.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Još jedan hpff blog, u kojem je glavni lik Ramona Cavalier te njezini prijatelji, također učenici u Hogwartsu- školi vještičarenja i čarobnjaštva.
Ne bih htjela da ovo budu teen sapunice, nego zgode iz čarobnjačkog svijeta. U početku možda bude tako, a i poslije će biti malo takvih zavrzlama, jer mislim da je to neizbježno. Oprostite ako bude previše toga i upozorite me.

Što se posljednje dogodilo:
Ramona je prohodala sa Georgom, nakon tromjesečnog upoznavanja. Bella je prohodala sa Rickom, a Tara se zaljubila u Michaela. To je što se tiče ljubavnog plana.
Voldemort se vratio, iako još nije prilično jak. Zbog toga ne moraju biti u velikom strahu, ali činjenica je da Voldemort sprema nešto opako, i moraju saznati razlog zbog kojeg se on vratio i što sprema.
George je saznao da njegov otac nije bezjak i nije napustio majku, već ga je Voldemort oteo kako bi mu pomogao napraviti horkrukse. Jesu li horkruksi napravljeni? Neznamo.
Tara i Ramona su pismima dobile misteriozne predmete- Tara prsten, a Ramona lančić. Na oba predmeta ispisani su inicijali Toma Marvola Riddlea, poznatijeg kao- Voldemort.
No, one nisu jedine. Broš je dobila Ramonina prijateljica, May Stox. Sam Dumbledore još nezna što ti predmeti predstavljaju i zašto su ih one dobile.
Iz Francuske se konačno vratila Catherine, a osim nje iz Francuske su stigle nove učenice, Joy i Amelie Delacour.


















KOLIKO ME POZNAJEŠ? KLIKNI!

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr





Moj MSN: ramonacavalier@hotmail.com



i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net


Which HP Kid Are You?



Created by Crazyprofile.com


NE PRIMAM VIŠE LIKOVA! Ako me netko želi prihvatiti kao lika, u redu, ako se slaže s tim da ja njega ne prihvatim. Ali ako mi se nečiji lik jako svidi, spremna sam prekršiti vlastito pravilo-ali o tome odlučujem ja.









Linkovi blogova koje posjećujem:

Aisha Black
Alison Amy Jackson
Amaris Mae Smith
Amelie Delacour
Bella Swan
Catherine La Pue
Corvus Corax
Dolores Angela Thunder
Ella Evans
Emina Malfoy
India Keen
Joy Delacour
May Stox
Mia Black
Morgana Eva Grey
Nyphadora Nemesis

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Likovi iz HP-a koje sam ostavila u svojoj priči:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dumbledore

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Voldemort


Bitni likovi:

GRYFFINDORI:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja- Ramona Cavalier
Gryffindorka na petoj godini. Najdraži predmeti su mi Aritmacija, Čarolije i Obrana od mračnih sila. Ne ide mi metloboj. A Artimanciju jaako volim! Volim knjige i postići odličan uspjeh zbog čega sam ponekad smatrana štrebericom- što nisam. No smatram i da ocjene nisu najbitnije. Nego ljudske kvalitete. Ne volim hvalisavce i zlobne ljude. Prijateljstvo mi je bitno, ali krug prijatelja mi nije jako velik. Uglavnom sam sigurna u sebe, no ponekad mi samopouzdanje padne. Volim to uspoređivati sa razinom šećera u krvi. Sretno zaljubljena u Georgea. Volim svijet magije i uvijek volim otkrivati neke nove čarolije i isprobavati ih. Patronus mi je vidra, bauk dementor. Optimistična sam, ali i realna. Najsretnija sam dok se mirno mogu smijati sa prijateljicama.Često sam prijateljima savjetnica, i ponekad na meti zlobnih Slytherina. Volim se veseliti jednostavnim stvarima.

