< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)



Eh...moje ime :Paula, no ljudi me zovu raznim nadimcima kao što bi bili:, Paja. Pajica, Pava, Pave, Haškica, Buftlica i Ribica...smatram da moje prezime nije nikom važno, e i da...živim u jednom malom gradu zvanom Koprivnica...na ovaj jebeni i okrutni svijet sam došla 11.06.1993. ...ne vjerujem u dobro na zemlji...prijeđimo na zabavniji dio...imam puno dobrih frendica i frendova al smatram da je važno spomenut Luciju .
...kaj volim hmmmmm... ALEXIA, pušiti( cigarete da ne bi bilo...hehe) u to me smiruje, slušat glazbu, moje društvo, horore, čokoladu, kokice, sladoled, fornette, nervirat ljude, zajebanciju, praznike, velke odmore, mog mačka, net, moj komp, jagode, nasmijavat ljude, dobit SMS, pomagat ljudima, čuti tajnu...................
...a sada zašto je naš planet najgore mjesto u svemiru...zbog: TAMBURA, bvoličnih osoba, osoba koje glume nekaj kaj nisu, povođenja za društvom, nastave, onih babi sa sela, babi koje uvijek pile kak su me zadnji put vidle kad sam imala 2 il 3 godine, vjeronauka, glupih napaljenih svećenika, CRKVE, MOLITVI, kiča, knjiga, lektire, laži, depresije....... ne volim kad je dan pri kurcu, kad se moram razgovarat sa starom, kad ljudi seru bez veze po meni, mojoj obitelji i frendovima, il kad vidim neku fufu kaj misli da more kaj oče, i one ljude koji misle da sve mogu kupiti novcem...ak ima pitanja...pitajte...!






SAD NEKAJ VAŽNO:
...ak ste mi došli na blog srati po meni i njemu...sam serite...kak ja serem drugima tak vi morete meni...mene to opće ne dira...ne bum vam zabranila komentiranje...il brisala komentare...smatram da to rade samo kukavice...komentirajte serite kolko god očete... boli me kurac...


...moj MSN: fallenangel-kc@hotmail.com











Linkovi

Blog.hr




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

srijeda, 16.04.2008.

AAAAAAA: Alexi Laiho&Janne Warman....mmmm jeste jebeni mamu vam vašu koja vas je stvorila tak lepe...

...dragi moji čitatelji...čemu ja dramatizirat i razvlačit(tak i tak niko ne čita moje bezvezarije)...kad je tu jedan jedini i neponovljivi ALEXI LAIHO...svima koji kaži da je peder nije!!!!!!!!!!!! on je bi...i točka...nabite si u guzicu ta vaša retardirana i primitivna mišljenja...on ja savršen...i to kaj rade je seeeeeeexy...mmmmm

Kaj to nije prekrasnoooo?
Image Hosted by ImageShack.us


...Malo slatko predivno stvorenje...
Image Hosted by ImageShack.us


...savršenstvo...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...a ta slika...aaaaa....
Image Hosted by ImageShack.us


...ove dvije slike...obratite pozornost na jezik....a u kurac s starom i starim koji su me stvorili tak perverznu...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...jebemu mater s tom kosom, glasnom, tijelom, zakaj si tak daleko???...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



...ovo je život...da mi je on i to sve na jedan dan...uhhhhhhh...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



....mmmmm...aaaa....bil je jako dobre volje dok te stvaral...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



...njegov topli buraz...ne znaš ko je kome bolja polovica...šmmmmmmrc...
Image Hosted by ImageShack.us

...aaa jesi lepi...jesi-jesi...
Image Hosted by ImageShack.us


I to je to...vrijedilo je truda, mislite da sam bolesna il kaj god očete, boli me kurac kojeg sam si odstranila, on je moja ljubav, i to niko ne bude promijenil!

Slava!



| komentari (217) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.