Visitors since February 12th, 2007

Free Site Counters
Free Site Counters

Holyfighter - vuk samotnjak

22.11.2008., subota

Puno


I.

idu rambo,bruce lee i vuco ubit zmaja u njegovu spilju. Dodu do spilje i

kaze rambo da ide on prvi. Ude

unutra...pucnjava,eksplozije,lomljava...izlazi rambo cili krvav; "jebote

koji zmaj" i padne mrtav. Ulazi bruce lee drugi...prasina se

digla,skrika,vika...izlazi vanka cili krvav;"jebote koji zmaj".Ude vuco,cuje

se iz spilje "volim piti volim piti volim piti i ljubiti...", izlazi zmaj

vani i kaže "jebote koja seljačina"





II.

Dosao Mujo iz Njemacke i zove Hasu da mu pokaze sta je kupio.

Bilo je tu svega.. TV... mobitel....svega i jedan majmun

Pita ga Haso a sta ce ti majmun.

Mojo mu kaze gledaj... pucne prstima majmun skoci, otkopca mu hlace i pocne

pusiti... Mujo svrsi klepi ga po usima i majmun ode na mjesto

Haso zino ne moze do rijeci...

Pita ga Mujo: Oces ti probati?

Haso kaze moze..... samo nemoj jako po usima...





III.

Opljačkaju dva Crnogorca banku, dođu kući, bace vreću na krevet, sjednu, pa

će jedan od njih:- 'Oćemo li brojat, il' da čekamo dnevnik?





IV.

imao otac tri sina. prvi je frizer, drugi baletan. treći isto peder.





V.

Dala zena oglas u novine:trazim muskarca koji me nece tuci,

koji me nece ostaviti i koji dobro jebe.

Prodju mjeseci,nitko se ne javlja.

Kad jednog dana netko zvoni na vratima.

Zena otvori,a kad ono covjek u kolicima bez ruku i nogu.

Kaze on: nemam ruke ,znaci nemogu te tuci, nemam noge,znaci nemogu otici od

tebe...

Pita ona: ali...jeli dobro jebes ?

A on kaze: pa sta mislis s cime sam pozvonio ?!?!?!





VI.

Pita Mujo Hasu:

"Jel' znas Haso, koje su danas najvece bolesti u svijetu?"

A Haso kaze: "nemam pojma".

- "Kako ne znas jebote, pa sida i pticija gripa."

" Ma zaboli me", kaze Haso, "niti jebem niti letim!"







VII.

Vozi se Mujo šumom kad odjednom pred njega izleti crveni patuljak. Mujo

jedva zakoči, izađe iz auta i upita: - Ko si ti?

- Ja sam crveni patuljak i mnogo sam ružan, imaš li nešto da mi daš da

pojedem?

Mujo se sažali, pa mu da nesto za jelo. Vozi on tako dalje i pred njega

iskoči zeleni patuljak. Mujo opet jedva zakoči. - Ko si sad pa ti?

- Ja sam zeleni patuljak i mnogo sam ružan, imaš li nešto da mi daš da

popijem? Mujo se opet sažali, pa mu da nešto da popije. Vozi Mujo dalje kad

pred njega iskoči plavi patuljak. Mujo izađe i reče: - Dobro, bolan, znam

sve. Ti si plavi patuljak i mnogo si ružan. Ako nisi gladan ili žedan, kaži

šta ti treba?

- Vaša prometna i vozačka dozvola!!!







VIII.

Udje zena sa malim djetetom u autobus, i kaze joj vozac

to je najruznije dijete koje sam u zivotu vidjeo.

Zena sva crvena ode i sjedne. Kaze ona covjeku koji sjedi pored nje: Vozac

me je upravo uvrijedio! A ovaj joj kaze: Idi dole i posalji ga u p.m. a ja

cu ti pricuvati majmuna







IX.

Dosao Mujo u New York i setucka se gradom, kad sa dvadesetog kata nebodera

padne gola plavusa na plocnik.

Gleda Mujo te ce:"E,sto ti je standard,pojebes i bacis







X.

