017 - HOLI GOLAJTLI - Blog.hr

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Umesto rukovanja...

... Stanovao sam u toj kuci nedelju dana kad sam spazio da na sanducicu stana broj 2 stoji neobicna podsetnica. Bila je stampana lepim slovima, izgledala zvanicno, i na njoj je pisalo "Gospodjica Holidej Golajtli; a ispod toga, u uglu, "na proputovanju". To me je zaokupilo kao nekakva nametljivaq melodija: "Gospodjica Holidej Golajtli, na proputovanju"...



holi_golajtli@yahoo.com

HHappy
OOrderly
LLoving
IImportant
GGreat
OOld
LLuscious
AAmazing
JJoyous
TTempting
LLoud
IIrresistible

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

13.06.2006., utorak

017

OBJAŠNJENJE

Dragi moji,
ispitni rok!!! Oni koji su se zajebavali cele godine, i onda dočekali junski rok potpuno nespremni, a usput fasovali jos poneku ljubavnu klicu, moraju ovako.
Kad uključim komp obično sam vrlo stroga prema sebi i lepo odmah podignem radove koje pišem, ne dam sebi lufta da švrljam po netu, jer znam da mi je koncentracija nejaka kao mehurić od sapunice.
Samo sam to htela da vam kažem.
Poslednji ispit mi je prvog jula i dotad pretpostavaljam da me neće biti.
Budite dobri :)
Pozdrav!