< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

HORORRMySpace Layouts

MySpace Layouts

target=_blank>
O MENI:

ime:Virna
prezime:xxx
razred:legendarni 6f
zivim: u Porecu
slusam:rock,punk, metal
naj grupe:g'n'r,evanescence,NIRVANA,AC/DC....
frendice:deana,sarah,monika,nika,mirna jeja....
frendovi:danijel,pa3k,tiby...
hobi:jasem i imam vlastitog konja maru( crni lipicaner)
msn:viviboban@hotmail.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

horrorViVi

MySpace Layouts

MySpace Layouts

target=_blank>horror

utorak, 09.01.2007.

EVO ME OPET!!!

Evo me opet i naravno nisam vas zaboravila.... danas sam nekim ljudicima pustila malo komentara. pa bože moj neka se ljudi vesele. danas sam provela dan u rijeci. bili smo malo do tower centra. tamo ima gluposti koliko ces... kupila sam si neke obicne capri hlace za marte. i neku ful obicnu majcu... primjetila sam da u zadnje vrijeme uobce nema ni normalnih hlaca ni majca, samo neki kičnamcornamcor
e ja vam obožavam martecerekcerekcerek
moje simpa crne marte...ah... i tako danas nisam mogla ic a konje da si vidim svog dragog ali zato dem sutra. JEDVA CEKAM!!!!
iako znam da nisam puno pisala postove sad obecajem da cu ih pisat kad god to bude moguce.. ajd nemam vam vise sto rec pa se povlacim a vas molim da komentirate... punks not dead!

- 01:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.