Je li kod vas mucanje nasljedno?- Nnn...nijje, tttta tttatta mmuc-cca,

allli dd-djedd jjje pp...p-pprestao...

- Zar se izliječio?- Mmm-m...ma nn..nnnee...Hhhhhu...hh-hu - ummmrro je!







XI.

Puhne vjetar i otpuhne panduru kapu s glave. On potrči, uhvati je, stavi je

onako jače na glavu i kaže:

- Nabijem te na kurac!







XII.

Sjede sadista, mazohista, serial killer, nekrofil i zoofil na klupi i

dosadjuju se do besvjesti. Kad odjednom, digne se zoofil i kaze:

- "Ajd' da uhvatimo jednu macku !"

Sadista:

- "Ajd' da uhvatimo macku, pa da je mucimo !"

Serial killer:

- "Ajd' da uhvatimo macku, pa da je mucimo, pa da je ubijemo!"

Nekrofil:

- "Ajd' da uhvatimo macku, pa da je mucimo, pa da je ubijemo, pa da jebemo

!"

Svi pogledaju mazohistu i ocekuju sta ce on dodati.

Digne se on pogleda ih sve, i kaze :

- "Miau!"







XIII.

Ulazi tip u birtiju, sjeda za šank i kaže konobarici:

- 6 votki, odmah!

Konobarica ga začuđeno pogleda i točeći votke upita:

- Pobogu, zašto 6 votki?

Kaže tip:

- Prvo pušenje u životu!

Konobarica:

- U tom slučaju onda kuća časti sedmom votkom!

Tip će na to:

- Bez uvrede, ali ako 6 votki ne ispere ukus, neće ni sedma!





XIV.

Idu 3 crnca nudističkom plazom, a u jednog bijela kita.Svi ljudi začudjeno

gledaju, a najradoznaliji pridje i pita ih:"Kako to ovaj crnac ima bijelu

kitu?" "Nismo ti mi bolan crnci. Mi smo rudari iz Zenice, a njemu je sinoć

bila žena u posjeti."





XV.

uhvate skinsi malog cigu...i daju mu kockicu da baca i kazu:ako dobijes od 1

do 5 ubit cemo boga u tebi!!!!! pita cigo: sta ako dobijem 6!!!!

....bacas ponovo!!!





XVI.

U školi djeca učila rimu. Zada im učiteljica da za domaći napišu par

stihova. Sutradan proziva učiteljica i tako dođe na red i Ivica.

Ivica: "Trči đak oko klupe, iz gaća mu viri dupe."

Kaže mu učiteljica: "Pa Ivice, ti si mogao i napisati: Trči đak oko klupe,

iz gaća mu viri d., mi bi te isto razumjeli. Za sutra napiši nove sthove."

I tako dođe sutra Ivica opet u školu i pita ga učiteljica: "Jesi li

napisao?" "Jesam." "Onako kako sam ti ja rekla?""Jesam." "Dobro, onda

pročitaj." "Mi smo mali pioniri, iz gaća nam kurac v."





XVII.

Haso:

- "Gdje si bio sinoć Mujo?"

Mujo:

- "Ma vodili me na neki balet."

Haso:

- "? Šta ti je bolan to?"

Mujo:

- "Ma skupi se raja, pa uleti jedna pravo luda ženska i nešto se k'o baca,

pa bi da poleti, pa ne može. Najzad joj prileti neki kuronja, pa bi je jebo,

pa ne bi, pa bi je jebo, pa ne bi, pa je najzad digne, pomiriše picu i

baci."









XVIII.

Sreli se katolik i pravoslavac na pravoslavni Bozic:

"Hristos se rodi " -kaze pravoslavac katoliku

"Nas sisa vec 2 tjedna" -odgovori mu katolik

- 07:55 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (22)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (21)
Veljača 2009 (23)
Siječanj 2009 (16)
Prosinac 2008 (27)
Studeni 2008 (26)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (25)
Siječanj 2007 (17)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj pogled na život i okruženje

Strong body, strong mind, the rest will follow.
Keep your blood clean, keep your body lean.


vuk.gavran (at) gmail.com
<$NaslovBoxa$>
<$TekstBoxa$>
CURRENT MOON