Ona krijestom krešti, plaši ljude.

04.02.2007., nedjelja

Vjetar je propuhao moje mentalne mape
I neznam kuda da se okrenem
A da me koji papir ne upikne u oko
.

Ako postoji nešto što mrzim, to su nedjelje.

U većini slučajeva sam prisiljena obitavati u 8 kvadrata svog dijela sobe čekajući ručak koji mi se ni neće dati jesti.

Ili moram spremati taj dio sobe.

A neuredna koliko jesam, već će se sljedeći dan sve vratiti u istu hrpu odjeće, papira, olovaka, trzalica i nepotrebnih stvari koje stoje svugdje, samo ne u ormaru gdje ih zamišlja moja majka.

Ne shvaća kako je taj nered dio mene i moje vječne inspiracije.
Ozbiljno.

Uzmimo to ovako:
Ja i nered na neki način živimo u simbiozi.

Sve te stvari bi se osjećale nevoljene i tužne u malom mračnom ormaru, dok mene jednostavno ispuni sreća kad vidim svoju svijetleću hello kitty <3 koja sjedi na prozoru pored fenderove glave i gleda prema hrpi razbacanih knjiga koje čuvaju čaše pune bojica i olovaka.
Da ne spominjemo ostale gej stvarčice koje sam skupljala uokolo godinama.

Jednostavno je predivno.

I čini atmosferu veselijom :D
____

Bila sam jučer na Tribute to RHCP.
Ništa posebno.
Dođoh doma u 2 što nije razveselilo moje roditelje čije sam prodike prebacila za dobro jutro baceći se odmah u krevet.

Reko, fuj.


No, nema veze, vesele me činjenice da sam bila na Floydima ( savršenstvo <3 ) i da imam kartu za Pipse.

:D

I tako sada vegetiram i razmišljam kako bi bilo da sam otišla na larp.


Vaša Ljama,
Službeno zaljubljena u glazbu i umjetnost općenito.

*ljubim vas sve :)
- 16:37 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Studeni 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv