<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
London calling, yes, I was there, too. And you know what they said? Well, some of it was true! London calling at the top of the dial, And after all this, won't you give me a smile?...London Calling... I never felt so much a-like...

Imam osjecaj kao da mi se u ovom razdoblju zivota manje vise sve sitnice ostvaruju. Meni to ipak nisu sitnice, ali kada bi netko sastrane gledao na to, sigurno bi rekao da su to sve moje neke male gluposti. Pocevsi od toga da decko o kojem sam samo mogla sanjati jedno duuugo razdoblje sada mi je prakticki jako dobar prijatelj. I ... osim tog ljubavnog zivota, sve vise skupljam dobre ocjene iako je tek mjesec dva proslo od pocetka skolske godine, i jako mi je drago zbog tog. Nemam pojma zasto ovo ljudima pisem, odnosno ovdje tako javno, ali znam da svi vole citati neke tude detalje i sitnice koje ih vesele kako bi znali zagorcati drugima život. Nadam se da ce se ljudi opcenito kad tad, bar vecina, odviknuti od takvih stvari i uzivati zajedno s drugima u njihovoj sreci =) Ovo sada govorim opcenito, posto svasta cujem i svasta vidim, sto ljudi jedni drugima rade samo kako bi napakostili pa cak i najboljim prijateljima i bliznjima. Ja recimo, po tom pitanju, imam jako puno srece sto imam stvarno najbolju prijateljicu koju nebi za nista mjenjala. Ni za kakvog decka, ni za kakve pare na svijetu, ni za kakav ludi provod, ni za sve živo i ne živo sto bi mi netko ponudio. Znam da kada na svijetu nicega i nikoga nebi bilo osim nas dvije, mi bi se i dalje odlicno provodile i gledale pozitivno na sve makar nemamo nicega uz sebe osim jedna drugu. Uz sve to, da.. ljubavni zivot se ipak promjenio, prekinila sam sa Foo fighters deckom koji je unatoc tome sto je savrsen i sto je meni bilo jako lijepo s njim ostao samnom prijatelj, pa mogla bi reci i jedan od najboljih. Zato jer smo svaki vikend zajedno vani i cesto pricamo, druzimo se, blabla..sve sto ide uz to. A valjda je trebalo biti tako kako je. Za sada sam zdravstveno okej osim sto me zub maltretira i sto imam uzasnu kvrgu ispod zuba, na vratu koja boli. Jako jako! Mozda imam leukemiju namcor Danas smo gledali prezentaciju o leukemiji i sve živo mi se poklopilo o toj boleštini za koju ne želim ni cuti. hehe A i da ju imam, ah,... tako je kako je wink Ništa, sad bježim. Ne želim vise pisati svoje male gluposti ovdje, ipak ima ljudi koji to citaju... Valjda.
P.S. Luka, ti si mi jedini čitač jos uvijek hehehe Živio!party
Vidimo se


Komentari [ 6 ]
____________________________________________________________

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


______________________________
Credits.^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

______________________________

When you die
you have to
leave them behind
you should keep that
in mind
and when you keep that in mind
you will find
a love as big
as the sky
.


It's cute in a way
till .you. cannot speak
And .you. leave to have a cigarette
.you.r knees get weak
An escape is just a nod and a casual wave
Obsessed about it
heavy for the next 2 days


Far.far away..
no voices sounding,
no one around me
.and.
you're still there
Far.far away..
no choices passing,
no time confounds me
.and.
you're still there


Did you hear
the distant lie?
...Calling me back
to my sin
Like the one you knew before
Calling me back .once again.


The simple things
you see are all complicated
I look pretty young
but I'm just back-dated



And tonight I thank the stars
As I count my lucky scars
For everything you've given me
And all the words I gave to you
Something borrowed something blue
If you want them back
I'll give it to you!

______________________________

Image and video hosting by TinyPic

With your feet in the air
and your head on the ground
Try this trick and spin it!
Your head will collapse,
But there's nothing in it
And you'll ask Yourself
Where is my mind?



The ocean breathes salty
Won't You carry it in?
In your head.
In your mouth.
In your soul.
The more we move ahead
the more we're stuck in rewind.
Well I don't mind.
I don't mind.
How the hell could I mind?!


Image and video hosting by TinyPic

______________________________
O meni

Josie.
Mnogo godina Malo pameti.
Trenutno srednja skola.
Jazz. Punk. Rock. Grunge. Indie.
Crno Bijelo u Boji.
Sloboda znači Život.
Crteži djetinjstva.
Kiša.
Volim prošlost. Cijenim Budučnost.
Objektiv.
Gary Smiles.
Kutija u kavezu.
Prijateljstvo.

______________________________

" My life's a book of short stories, and we wrote a new one everyday. "
"We've had our times of ups and downs, but after all it's worth it."
"No my dog won't bite you, though it had the right to."
"Like one long season of rain, I will remain, Thinking of you."
"There are countless formulas for pressing flowers."
"This feeling that I get, this one last cigarette as I lay awake, and wait for you to come through the door."
"I've been sat here far too long,depressed and giving none, my pale skin haunts the sun,I must get moving on!"
"If you never try you never know, just what you're worth."


Image and video hosting by TinyPic

______________________________