Visitors since February 12th, 2007

Free Site Counters
Free Site Counters

Holyfighter - vuk samotnjak

21.11.2006., utorak

Borghesia

Ruka u ruci,
grudi uz grudi,
jedno uz drugo,
ležimo na postelji.

Sve moje ljubavi su mrtve,
stisni me uz sebe,
zagrli me čvrsto,
u znoju, u strasti, u krvi,
u krvi, u krvi, u krvi.

Ako me sjećanje služi, tako je išla pjesma. Sada je to daleko. Moje su ljubavi sada - žive i vesele.

- 20:13 - Komentari (4) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

18.11.2006., subota

Djembe u krugu

Noćas,
dok sjedismo u krugu,
i vatra gorjaše,
moj djembe je govorio.


* djembe - magični bubanj

- 12:43 - Komentari (3) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

17.11.2006., petak

Disanje u krugu

Udahnuo sam,
pustio zvuk,
puštao zvuk,
udisao,
disao,
zvuk je neprekinuto tekao,
a ja sam disao.

Bio sam preplavljen srećom, kao ta mirna noć mirisima i vjetrom.

- 22:47 - Komentari (3) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

15.11.2006., srijeda

Pastuh, šugavi pas, bik, ...

Pastuh mi je bio simbol spolnosti. Osjećao sam se močno kao pastuh, prožimala me snaga pastuha, njegova gracioznost, ljepota, silovitost. Svoju ljepotu sam doživljavao kroz ljepotu pastuhova trka preko livada, napinjanjem mišića, usklađenošću pokreta, vijorenjem grive, pulsiranjem nozdrva. Na žalost, vrijeme i okolnosti života su već davno otjerali pastuha iz mog života. Ne usudim se više ni maštati o njemu. Tek u trenucima sjećanja, jave se slike njegove neobuzdanosti i vatre u očima.

Vjerojatno kao varijacija na moju vučju dušu, a utjecajem života u velikom gradu, na njegovim tmurnim ulicama javlja se slika psa. Pas koji ima ružno, ofucano krzno, spuštenu glavu, čiji pogled ne dopire do tuđih očiju. Usamljen, sklon porocima, bijesan na sve oko sebe. Spreman da ugrize ako mu netko stane na put. Rado viđen u društvu ostalih šugavih i bijesnih pasa, ali i uličnih mačaka. Još i danas mi je drag njegov smrad, prljavo i mjestimično nagorjelo krzno. Njegova tuga i ljutnja sada su mi daleki, ali dragi osjećaji.

Bik je potpuno vanjski, nametnuti simbol. Nametnule su mi ga zvijezde u trenutku rođenja. Prihvatio sam ga. Naravno da ima seksualnu komponentu, ali puno više mi daje snage kad treba biti ustrajan, izdržljiv, uporan. Inertan je, ne bih rekao lijen, samo se sporo pokreće, ali kad krene, ne staje lako. Nema sumnje da je crn, plamenog pogleda i sjajnih rogova.

Rekoše mi da sam lijep kao žohar. Žohar koji ima izuzetne mogućnosti preživljavanja i adaptacije. Žohar koji živi u gradu, u zgradama. Još jedan močan simbol mog gradskog života i protesta protiv otuđenosti, odlaska u krajnosti.

Rekao bih da su ovo sekundarni simboli. Pastuh jer ga je vrijeme odnijelo, šugavi pas jer je vjerojatno gradska verzija slobodnog vuka i varijacija mog adolescentskog doba, bik jer je nametnut od vanjskog svijeta, kao i žohar, koji je također nametnut izvana, a i stvoren je u adolescentskom dobu zbog socijalizacije ili asocijalnosti zapravo.

