Horses Are My Life *** Nije Sv€ T@k() Gr()Zn() - Horses Are My Life *** - Blog.hr

petak, 28.12.2007.

Nije Sv€ T@k() Gr()Zn()

Ej ljudi!
Sorry ak sam vas tak spustila volju i sve...
Mislim i sama sam si je spustila cry
A gledajte pozitivnije sretan
Ima ljudi koji ih vole.

I evo i sami ste otkrili koliko ljudi voli konje yes
Mislim gldajte koliko hrvatskih blogova ima o njima =)
A uostalom neznamo jeli ovo u Hrvatskoj =(
Gdje god da je bilo, grozno je, no ipak =)
Ako u Hrvatskoj imaju poštovanje prema konjima,
imamo se čime ponositi 0=)
E evo, znate da su konji pametni
Moja Sara koju jašem je u Ekoselu se uspjela osloboditi, i sebična nije ostale ostavila nego je sve oslobodila
onda su ih lovili =)
To me podsjeća pomalo na Spirita =)
Ste ga gledali?

Evo par sličica...
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Image Hosted by ImageShack.us

Nije sve tak ružno =) Konji su ipak plemenita bića neće si oni to dopustiti ;)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Cakani Spirit =)

Image Hosted by ImageShack.us

Nije li predivan način kod konja kako iskazuju jedno drugome ljubav? =)

Image Hosted by ImageShack.us

Uvijek su ejdno uz drugo, u dobru i u zlu. Trebali bi i mi =)

Evo ljudi. Nadam se da sam vas malo oraspolžila =)
Hajdete drago mi je da smo se upoznali, i nadam se da se čitamo =)

17:26 - Komentari (17) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.