blog se uvelike promjenio XD
o daa XD
nadam se na bolje =)
E da
Još jedna obavjest XD
Evo ja se " umjetnički " izražavam
i pišem pričice =D
Pa evo ovo bu bila " konjska " pričica =D
Pa ako želite u nju...
Prijavite se pod kommovima =D
Ime ( u priči XD )
Prezime
Osobine
Izgled ( možete staviti sliku wink )
Konj ( vrsta )
Ljubimac ( ako hoćete imati još kojga ljubimca )
Ime konja:
Nadam se da bu bilo što više likova
da bude zanimljivije
napetije, a i zabavnije =D
Pa evo čim mi se prikupi dovoljno ljudova ja pišem
priču / nastavak
i objvljujem je u novom postu =D
I evo ljudi neznam kai da više pišem?
E da!
Bila sam na natjecanju iz hr yes
a nikada u životu bila na dodatnoj XD
I ja vam bila 13.
UJE!
Od 38 ljudoi
hoh
Baš sam hepi zbog toga XD XD
Još nešto =(
Moj mene danas nije gledal no
Tj. prije me gledal onak
znate već curke XD
a sada je čak neš dobacio nekoj drugoj i lagano se za njom okrenuo, a ja sam to morala gledati
jersam bila iza njega CRY
Savjeti curjke! Savjeti XD

Ideja o prichi je...
Svidja mi se! Zakon ideja!
Moglo bi supach funkcionirati
Glupost
Pokushaj...
Biti che bzv...
pollcode.com free polls


Izjasnite se =D


27.1.2008.
Nadopunjujem postek jer me moja gaby dala štafeticu, i lipo zamolila da ju ispunim pa ću joj učiniti tu uslugu kiss
** ImE **
Marija °°
** ImE u TwOn RoDnOn LiStU **
Marija XD °°
** SaWrŠeN dAn **Dan proveden vani, sa frendicama, kod konjeka, izigrana sa poticom, izvježbala violinu, i sve obavila a i dalje odmorna cerek
** LiTo iLi ZiMa **
Lito... Zat kai više volim kratke rukave, kai se nemoran ko za zimu 500 slojeva navlačiti već se obućen u 3 sekunde zubo i prije svega more i frendice cerek
** NaJ žIwOtInJa **
Pogađaj XD XD. Konjeki naravno. Obožavam ih okad znam za sebe, a neznam ni koji je pravi razlog cerek
** NaJ cWiJeT**
Visibabe cerek najavljuju proljeće awwwwwwww cerek
** BoJa OčIjU **
Morsko plawe ludcerek
** BoJa KoSe **
Prirodna plavuša fino
** PiRcInG **
Bah... bzv mi je to, a ja bi i vrištala da me neko tu sa iglom svu izbode ne osjećam se cjelovito rofl
** TeToWaŽa **
Mah bzv mi je sve to rolleyes
**OmIlJeNi DaN **
Petak i subota...Jer se petkom uvijek dogodi neki ljubavni misterij ( cerek ) a i petak ej pa su dobri filmovi XD i subota za to mislim da netreban objašnjavat XD
** GdJe Bi TiLa PuToWaT **
Paris kao prvo i prvo cerek a poslije Australija i Florida cerek
** ŠtA mIsLiŠ o SwOn GrAdU **
Zagreb mki je predivan... Pogotovo ovi moji djelovi di ima trave i dobri ljudi i životinjica i sve cerek
** O pRiJaTeLjImA **
Kako se uzme i ko se uzme rofl
** MiStO dI sE nAjBoLjE oDmArAn **
Meni je umor najbolji odmor cerek
** ŠtA sLuŠaN u ZaDnJiH pAr DaNa **
Trenutno slušam Wherever you will go ludcerek, a u zadnjih par dana, pa Sum 41 pogotovo cerek
** CaJkE iLi MeTaL **
Metal... Cajke su ono bang
** BoJa TwOjIh ČaRaPa UpRaWo Je **
Crvene cerek
** OmIlJeNa HrAnA **
Hamburgeri fino
** OmIlJeNo PiĆe **
Sokovi i to je to XD cerek
** KaKo SaN iZgLeDaLa KaD sAn ImLa 10 GoDiNa **
A joj... Prebolno za zamisliti XD
** TrGoWiNa Di Bi TiLa ImAt 70% PoPuStA **
Orsej XD, hm ke ja znam dead
** ŠtA rAdIš KaD tI e DoSaDnO **
Slušam pjesme i igram se sa ptičicom cerek
** NaJ bOjA: **Plava, lila, roza, zelena i tak to cerek
** CrNo iLi RoZo **
Roza XD cerek
** KoMpIć iLi Tv: **
Mješavina rofl
** S kIm Bi NaJrAdIjE pRoWeLa JeDaN dAn **
Sa svojom ovčicom ( preneseno značenje XD ) cerek
** BeZ čEgA nE BiH mOgLa ZaMiSlItI žIwOt **
Nemam toliko vremena XD
** MiSlIš Li Da Si DrUkČiJa Od SwOjIh PrIjAtElJa **
Naravno, niko se tak ne smije ka ja lud
** Da Ti NeTkO dA mOgUćNoSt Da NaStAwIš SwOj ŽiWoT iLi Da Se PoNoWnO rOdIš... IzAbRaLa Bi **
Naravno da bi nastavila cerek
** MoA žElJa **
Konj, plavati sa dupinima ( to oduvijek želin cerek ) , biti sa nekime ( khm, khm )

14:06 - Komentari (146) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.