Image Hosted by ImageShack.us

Tara Morris
Moja najbolja frendica. Isto na petoj godini. Uglavnom, potpuno različita od mene, ali se svejedno savršeno razumijemo. Zvrkava je i uvijek u pokretu. Ja sam prema njoj prava ljenčina. Obožava izvoditi gluposti sa čarolijama. Najdraži predmeti su joj Čarolije i Preobrazba. Trenutno joj se ne sviđa nitko (što je čudno). Patronus joj je lav (na što je vrlo ponosna, budući da je to simbol Gryffindora). Bauk joj je samoća, zato je imala velikih problema na Obrani od mračnih sila kada smo morali naučiti svladati bauk. Učinilo joj se kako nema nikog u prostoriji, zbog čega je dobila napadaj panike. Još uvijek to pokušava svladati. U zrcalu Erised bi se vidjela kao veselu osobu, i sa dakako svim prijateljima oko sebe.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Isabella Solimer
Još jedna moja najbolja prijateljica, također na petoj godini. Jako je draga i dobra, zapravo predobra. Zna biti naivna. Plaha je, ali kad se opusti smije se do mile volje. Najdraži predmet su joj Čarolije. Hoda sa Rickom. Patronus joj je koala, a bauk smrt voljene osobe. U zrcalu Erised bi se vidjela kao sretno zaljubljenu osobu. Ona u našem društvu djeluje najnormalnije, no često se uvjerimo kako nije tako.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
George Dumor
Moj dečko. Moj prvi dečko. Učenik na šestoj godini. Počeo mi se sviđati kad sam ja bila na trećoj godini. Ne znam ni zašto, jer smo dva potpuno različita svijeta. Mene nazivaju štrebericom, a on ima imidž "bad-guya". Iako nikad nije bio zloban prema nikome, nego je zapravo dosta sramežljiv. Kad sam u njegovoj blizini djelujem najsigurnije što mogu. Jaakoo je dobar u metloboju, na jestu tragača je. Dobar je čarobnjak, iako nije previše zaguljen s učenjem. Najdraži su mu predmeti Satovi letenja-metloboj (naravno!), Obrana od mračnih sila i Čarobni napitci. Odličan je u spravljanju čarobnih napitaka. Patronus mu je vuk, a bauk gubitak voljene osobe (što je i Isabelli). U zrcalu Erised bi se vidio kako ima oca. Do nedavno je mislio kako su mu roditelji rastavljeni, no saznao je kako je Voldemort kriv za njegov nestanak. Ne ide mu Aritmancija. Djeluje vrlo hladnokrvno, što jednostavno neke ljude ubija u pojam.

Image Hosted by ImageShack.us

May Stox
Jedna jako simpatična cura, na petoj godini. Vrlo osjećajna i romantična, te i vrlo pametna. Jako voli knjige, a i nju ponekad smatraju štrebericom. Iako je svi smatraju dobricom, ona definitivno zna pokazati kako se s njom ne može zafrkavati. Živi sa svojom mamom. Pomalo je nespretna, a i naivna. Vesele je naravi. Voli OOMS, Čarolije i Preobrazbu.Ima mačku Roxy i sovu Ro.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rick Crosky
Učenik na šestoj godini, Georgov prijatelj. Djeluje povučeno i vrlo zamišljeno. Obožavava sve "aktivne čarolije". Najdraži predmet mu je Obrana od mračnih sila i Metloboj. Na mjestu lovca je. Jako je zaljubljen u Bellu. Djeluje hladnokravno osim prema njoj. Patronus mu je bik, a bauk mu je vrlo zanimljiv. Bauk mu je sam strah od nečega, pa je zato vrlo vjerojatno da on bauk vidi u njegovom izvornom obliku. Neznam kako je na OOMS uspio to svladati, ali on veli da se ne sjeća kako je točno bauk izgledao, jer ga je bilo previše strah svega da bi razmišljao o tome. Ukratko, on se počeo bojati tog budućeg straha i mogućih napadaja panike. U zrcalu Erised bi se vidio kao čovjek s dobrom karijerom koji usput igra metloboj.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Michael Romansky
Na petoj godini, Tarin dobri prijatelj. Odličan je učenik, koji je Tari jednom pomogao na drevnim runama. Oboje kažu da su samo prijatelji i često ih možete vidjeti kako se zezaju ili svađaju oko sitnica kao brat i sestra. Michaelova jedna cura bila je prilično ljubomorna na Taru i ostavila je Michaela. Prema Tarinim riječima Michael ima puno zgodnih prijatelja s kojima ona želi da ih upozna. Rickov i Georgov najbolji prijatelj. Njegov patronus je tuljan, a bauk bazilisk.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Morgan Freed
Nedavno prohodala sa Ericom. Na šestoj godini, naizgled ozbiljna ali inače vesela i draga. Upoznale smo se negdje prije dvije godine. Metamorfomagus je, ali na čuđenje nekih (npr. Tare), ne voli ništa posebno isprobavati sa svojom kosom. Kaže da biti metamorfomagus nije samo mijenjanje boje i oblika kose, nego znatno više. Najdraži predmet su joj Drevne rune. Njen patronus je sokol, a bauk bilo koje biće tame. U zrcalu Erised bi se vidjela kao sretnu profesoricu Drevnih runa.

