Objavljeno: petak, 13.07.2007.

svijet je okrutan!!!

heeeej evo mene!! sa glupim naslovom!!!!ah neznam vise koji naslov da stavim!!!!
da da ali istina je... svijet je okrutan!!!bas dok sam lezala u krevetu sam si
mislila kako ljudi drugima mogu ciniti zlo?????!!!!!!!!!!!!!
jeli vise dobrih ili losih ljudi?? a onda sam shvatila da je svaki covijek i
dobar i los!!!!!!! ali sto je za ljude dobrota????? dok nekom poklonis
nesto??????hm??dok cinis dobro dijelo??? dada ali sve to trebamo ciniti s
ljubavlju i sa zeljom za tim!!!!! koliko ljudi samo umiru od gladi??
dok neki bacaju i gadaju se....svaki put dok vidim takve ljude koji se
gadaju s hranom.. produ mi kroz glavu ljudi koji bi sa ceste to pokupili!!!
bas mi ih je zao!!!!!!! bas neki dan gledam jednu zenu koja kupi s poda
ostatke i trazi po smecu...neko joj se ruga!! a zamislite kako je tek njoj!!
_________________________________________________________
evo ga to bi bilo to!!!!! btw:danas mi dolazi frendica iz njemacke!!jeeeeee!!
hehehhe!!!!!idem ja!!!pusaaaaaaaaa svima!!!!!!by:tea


<br />
<br />
<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us

- 22:40 - You got it dude (29) - Your in big truble mister - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.