< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

HORORRMySpace Layouts

MySpace Layouts

target=_blank>
O MENI:

ime:Virna
prezime:xxx
razred:legendarni 6f
zivim: u Porecu
slusam:rock,punk, metal
naj grupe:g'n'r,evanescence,NIRVANA,AC/DC....
frendice:deana,sarah,monika,nika,mirna jeja....
frendovi:danijel,pa3k,tiby...
hobi:jasem i imam vlastitog konja maru( crni lipicaner)
msn:viviboban@hotmail.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

horrorViVi

MySpace Layouts

MySpace Layouts

target=_blank>horror

petak, 05.01.2007.

ahhh....koja sreca...hehe=)

ej bok svima....sorrkajte sta vam se duugggooo nisam javljala
al na svu srecu doso je taj dan.....mislim na dan kada se desi prvi poljubac!!
to vam je nesto tako predivnoo...cerekcerek
desilo se danas na konjima...tako iznenadno...
tj. ja i taj lik hodamo vec dosta dugo...
al eto nikako da se desi taj poljubac..
bili smo na pasi s konjima a kad on,
onak odjenom pogleda me tako milo i njezno,
a ja sam se samo cerekala...hihi...cerek
i nastavila hodati...a kad on opet ponovi
onaj mili pogled(znak da me zeli poljubit)
al ovaj put sam se uozbiljila i samo to
obavila...(poljubac)....kissi naravno otrcala
negdje jer mi jer bilo ful neugodno...ajoj...
no dosta sad o tome...ovako,s filippom
je zavrsena prica....sad je drugi u igri,,...
hehe....moj decko kojeg nebi imenovala..
ko zna,zna,ko nezna,nezna....ma to bi bilo to
za danas...e da thanks dedy za pozadinu...
kiss svima....i komentirajte,...mahwavemahwavemahwave

- 21:01 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.