Image Hosted by ImageShack.us

Ella Evans
Na šestoj je godini, dakle ima 16 godina. Rođena je 21.12.1980. godine. Ima dugu smeđu kosu i velike smeđe oči. Također ima sestru blizanku Kim. Voli čitati i druželjubiva je osoba. Ima i sovicu Amy, a Kim je ponosna vlasnica kornjačice Sally. Ide u Griffindor zajedno sa Kim. Pomalo je temperamentna i jako brzopleta. Obožava metloboj i htjela bi postati dio griffindorske ekipe kao lovica. Kasnije bi voljela raditi kao profesorica metloboja u Hogwartsu.Voli slobodno vrijeme provoditi s prijateljima. Njena obitelj nikada nije čula za Hogwarts pa ih je jako šokiralo pismo da su ona i njena sestra primljene. Bauk joj je u obliku Voldemorta a patronus u obliku crne vučice.

Image Hosted by ImageShack.us

Catherine La Pue
Gryffindorka na petoj godini.Najdrži predmeti su joj Čarolije i Preobrazba,a ne ide joj metloboj.Živi s mamom,a tata ju jue napustio kad je bila mala. Patronus joj je jednorog,a bauk dementor.Ona je jako dobra prijateljica,uvijek je vesela,zabavna i mrzi kad joj netko laže.Sviđa se gotovo svim dečkima u školi i zbog toga su neke cure ljubomorne na nju. Michael joj je dobar prijatelj, pa smo se ja i cure preko njega s njom upoznale. Nije bila na balu, zato jer se tek sada vraća iz Francuske. Ne podnosi Dominique Florentin ni njezinu prijateljicu Carmelu Solimer.Ali im se ne boji suprotstaviti.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Alison Amy Jackson
Cura na petoj godini. Voli zabavu i pomaganje prijateljima, ali joj je neke tajne teško reći. S neke strane je otvorena, a sa druge sramežljiva. Dečki joj često upadaju s uletima. Majka joj je bila u rodu sa Salazarom Slytherinom, pa je s te strane parsel-ust. Drage boje su joj crvena i crna. Voli životinje. Mnogo vremena provodi u knjižnici, i na terenu kao metloboja kao lovac. Animagus je, pretvara se u mačku a patronus joj je bijeli sibirski tigar. Majka joj je ostavila posebnu ogrlicu, sa privjeskom tigra pomoću koje postaje nevidljiva kad zaškripi.Bauk joj je tarantula.


RAVENCLAWI:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Geena Travis
Jedna od mojih jako dobrih prijateljica, na petoj je godini. Nije previše povjerljiva ali kad se nekome otvori onda je skroz opuštena. Zabavna je i duhovita. Obožava metloboj i odlično ga igra. Na mjestu goniča je. Voli još i Čarobne napitke. Zaljubljena je u Jona Zoranskya i on u nju- i konačno sretno. A ona njega zbog toga mrzi, no istodobno ga i voli. Ponekad ima priviđenja u snovima. Nažalost često loša. Patronus joj je konj, a bauk ostvarenje nekog ružnog sna.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jon Zoransky
Na petoj je godini. S njim sam na ratnoj nozi. Nije da se mrzimo, nego se uvijek natječemo oko nečega. Ali on uvijek prvi počinje. On je čisti ravenclawac i voli pametovati i mrzim dok podcjenjuje moje intelektualne sposobnosti. Obožava moje pogreške. Uvijek mora biti pametniji, što me izluđuje. Zna da obožavam Aritmanciju i zato me uvijek voli uvjeriti kako meni to ne ide. Uglavnom ga ignoriram, ali me zna izluditi. Ali dođu i dani kad se možemo normalno kao prijatelji razgovarati. Pogotovo je vrlo prijateljski nastrojen kada sam bolja u nečemu, jer jednog Ravenclawca je pobijedila Gryffindorka. Moram biti ljubazna zbog Geene, a i ponekad mi ga je žao dok je na meti Slytherina. U zadnje vrijeme nije tako naporan, no vidjet ćemo kakav će biti u trenutku skupljanja bodova i ispita. Znam da je jako zaljubljen u Geenu i zato je voli ljutiti. Možda jednostavno ne zna kako bi privukao njenu pažnju. Za razliku od tipičnog "štrebera", njemu ide metloboj. Na mjestu lovca je. Najdraži predmet osim Satova letenja su mu Aritmancija i Čarobni napitci. Patronus mu je lisac, a bauk suprotstavljanje crnom magu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Amaris Mae Smith
Ravenclawka na šestoj godini. Voli knjige, glazbu i boks, koji je trenirala dok nije krenula u Hogwarts, a i sada s vremena na vrijeme uzme boksačke rukavice i udara po vreći. Društveni marginalac je. Trenutno spada među najbolje učenike svoje generacije. Ljudi je se boje, većinom zato jer je kratkih živaca i zna udarati. Ali meni je simpatična! Inače joj je najbolja prijateljica Hannah Crook, znaju se od drugog dana škole. Njihovo prijateljstvo je počelo kao smrtno neprijateljstvo.
Charles, njen stariji brat, je jedna od dvije osobe s kojima se druži. Dobro se slažemo,ali ipak tajne mu ne može reći. Osim krvi, povezuje ih isti dom, Ravenclaw.
Voli magiju i nedavno je otkrila da posjeduje rijetku sposobnost da izvodi čarolije ne koristeći čarobni štapić. Spasilo ju je u mnogim situacijama.

