Visitors since February 12th, 2007

Free Site Counters
Free Site Counters

Holyfighter - vuk samotnjak

20.07.2007., petak

Pobjednik i gubitnik

Kada pobjednik učini kakvu pogrešku, kaže: „Pogriješio sam“
i nauči lekciju.

Kada gubitnik učini kakvu pogrešku kaže: „To nije bio moj grijeh“
i optužuje druge.

Pobjednik zna da su izazovi najbolji učitelji.
Gubitnik se osjeća žrtvom pred izazovima.

Pobjednik zna da rezultati ponajviše ovise o njemu samome.

Gubitnik vjeruje da postoji loša sreća.

Pobjednik se puno trudi i dosta vremena posvećuje uspjehu.
Gubitnik je uvijek “jako zauzet” i nikad nema vremena.

Pobjednik rješava izazove jedan po jedan.
Gubitnik je okružen izazovima i ne rješava ni jedan.

Pobjednik drži do svoje riječi i ispunjava obećanja. 
Gubitnik obećanje ne izvršava, te kada pogriješi samo se opravdava.

Pobjednik kaže: "Ja sam dobar, ali mogu i bolje“
Gubitnik: “Nisam tako loš kao drugi“.

Pobjednik sluša i odgovori.
Gubitnik ne čeka da dođe njegov trenutak da govori.

Pobjednik poštuje one koji znaju bolje i trudi se od njih nešto naučiti.
Gubitnik se protivi svima koji znaju više te samo naglašava njihove nedostatke.

Pobjednik se osjeća odgovornim ne samo za sebe i za svoj posao.
Gubitnik nije odgovoran i uvijek govori; „Činim svoj posao i to je dovoljno“.

Pobjednik kaže: “Želim naučiti još bolji način za nešto poboljšati...“
Gubitnik: “Ovo je način na koji smo uvijek tako činili, ne postoji drugi...“

Pobjednik uspijeva „vidjeti šumu u cijelosti“.

Gubitnik gleda samo “drvo koje treba posaditi“.

Pobjednik je DIO RJEŠENJA.
Gubitnik je DIO PROBLEMA.

- 12:12 - Komentari (9) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

13.07.2007., petak

Naučio sam...

A sada, nakon engleskog slijedi srpski jezik.
Ovo je napisao Andy Rooney, čovek koji je imao poseban dar: Umeo je da kaže vrlo mnogo s vrlo malo reči...

Naučio sam...
Najbolji školski čas je sedeti na podu ispred nogu starije osobe.

Naučio sam...
Kada si zaljubljen, to se vidi.

Naučio sam...
Kada mi samo jedna osoba kaže "ulepšao si mi dan"... onda je moj dan sasvim
drugaciji.

Naučio sam...
Da je najmirniji osećaj na svetu, kada ti dete zaspi u naručju.

Naučio sam...
Da je važnije biti ljubazan nego biti u pravu.

Naučio sam...
Da nikada od deteta ne smeš odbiti poklon .

Naučio sam...
Da uvek možeš za nekoga moliti, ukoliko sam nema snage da može sebi pomoći
na drugi način.

Naučio sam...
Da ti je, bez obzira koliko ozbiljnosti život od tebe zahteva, uvek potreban
prijatelj s kojim se možeš glupirati.

Naučio sam...
Da je ponekad sve što je nekome potrebno, nečija ruka za držanje i srce za
razumevanje.

Naučio sam...
Da su najjednostavnije šetnje u letnjim večerima s mojim ocem, dok sam bio
dete, učinile za mene čudo kada sam odrastao.

Naučio sam...
Da treba da budemo zahvalni što nam Bog ne daje uvek ono što trazimo.

Naučio sam...
Da se novcem ne mogu kupiti čast i stalez.

Naučio sam...
Da mali svakodnevni dogadjaji čine život spektakularnim.

Naučio sam...
Da je ispod svačijeg tvrdog oklopa neko ko želi da je cenjen i voljen.

Naučio sam...
Da Bog nije sve učinio u jednom danu. Zašto ja mislim da mogu?

Naučio sam...
Da činjenice, ako ih ignorišem ili izbegavam, ne menjam.

Naučio sam...
Kada planiraš da se osvetiš nekome, time samo dozvoljavaš sebi da te ta
osoba nastavi vrijedati.

Naučio sam...
Da ljubav, a ne vreme, leči sve rane.

Naučio sam...
Najlakši način da kao ličnost rastem je da se okružim ljudima koji su
pametniji od mene.

Naučio sam...
Da svako koga sretneš, zaslužuje da ga pozdraviš s osmehom.

