siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)



Eh...moje ime :Paula, no ljudi me zovu raznim nadimcima kao što bi bili:, Paja. Pajica, Pava, Pave, Haškica, Buftlica i Ribica...smatram da moje prezime nije nikom važno, e i da...živim u jednom malom gradu zvanom Koprivnica...na ovaj jebeni i okrutni svijet sam došla 11.06.1993. ...ne vjerujem u dobro na zemlji...prijeđimo na zabavniji dio...imam puno dobrih frendica i frendova al smatram da je važno spomenut Luciju .
...kaj volim hmmmmm... ALEXIA, pušiti( cigarete da ne bi bilo...hehe) u to me smiruje, slušat glazbu, moje društvo, horore, čokoladu, kokice, sladoled, fornette, nervirat ljude, zajebanciju, praznike, velke odmore, mog mačka, net, moj komp, jagode, nasmijavat ljude, dobit SMS, pomagat ljudima, čuti tajnu...................
...a sada zašto je naš planet najgore mjesto u svemiru...zbog: TAMBURA, bvoličnih osoba, osoba koje glume nekaj kaj nisu, povođenja za društvom, nastave, onih babi sa sela, babi koje uvijek pile kak su me zadnji put vidle kad sam imala 2 il 3 godine, vjeronauka, glupih napaljenih svećenika, CRKVE, MOLITVI, kiča, knjiga, lektire, laži, depresije....... ne volim kad je dan pri kurcu, kad se moram razgovarat sa starom, kad ljudi seru bez veze po meni, mojoj obitelji i frendovima, il kad vidim neku fufu kaj misli da more kaj oče, i one ljude koji misle da sve mogu kupiti novcem...ak ima pitanja...pitajte...!






SAD NEKAJ VAŽNO:
...ak ste mi došli na blog srati po meni i njemu...sam serite...kak ja serem drugima tak vi morete meni...mene to opće ne dira...ne bum vam zabranila komentiranje...il brisala komentare...smatram da to rade samo kukavice...komentirajte serite kolko god očete... boli me kurac...


...moj MSN: fallenangel-kc@hotmail.com











Linkovi

Blog.hr




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

srijeda, 02.01.2008.

...mmmm...alkohol...

...evo sinula mi je zamisao...onak mozak mi je na sekundu proradil...i znam o čemu bum pisala....o ALKOHOLU...je...žestice...ono kaj volim...pa uživajte...
Image Hosted by ImageShack.us

VODKA
Image Hosted by ImageShack.us

Pored zanemarljive količine aditiva ukusa,votka se uglavnom sastoji od rafiniranog etilnog alkohola i vode.Količina alkohola iznosi od 35% do 70%.Klasična ruska votka ima 40%
Image Hosted by ImageShack.us

TEKILA
Image Hosted by ImageShack.us
Tekila je alkoholno piće primarno napravljena u okolici grada Tequile,koji se smjestio u zapadnoj meksičkoj državi Jalisco ( Halisco ).
Tekila se poslužuje sa soli i kriškom limuna.To se zove tequila cruda.Osoba koja pije ovlaži stražnji dio dlana ( između palca i kažiprsta ) i posoli.Zatim poliže sol,otpije tekilu i posiše limun.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

WHISKY
Image Hosted by ImageShack.us

Blend viski: Famous Grouse,Johnnie Walker, Ballantine, Chivas Regal
Malt viski: Glenmorangie, Laphroaig, Glenfiddich
Kanadski viski: Canadian club, Crown Royal
Irski viski: Jameson
Image Hosted by ImageShack.us


RUM
Image Hosted by ImageShack.us

Vrste ruma:
Carta blanca -bezbojni rum
Carta oro -žuti ili zlatni rum, koji boju dobiva dodavanjem karamele
i stajanjem u bačvama koje nije krače od tri godine.
Dark (crni rum) -boju dobiva dodavanjem karamele i stajanjem bačvama
koje nije krače od sedam godina.
Najpoznatije marke ruma:
- Lamb's, Navy, Mont Gay, Havana Club, Bacardi, Appleton,Captain Morgan,, Gilbey's, Malibu, Saint-James, i Martinique.
Image Hosted by ImageShack.us


GIN
...gin-tonic...
Image Hosted by ImageShack.us

Džin nastaje mješanjem dvije osnovne komponente neutralnog pića (koje je pročišćeno do 96%) i dodataka koji mu daju miris i ukus.
Džin se uglavnom pije pomješan sa vermutom (tzv. martini) ili sa tonicom.
Image Hosted by ImageShack.us


...sad još nekaj kaj volim pit...
MARTINI
Image Hosted by ImageShack.us


STOCK
Image Hosted by ImageShack.us


A PIVA...naravno...
Image Hosted by ImageShack.us

...nisam mogla ne stavit...
Image Hosted by ImageShack.us

...i za kraj večini poznato...hehe...
Image Hosted by ImageShack.us

...joj kaj sam se namučila...idem sad....nadam se da ste uživali...potrudila sam se...pozz Angel of Death...aha ovaj dole post...zaboravila....uživam...bolje sam...pozz svima koji su čitali...








| komentari (22) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.