Image Hosted by ImageShack.us

Amelie Delacour
Ravenclaw. Na petoj godini. Ne slaže se osobito s Ravenclawcima, osim s Mattom, koji joj je najbliži prijatelj.
Oštromna je, pametna, bistra, odlična učenica. Jako je, jako dobra u Preobrazbi, Čarobnim napitcima i Obrani od mračnih sila, a Stare Rune jednostavno obožava. Boji se većine životinjai zato ne voli Skrb za magična stvorenja, no jednoroge ipak obožava. Nije prevelika ljubiteljica ni Travarstva, iako nije loša u tim predmetima.
Ne voli metloboj, jer je jako nespretna, stalno nešto ruši ili pada. Kad bi bila spretnija, vjerojatno bi ga voljela.
Visoka je i pomalo mršava, ima dugu plavu kosu i velike zelene oči. Voli se smijati.
Često je zadubljena u knjige, voli čitati, pogotovo bezjačke, ruske klasike.
Više, mnogo više od škole ipak voli umjetnost. Vrlo je kreativna Slikarica je i violočelistica. Oboje joj ide jako dobro. Voli proučavati bezjačku umjetnost.
Sanjarka. Često zamišljena i u svom svijetu. Mrzi se svađati, ali će radije izabrati svađu, nego da je netko ponižava. Vrlo je ponosna.
Njena sestrična je Fleur Delacour. Četvrt veela koja ima vilinske krvi. Pretvara se u vilu u posebnim okolnostima. Patronus joj je srna. Odupire se Imperiusu i dobra je u neverbalnim čarolijama.
Glavne mane su joj tvrdoglavost i nespretnost.
Došla je nedavno iz Francuske, tj. iz Bexbatonsa.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Joy Delacour
Ravenclawka na petoj godini.Dosta je povucena, uziva u dugim setnjama plazom, lizanju sladoleda i pjevanju bozicnih pjesama pod tusem.Nije narocito popularna, u vise navrata je smatrana cudakinjom.Obozava zmajeve, te ih proucava u knjiznici.Dosla je iz Beauxbatonsa, zajedno sa svojom polusestrom Amelie u Hogwarts, na polugodistu.Nema decka, ni simpatiju, to ju nikada nije zanimalo.
Bauk joj je skorpion.Nije animagus, i ne moze docarati Patronusa.Nije da nije vjesta, samo ju to ne zanima.Zato je legilimentica.Ima dugu smedju kosu i zelene oci.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dolores Angela Thunder
Zovemo ju još Angie i Lori. Iako ja preferiram Angie. Ubrzo se sprijateljila sa Amelie Delacour, i odonda su postale gotovo- nerazdvojne! Angie je vrlo ponosna na svoje ime, koje ime dvostruko značenje: bol i anđeo. Na petoj je godini. Nedavno sam se počela družiti s njom, i izrazito je draga i optimistična. Iako, priznaje koje su njene mane: ljubomora i posesivnost. Kao prava ravenclawka, ima odlične ocjene! Obje se slažemo oko toga što je najveće blago u životu, a to je prijateljstvo. Ona je za pravog prijatelja spremna učiniti sve!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Matt Gracio
Sin našeg profesora Čarobnih napitaka. Primijetila sam ga tek na balu, Geena ga poznaje i veli da joj je jako dobar prijatelj. Kaže da je dečko super simpatičan, i da se voli puno šaliti. Prekrasno crta.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moira Volue
Ravenclawca na petoj godini. Ona ima bitne karakteristike jedne ravenclawke- oštroumnost i ljepotu. San je mnogih dečki, a ja i ona nismo u nekim odnosima. Na jednom satu Aritmancije posvađale smo se oko bodova i izjavila mi je da to što sam gryffindorka ne znači da će uvijek biti po mom, na što sam joj odgovorila da to što je ona ravenclawca ne znači da uvijek mora biti pametnija. Na kraju su oba doma dobila podjednako bodova, a ja i ona odonda nismo baš komunicirale, osim nekih pogleda koji nisu baš srdačni bili. Nije tako strašno zlobna kao neki slytherini, ali mi je svejedno antipatična. Njen bauk je kad izgubi u nečemu pred očima javnosti, a patronus joj je paun.