Naučio sam...
Da niko nije savršen, dok se ne zaljubiš u njega.

Naučio sam...
Da je život tvrd i zahtevan, ali da sam ja žilaviji i izdržljiviji.

Naučio sam...
Da dobre prilike nikada nisu izgubljene; neko će se uvek poslužiti onima
koje ti propustis.

Naučio sam m...
Kada naučiš da živiš u luci gorčine, sreća će se uvijek sidriti negde
drugde.

Naučio sam...
Da bih voleo da sam svom dedi, pre nego što je umro, još jednom rekao da ga
volim.

Naučio sam...
Da treba podeliti reči koje su nežne i mekane, jer ćeš ih sutra mozda morati
pojesti.

Naučio sam...
Da ne mogu da biram kako ću da se osećam, ali da mogu odlučim šta cu da
uradim sa tim.

Naučio sam...
Da, kad ti jednom novorodjeno unuče uhvati mali prst svojom šačicom, ti si
zarobljen doživotno.

Naučio sam...
Da svi žele da žive na planini, ali da se sva sreća i rast dogadaju dok se
penjes.

Naučio sam..
Da je dobro davati savet samo u dva slučaja: kada ga neko traži ili kada je
pitanje zivota i smrti.

Naučio sam..
Što imam manje vremena, više stvari mogu napraviti.

Naučio sam...
Ujed psa neće proći ako psa ubiješ.

- 08:00 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

12.07.2007., četvrtak

PVI/SDI završna riječ

Nakon što sam napisao ovih par postova, vjerojatno ste se prepoznali u nekoj od ovih boja. Svaka od ovih boja ima i svoj negativni aspekt, a to je kad pretjeramo s određenom vrlinom. Crveni tada postaju tenkovi koje sve gaze do cilja, plavi postanu osjećajni, zanemaruju činjenice i zaboravljaju ciljeve, zeleni se otuđuju od osjećaja i ciljeva i paraliziraju se u analizama svega i svačega, a hub-ovci postanu toliko fleksibilni da izgledaju nedosljedni, prevrtljivi, nestalni.
Vaše ponašanje u normalnoj situaciji se može opisati s jednom bojom, no u konfliktnoj situaciji ćete često prijeći u drugu boju. Probajte razmisliti gdje se nalazite u normalnoj situaciji, a gdje u stresnoj.
U svakom slučaju, bilo bi zanimljivo napraviti testiranje, ne samo sebe osobno, nego i radne grupe. Tada možete bolje shvatiti kako funkcionirate i lakše ćete se sporazumijevati. Ako kojim slučajem imate mudrog šefa, on će znati iskoristiti prednosti svake osobe za dobrobit grupe.
Osim što ocijenite sebe, budite ljubazni, pa napišite što mislite u kojim bojama osjeća i djeluje autor ovog bloga.

- 08:00 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

11.07.2007., srijeda

Blue-green

Feels a sense of self-worth when they help others become independent
- quietly helping those who really need help
- guiding others to be able to care for themselves
- helping others become independent
- being independent

You really feel good about yourself when you... can help others to be their best and able to work on their own
You feel rewarded when... your well-thought-out help makes a difference in the lives of others
You like to be around people who... help others to stand on their own
You are interested in people who... respect you and your goals; finish what they start
Ideally you would like to be... more assertive for yourself; able to move more quickly; able to change plans faster
Ideally you would like to avoid being... shut out by others; unable to decide how to help someone
You feel uncomfortable around people who... are angry; don't think before they act

- 08:00 - Komentari (2) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

10.07.2007., utorak

Red-green

Feels a sense of self-worth when they use well-thought-out strategies to reach their goals
- thinking clearly and leading
- planning for the future
- figuring the odds
- taking on tough challenges
- out-thinking the competition

You really feel good about yourself when you... are competing with others and using your head to win
You feel rewarded when... your plan is recognized as the source of success
You like to be around people who... think quickly; are decisive and logical
You are interested in people who... are loyal and would do anything to help you reach your goal
Ideally you would like to be... more comfortable being generous; less concerned about planning your next move
Ideally you would like to avoid being... overly emotional; illogical; indecisive
You feel uncomfortable around people who... put feelings ahead of facts; don't stand up for themselves

- 08:00 - Komentari (3) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

09.07.2007., ponedjeljak

Red-blue

Feels a sense of self-worth when they are taking action to improve conditions for those who need help
- looking for ways to help others
- guiding others to the best answers
- fighting for those who are weak
- planning what others should do

