<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
"dobro je biti živ. i baš me briga što bilo tko kaže, a kad se sve zbroji nismo mi ništa posebno, samo dva obična tipa koja nastoje postupati kako treba, idemo kuda i svi ostali, ali oči držimo širom otvorene, kako to već ide..."

Pročitala sam u jednoj poučnoj knjizi rečenicu "Izaberi život." Uvijek me motivirala i davala mi inspiraciju ali nikada nisam shvatila poantu. Možda i jesam, ali je nisam nikada vidjela svojim očima zapravo. Znate evo bas neki dan netko meni blizak izgubio je važnu osobu u svom životu. Izgubio ju je, sasvim jednim šokantnim i neočekivanim događajem. Ne volim ni napisati tu riječ "izgubio", jer osjećam da omalovažavam osobu jer ju postavljam kao nekakav predmet koji možeš izgubiti. Kada netko tako samo ode iz tvog života putem sudbine koja je tako namjenila, zapitas se ima li uopce smisla žaliti se više na išta? Dovoljno je da budes sretan sto si živ. Što si ovdje. Što imas prilike uopće izabrati život. Vjerujem da je ta osoba imala prilike, da bi ona to učinila, i više cijenila sam život nego išta drugo. Samo da je mogla vidjeti što će se dogoditi trenutak kasnije sa njenim životom, vjerujem da bi učinila to isto... Kad sam prvo došla na ovu stranicu blog.hr malo prije prvo što mi je bilo na pameti je da napišem post o tome kak mi je teško u školi, kak sam sretna sto cu možda dobiti svoju najdražu knjigu, kako se događaju neke druge strašne stvari oko mene, ...kako ću se pojadat i opisat svoje neke ciljeve koje moram ostvariti do kraja ovog polugodišta sa školom, jer me to sada trenutno i najviše pati. Ali, kad sam bolje razmislila, i osvrnula se na vlastitu situaciju, i situaciju meni drage osobe koja je kroz ova dva dana svasta prosla, dode mi da jednostavno ne napišem ništa. Baš ništa. Osim da sam sretna što sam ovdje.

Da sam sretna što mogu izabrati Život.



Image and video hosting by TinyPic


Komentari [ 0 ]
____________________________________________________________

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


______________________________
Credits.^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

______________________________

When you die
you have to
leave them behind
you should keep that
in mind
and when you keep that in mind
you will find
a love as big
as the sky
.


It's cute in a way
till .you. cannot speak
And .you. leave to have a cigarette
.you.r knees get weak
An escape is just a nod and a casual wave
Obsessed about it
heavy for the next 2 days


Far.far away..
no voices sounding,
no one around me
.and.
you're still there
Far.far away..
no choices passing,
no time confounds me
.and.
you're still there


Did you hear
the distant lie?
...Calling me back
to my sin
Like the one you knew before
Calling me back .once again.


The simple things
you see are all complicated
I look pretty young
but I'm just back-dated



And tonight I thank the stars
As I count my lucky scars
For everything you've given me
And all the words I gave to you
Something borrowed something blue
If you want them back
I'll give it to you!

______________________________

Image and video hosting by TinyPic

With your feet in the air
and your head on the ground
Try this trick and spin it!
Your head will collapse,
But there's nothing in it
And you'll ask Yourself
Where is my mind?



The ocean breathes salty
Won't You carry it in?
In your head.
In your mouth.
In your soul.
The more we move ahead
the more we're stuck in rewind.
Well I don't mind.
I don't mind.
How the hell could I mind?!


Image and video hosting by TinyPic

______________________________
O meni

Josie.
Mnogo godina Malo pameti.
Trenutno srednja skola.
Jazz. Punk. Rock. Grunge. Indie.
Crno Bijelo u Boji.
Sloboda znači Život.
Crteži djetinjstva.
Kiša.
Volim prošlost. Cijenim Budučnost.
Objektiv.
Gary Smiles.
Kutija u kavezu.
Prijateljstvo.

______________________________

" My life's a book of short stories, and we wrote a new one everyday. "
"We've had our times of ups and downs, but after all it's worth it."
"No my dog won't bite you, though it had the right to."
"Like one long season of rain, I will remain, Thinking of you."
"There are countless formulas for pressing flowers."
"This feeling that I get, this one last cigarette as I lay awake, and wait for you to come through the door."
"I've been sat here far too long,depressed and giving none, my pale skin haunts the sun,I must get moving on!"
"If you never try you never know, just what you're worth."


Image and video hosting by TinyPic

______________________________