HUFFLEPUFFI:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eric Baron
Moj, Tarin i Bellin prijatelj. Pravi huflfepuffovac! Ponekad je zbunjeni i smušeni, ali je simpa. Na petoj je godini. Smrtno je zaljubljen u Morgan. Zato jer je godinu dana starija, zato jer ga nikad ne bi ni pogledala... nemam pojma koje je sve razloge nabrojio. Isto mu idu drevne rune i na nekakvim dodatnim satovima o drevnim runama su se upoznali. Dakle voli Dnevne rune a ne ide mu metloboj. Bauk mu je biće tame, a patronus mu je zec.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Debra Rooney
Jedna cura s kojom smo se ja , Tara i Bella upoznale preko Morgan. Isto je na šestoj godini kao ona. Vrlo je draga i plaha. Nismo je još dobro upoznale, ali se čini jako simpatičnom. Bauk joj je dementor, a patronus rakun.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Emina Malfoy
Hufflepufka na 5.godini.Zamalo je završila u Slytherinima,budući da joj je gotovo cijela obitelj bila u tom domu,ali je šešir ipak odlučio ispuniti joj želju i smjestiti je u Hufflepuf.Druželjubiva cura,uvijek željna provoda i noćnih avantura.Uvijek je u starkama,obožava ih nositi,u društvu prijateljica ili svojih ljubimaca.Brat,Draco,na 7.je godini i mogu reći da su njih dvoje nerazdvojni.Draco je jedini od obitelji koji ju nije osudio jer nije završila u Slytherinu.Roditelji se joj poznate smrtonoše.Ima mačka Cicka i sovu Ćiru.


SLYTHERINI:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nyphadora Nemesis
Cura na petoj godini. Nije uopće zlobna, kao neki u Slytherinu. Ali obožava zmije i sve vezano uz njih. Njadraži predmeti su joj Proricanje sudbine i Čarobni napitci. Duhovita je i voli se šaliti. Zbog nje sam shvatila da nisu svi slytherini loši. Njen patronus je zmija, a bauk dementor. Parsel-ust je i vrlo je ponosna na to.

Image Hosted by ImageShack.us

Corvus Corax
Crni gavran u prijevodu imena. Potmak plemićke obitelji. Glumi buntovnika. Simpatičan je do jedne određene mjere. Voli ljude, ali ne baš previše iako se kreće u velikom krugu prijatelja i poznanika. Ostao je siroče sa tri godina kada su mu roditelji ubijeni. Krajnje nezainteresiran za školu, ali je kroz život naučio učenje smatrati nužnim zlom i obvezom koja mora biti ispunjena. Zaljubljenik u glazbu. Pomalo razmažen. Navikao da se novcem može sve kupiti. Egoist. Ali nimalo zlobna osoba, i nije mu bitna čistokrvnost.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dominique Florentin
Moj bauk br. 2. Vrlo antipatična i zlobna cura. Ne podnosi me otkad sam joj se zbog nečeg suprotstavila i mrzi sve moralne ljude, a još više dok su u pravu. Smatra da su pošteni ljudi budale, a zapravo i sama ne vjeruje u ljudsku dobrotu. Njnen stav je ako je netko dobar, da se samo pravi takav iz nekog razloga kako svi ljudi zapravo iskorištvaju druge i ako su dobri prema njima to je zato jer nešto žele zauzvrat. Jedna zlobna, nemoralna, ali i vrlo inteligentna slytherinka. Mrzi pravila i prilično je bezosjećajna. Bauk joj je poraz, a patronus sijamska mačka.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Carmela Solimer
Oh, što reći. Bellina sestrična. Jedna ne odviše inteligentna cura. Ni umne ni emocionalne inteligencije. Prilično je plitka osoba, tako da o njoj ni nema puno toga za reći. Dominique joj je "prijateljica", pogotovo kada je zabava u pitanju. Njih dvije imaju nekako zabavan odnos: vole ponižavati druge, i šaliti se na tuđi račun. Dominique ne smeta što Carmela nije odviše pametna, jer joj takva barem nije dosadna. Bauk joj je smrt, a patronus hijena. Vrlo je nezadovoljna svojim patronusom, jer kako kaže "nije lijep".