You really feel good about yourself when you... can see what others need and lead them to the goal
You feel rewarded when... you're a winning coach who shows others how to perform at their best
You like to be around people who... take quick action to help people in need
You are interested in people who... are logical, thoughful and careful, yet still value your enthusiasm and skill
Ideally you would like to be... better organized; able to say "No" to others more easily; more careful with resources
Ideally you would like to avoid being... gullible; indecisive; overly rigid; nit-picking
You feel uncomfortable around people who... ignore you; accuse you of taking advantage of people

- 08:00 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

08.07.2007., nedjelja

HUB

Feels a sense of self-worth when they are able to be flexible and fit in with the needs of the group
- being flexible
- being open-minded and adaptable
- being curious
- knowing lots of people
- being a good team member

You really feel good about yourself when you... can change how you act to meet the situation
You feel rewarded when... you're trusted to set your own schedule to met demands
You like to be around people who... look for options; are willing to change their minds as new facts are known
You are interested in people who... are generous, strong, decisive, calm; want you on their team
Ideally you would like to be... a well-rounded person who is comfortable with all kinds of people
Ideally you would like to avoid being... pushy; rigid; dependent on others
You feel uncomfortable around people who... break their promises; try to control everything; never try anything new

- 08:00 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

07.07.2007., subota

Green

Feels a sense of self-worth when they are thinking things through and keeping things well organized
- being practical, careful and fair
- being honorable
- being factual, realistic and correct
- taking time to do the job right

You really feel good about yourself when you... can be cautious and not jump into things
You feel rewarded when... you can work alone at your own place
You like to be around people who... respect other people; are fair and independent
You are interested in people who... are open and direct about what they want and feel; don't tell you what you should want or how you should feel
Ideally you would like to be... more trusting of others; more open with people
Ideally you would like to avoid being... overly emotional; unfair; wasteful or reckless
You feel uncomfortable around people who... say you are unfair or stubborn

- 08:00 - Komentari (2) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

06.07.2007., petak

Red

Feels a sense of self-worth when they are taking action and getting result
- leading others
- getting the job done, even when there's opposition
- taking risks that lead to a victory
- looking for challenges

You really feel good about yourself when you... can compete and win
You feel rewarded when... you can move quickly and lead
You like to be around people who... are self-confident; get the job done
You are interested in people who... are generous; want to help you reach your goals
Ideally you would like to be... able to sense how others are feelin; slower to act
Ideally you would like to avoid being... gullible; indecisive or unable to act
You feel uncomfortable around people who... never fight back; are unclear about what they want

- 08:00 - Komentari (2) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

05.07.2007., četvrtak

Blue

Feels a sense of self-worth when they are helping others and they are needed
- looking for ways to help others
- trying to make life easier for others
- wanting never to be a burden on others
- working to keep others safe and well

You really feel good about yourself when you... are trusting others to do the right thing
You feel rewarded when... what you do makes things better for others
You like to be around people who... care about other people's feeling and needs
You are interested in people who... are strong and decisive; want you on the team
Ideally you would like to be... more assertive; more comfortable saying what you want; more capable of saying "No"
Ideally you would like to avoid being... selfish; cold, uncaring; arrogant
You feel uncomfortable around people who... are angry; are unwilling to help; tell you to "go mind your own business"

- 08:00 - Komentari (0) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

04.07.2007., srijeda

Personal Values Inventory ili Strength Deployment Inventory

Personal Values Inventory (PVI) ili Strength Deployment Inventory (SDI) nudi ljudima priliku učiti o njihovim osobnim snagama i kako ih koristiti prema drugim ljudima. Svatko od nas ima vrijednosti prema kojima se ponaša. Naše vrijednosti utjeću na to kako ćemo reagirati. PVI nije test u kojem se odgovori vrijednuju kao točni i netočni. To je spisak motivacijskih vrijednosti - kako ćete se osjećati i ponašati u različitim situacijama.
Ovaj sustav je osmislio i razvio Elias H. Porter.
Pogledajte slijedeći link: Personal Strengths
U slijedećim danima idu sažeci sedam motivacijskih vrijednosti. Bit će na engleskom, pa isprika onima koji ne znaju engleski.

- 21:01 - Komentari (2) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (22)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (21)
Veljača 2009 (23)
Siječanj 2009 (16)
Prosinac 2008 (27)
Studeni 2008 (26)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (25)
Siječanj 2007 (17)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj pogled na život i okruženje

Strong body, strong mind, the rest will follow.
Keep your blood clean, keep your body lean.


vuk.gavran (at) gmail.com
<$NaslovBoxa$>
<$TekstBoxa$>
CURRENT MOON