- 10:20 - Komentari (3) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

11.11.2006., subota

Gavran

Gavran u našim krajevima nema veliku ulogu u pričama i legendama, a većina asocijacija je povezana sa smrću. U legendama nekih drugih naroda (indijanci sjeverno-zapadnog dijela američkog kontinenta) je čak stvaratelj svijeta, donositelj svijetla (Sunca), Mjeseca i zvijezda. U kršćanskim vjerskim knjigama se gavran spominje kao glasnik bogova, odnosno trebao je provjeriti jel se voda nakon velikog potopa povukla. U skandinavskoj mitologiji Odin je imao dva gavrana (Hugin i Munin), koji su gledali što se događa u svijetu i obaviještavali su ga. Bili su glasnici i pomoćnici bogova.
Meni gavran simbolizira eleganciju, mističnost i inteligenciju. On mi je simbol promjene svjesnosti i percepcije. Kroz simbol gavrana se uzdižem s razine zemlje i dobijam cjelovitiji pregled (nad okolinom ili problemom). Osjećam slobodu u tri dimenzije, ljepotu vjetra i nesputanost zemaljskih prepreka.
Gavran je onaj koji odlazi u druge svjetove (za razliku od vuka koji ostaje na zemlji), on komunicira, donosi vijesti i spoznaje, ali i rješava probleme u drugim svjetovima koji se reflektiraju na ovaj svijet i tijela.

- 22:41 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

10.11.2006., petak

Vuk

Od kada je vuk maska u mojim unutarnjim svjetovima, ne znam. "Stepski vuk" je u svakom slučaju napravio doprinos u jačanju te veze, u boljem razumijevanju moje vučje prirode.
Što mi znači biti vuk? Ne radi se o alfa mužjaku, ne radi se o članu čopora, ne radi se o vuku u prirodi. Radi se o vuku u mojoj glavi. On voli lutati šumama, poljima, planinama, biti na svježem zraku, osjećati vjetar, svježinu. On je lovac. Osjeća potrebu za lovom, glad za krvlju. Lovi, ne samo trkom, nego nadmudrujući lovinu. Glad za krvlju ne upućuje na moje ubilačke ili sadističke porive. To je više nagrada. Krv za znoj, znoj za krv. Opijenost životom, susret sa smrću. Povremeno se udružuje, traži partnericu za lov i druga zadovoljstva, produženje vrste.
Vuk "zavija" na Mjesec. On zapravo razgovara s duhovnim svijetom, on je glasnik, putnik na duge staze, tragač i vodić za tragače duhovnog svijeta. On je glasnik koji komunicira s drugim svijetom ostajući na Zemlji. On je veliki učitelj.

- 09:01 - Komentari (1) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

08.11.2006., srijeda

Simboli

Tijekom adolescentskog razdoblja sam se identificirao s nekim subkulturnim grupama, ali i pojmovima pa i životinjama. Kasnije kako sam odrastao, utjecaj (formalnog) obrazovanja je učinio svoje i na sav taj svijet sam počeo gledati kao na moj svijet mašte, kao na zavaravanje, privid, djetinjstvo. Sav taj svijet je dobio pridjev dječji, što je podrazumijevalo da je manje vrijedan u svijetu odraslih. Palo je puno prašine na taj svijet, bio je uspješno potisnut. Tek ponekad, u nekim čarobnim trenucima, dok sam trčao kroz šume, preko livada, s vjetrom na licu, s vjetrom u kosi, vraćali (vračali) su se moji simboli i nadahnjivali me. Davali mi krila, širili nozdrve, jačali glad za životnim tekućinama, budili želju za životom, podizali libido, vodili me na rub svjesnog, tjerali da vrištim, klikćem, lajem, zavijam.
Osim ovih animalnih simbola imao sam i ljudske. Budili su u meni ponos, čast, želju za spoznajom, smirenost, skrušenost, asketizam, zadovoljstvo, sreću.
Nedavno sam osvijestio da taj svijet nije mašta, fantazija. To je stvaran svijet u meni (Ekatarina Velika). To je moj put, moj smisao.

- 09:19 - Komentari (2) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (22)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (21)
Veljača 2009 (23)
Siječanj 2009 (16)
Prosinac 2008 (27)
Studeni 2008 (26)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (25)
Siječanj 2007 (17)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj pogled na život i okruženje

Strong body, strong mind, the rest will follow.
Keep your blood clean, keep your body lean.


vuk.gavran (at) gmail.com
<$NaslovBoxa$>
<$TekstBoxa$>
CURRENT MOON