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Will Ford
Slytherin na šestoj godini. On i Dominique su par koji je već godinama skupa. Za nih ne vrijedi pravilo suprotnosti se privlače. Kad su ili mlađi ponašali su se kao brat i sestra. Will je uvijek štitio Dominique kao mlađu sestricu, budući da se njihove obitelji vrlo dobro poznaju. No, sad kad su već stariji Will više ne gleda na Dominique ako na sekicu. Pogledi na svijet su im vrlo slični. Will je loban, arogantan i djeluje kao da ga ništa ne može slomiti. Obožava biti sarkastičan, ali ne zabavnom, nego u zlobnom smislu. Također je bezosjećajan, jer pojam "osjećaj" njega asocira na slabost. Upotrijebio bi sva moguća sredtsva da dođe do cilja jer on to naziva hrabrošću. Bauk mu je slabost, a patronus piton.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Natascha Bloom
Na petoj godini. Ona i Dominique sprijateljile su se tako što je Dominique uočila kako Natascha maltretira jednu ravenclawcu i spremna je bila potući se s njom. Dominique se svidjela njena agresivnost i ogorčenost, a Nataschi se svidjela njena bezosjećajnost. Osim Dominique, jedna je od najokrutnijih djevojaka na školi. Na OOMS-u upitala je profesora smije li ona izvesti kletvu Crucio nad paukom. Kad joj je profesor rekao da ne smije, bila je prilično ljuta, ali je zadivljeno gledala paukovo mučenje. Ona je jedna od Dominiquinih najboljih prijateljica (ako ijedna od njih dvije znači pravi pojam prijateljstva), jer osim Willa i Carmele ona je jedina osoba koju iskreno poštuje. Za razliku od Carmele, njih dvije imaju nekako mračan odnos. Njen bauk je savjest, a patronus škorpion.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Samuel Kellis
Na petoj godini, bratič od Willa. Oduvijek je bio zaljubljen u Dominique i divi se njenoj zlobi. Naizgled je povučen i tih, ali duboko u duši strahovito je zloban. Nije tako "hrabar" kao Will, ali jednako je zloban kao i on. Privlači ga crna magija. Will i Dominique htjeli su ga spojiti sa Carmelom, no nije išlo. Carmela mu je nešto kao najbolja frendica i ona zna za njegovu ogomnu ljubomoru prema Willu. Oduvijek je vjerovao kako će on i Dominique biti par, kako su srodne duše jer su oboje jednako zlobni, zato je bio vrlo ljut kad je Will prohodao sa Domique, jer mu je to bilo zadnje na pameti. Vrlo je skompleksiran. Bauk mu je spoznaja da nikad neće imati Dominique, a patronus aligator.


PROFESORI:

Image Hosted by ImageShack.us

Preobrazba- Clarise Bolivier

Image Hosted by ImageShack.us

Obrana od mračnih sila- Horacio Drumbar

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Čarolije- Selma Lasenhoof

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Čarobni napitci- Vincent Gracio

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Astrononija- Leonardo Apastron

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Povijest Magije- Gabriel VanLuis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Travarstvo- Bethany Fellis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Aritmancija- Laura Felingstone

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bezjačke studije- Richard Bohnam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Drevne rune- Anette Graham

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Proricanje sudbine- Katherine Jellmark

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Skrb za magična stvorenja- Ewan Holipark


RRounded
AAmorous
MMysterious
OOdd
NNice
AAwkward
CCuddly
AAmbitious
VVain
AAwkward
LLegendary
IIndustrious
EEntertaining
RRefreshing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

ovo mi se sviđa :)




Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 02.11.2007.

12. Jesenski bal-prvi dio

"Zijev..." uslijedilo je moje poznato veliko zijevanje. Čim sam otvorila oči, glavom su mi prošle različite misli. Kako će Voldemort, pokušati napasti

Hogwarts i vjerojatno Georgea, kako će bal završiti borbom. Sad sam se bojala.
"Ej..." rekla mi je Tara i zagrlila me.
U sljdećem trenutku i ja, i Tara i Bella zagrlile smo se. Obećale smo jedna drugoj hrabost ove večeri i da ćemo jedna drugoj čuvati život.
"Cure...ne mogu vjerovati da to ja izgovaram, a ne Tara, ali moramo u shopping. Nemamo haljine!" rekla sam. Morala sam sam im nekako smanjiti strah.
Očito im se ideja svidjela, jer su začas bile na nogama spremajući galeone u torbe.
Obećale smo da ćemo do večeri zaboraviti na Voldemorta.
***
Ušle smo u prodavaonicu. Ajme, koliko haljina...
"Ja ću sde osjećati glupo u haljini." rekla sam, a Tara samo da nije bacila kletvu na mene.
Kupile smo haljine. Jee. Iako, stvarno, osjećat ću se malo glupo.
Drago mi je što bal nije otkazan i što učenici nisu u tolikoj brizi. Vjerojatno zato jer ih Dumbledore nije pokušao
zastrašiti, nego im je obećao potpunu
sigurnost. A i Voldemort nije tako jak, još uvijek.
***
Vratile smo se natrag u Hogwarts.
Sve je ukrašeno, nekakvim tonovima svijetlo-crvene, ružičaste i svijetlo-narančaste boje. Bilo je prekrasno. Unutrašnjost staromodnog dvorca poprimila je

nekav prekrasan sjaj.
Sve je bilo magično. Ok, to je tišično za Hogwarts, ali ovo je bila nekakva drugačija magija.
"Volim ovo doba godine. Sve je tako mirno." rečem.
"Da, lijepo je." rekla je Bella, sanjarskim pogledom promatrajući kako su sve to ukrasili.
Već je bilo 17 h, a bal počinje u 19 h.
Spremile smo se. Samo što ja nisam htjela van iz kupaone.
"Daj, Ramona!" ljutila se već Tara.
"A smijat ćete mi se."
"Joj, daj..."
Izašla sam van. Nisu mi se smijale. Pohvalile su moju haljinu, kako sam lijepa, blablabla. A nisu htjele biti nepristojne. Zapravo, i zahvaljujem im na tome,

jer bi se u suprotnom u trenirci pojavila na balu.
Čvrsto smo se primile za ruke i krenule niz stepenice.
Pred dvoranom naši partneri su nas čekali.
George je bio baš zgodan u tom smokingu.
"Znam, izgledam smiješno." rekla sam mu.
"Ne. Izgledaš prekrasno." rekao mi je mrtvo hladno.
=)
***
Ušli smo u dvoranu. Ne, nisam očekivala da ću sad odmah pokupiti poglede cijele dvorane jer sam se pojavila u lijepoj haljini, a dosad se nisam ničim takvim

isticala.
I ne, nisam očekivala da će svi uskliknuti "ajme, gledajte je kako se proljepšala."
To se nije ni desilo. Bilo bi previše bajkovito.
Već mi je bajkovito što me George sada drži ispod ruke, i što on misli da izgledam lijepo.
Ajme, koliko razmišljam o izgledu. Jer, kad malo bolje razmisliš, što Dominique sad znači što izgleda prekrasno i lijepše nego što je ikad prije, kad je tako

pokvarena iznutra.
A vidim nešto joj je pokvarilo raspoloženje. Ah, da, vidim sad. Nije više u centru pažnje. Pojavila se Moira. I izgledala je ljepše nego Dominique. Bila je

ljepša od ikoje djevojke u dvorani, čak i od bilokoje sedmašice.
"Eej!" netko mi je veselo vikao i mahao.
May!
Ostavila sam Georgea na trenutak i potrčala prema May. Argh, glupe potpetice, skoro sam ljusnula na pod. Mislim da sam jednoj djevojki na nogu stala. Ups!
"May, prekrasna si." rečem. I bila je. Blistala je. I to ne zbog haljine, nego zbog onog raspoloženja koje u sebi nosi.
"Hvala! Kako si? Ajme, čula sam za ono.." rekla je.
"Ma da. Al pustimo sad to. Bal je! I koliko vidim, nisi sa Milesom." rekla sam joj, na što je pocrvenjela i pogledala prema svom Michaelu.
"May, May! Moraš vidjeti onog dečka kako je zgodan. Sam veli da nije. O Ramona! Bok! Imaš super haljinu. Di ti je partner?" dotračale su Ella i Sam do May.

Ok, trebalo mi je malo duže da registriram sve što je Ella upravo izrekla.
"Hy, Ramona! Ccc, i ti si partnera ostavila samog. Dajte, molim vas pogledajte onog dečka. Ella veli da prezgodan. Onaj sedmaš tamo. Kako bi mi uopće mogao

biti zgodan, a Eddie?" rekla je Sam.
"Da, Ella, što je s tvojim partnerom?" pitala ju je May vragolasto.
"Pa nebi se ljutio." rekla je već pomalo tužno, zatim se okrenula prema nekom Gryffindorcu, koji joj je bio partner i poslala mu pusu.
Ostavila sam cure da se zabavljaju dalje i krenula do Belle, Tare i Georgea.
"Daj, malo pazi." okomila se Dominique.
"Duhovito!" rekla sam joj.
"Dominique, daj ne teroriziraj ljude oko sebe." rekla joj je jedna cura. Nyphadora! Wow, izgledala je super.
Dominique ju je samo ošinula pogledom, uzela čašu i okrenula se na peti.
"Hvala ti!" rekla sam Nyphadori.
"Ma ništa. Kako si? Zabavljaš se?"
"Da, a ti?"
"Aha!" rekla je pogledala prema jednom Slytherinu.
"To ti je partner?"
"Da, da! Zar nije krasan. Idem, malo sam ga predugo ostavila. A šta ćeš." rekla je, pozdravila me i otišla.
I konačno sam se vratila do Georgea.
"Konačno!" rekao mi je, a ja sam se nasmijala. A onda ostala u šoku.
Geena i Jon su skupa došli. Geena mi je namignula i krenula plesati sa njim.
A tren kasnije puknula sam od smijeha. Eric i Morgan počeli su plesati i skoro srušili konobara.
A onda smo i ja i George zaplesali. Opa, pa dobro pleše.
Čak ni ja nisam bila loša!
A Michael i Tara su blago rečeno, rasturali! Čovječe, kako su oni plesali. A on joj je za nagradu dao pusu! Slatko. :)
Onda sam sa lijeve strane čula cerekanje.
Bella. Bella i Rick su se grlili i ljubili. I mislim da je Bella popila malo previše pivosladca.
"Rick, napio si mi frendicu!" rekla sam i svi su prasnuli u smijeh.
"Nije, Ramona. Ovo je sok od bundeve." rekla je Bella.
"Sama me poljubila!" branio se Rick.
"Nisam! Za poljubac je uvijek potrebno dvoje!"
Taman sam krenula do Geene. Hmm, za jednim stolom sjedio je jedan dečko koji je nešto prekrasno crtao. Zapravo, crtao je nekakvu ženu. Impresivno!
Nakon što sam rekla Geeni da joj je iznenađenje dobro, pitala sam ju tko je taj dečko.
"O pa ti je Matt Gracio. On ti je sin od prof.Gracia. Ravenclaw na petoj godini. On ti je super dečko. Vidjela si kako crta? Ja ga poznajem. Prošlih godina

nismo baš neke predmete pohađali skupa, al sad većinu. Kako ga nisi prije skužila?"
"A nisam..."
Dečko je pogledao Geenu, i pozdravio je olovkom kojom je crtao.
***
Ja i George smo se kasnije povukli na terasu. Sjeli smo na klupu.
"Ajme, danas su svi nekako sretno zaljubljeni, sve me na Valentinovo više podsjeća."
George se zarumenio.
"Što misliš, kad će doći?" pitala sam ga.
"Možda baš sad...ovoga, Ramona. Ja sam se zaljubio u tebe."
Prvo sam bila tiho, a onda sam krenula.
"Obećaj mi. Obećaj mi da ćemo uvijek ostati prijatelji. Jer i ti se meni sviđaš. Molim te."
"Obećajem. Znači, želiš biti sa mnom?"
"Da želim, ali čak i ako prekinemo..."
"Nemoj na to sad misliti. Ali obećajem ti da naša veza neće nikako oštetiti naše prijateljstvo."
Nagnuo se i poljubio me.
Buka koja je dolazila iz dvorane, u mojim ušima je utihnila, a svjetlost koju je davao Mjesec, nisam više vidjela zatvorivši oči i prepustivši se poljupcu.

A sada evo slikica kako su se cure lijepo sredile za bal. Čak sam stavila i one zlobnice. Dečke neću stavljati, jer su svi manje-više isto izgledali...kao pingvini! =)

Ja-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Tara-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Bella-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Geena-Free Image Hosting at www.ImageShack.us May-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Samantha-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Nyphadora-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ella-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Morgan-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Debra-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Moira-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Dominique-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Carmela-Free Image Hosting at www.ImageShack.us Natascha-Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dečki-Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo, post je konačno objavljen.
Pozdravljam May, Sam, Ellu, Nyphadoru i vas ostale cure koje ste ušle u moju priču. Oprostite što još u ovom postu niste bile i nemojte se ljutiti biti ćete.
Nadam se da post nije dosadan, al želim vaše mišljenje. I o haljinama, dal vam se sviđaju ili ne.
Pozdrav!*



| - 13:01 - ...komentiraj.... (62) | print.... | # |

<< Arhiva >>