utorak, 02.10.2007.

Drugi dan (Utorak)

Lijepo ja spavam i sanjam prekrasan san i kad je bilo najbolje mene David probudi u 7 h.Bio sam cijelo vrijeme živčan do prvog sata a to je bilo u 8 h punih sat vremena sam bio živčan na Davida,presvukao sam se istuširao i otišao na prvi sat čarolija učili smo neku čaroliju za uništavanje drveta,kamena itd.Ja sam je odmah naučio a svi su se mučili profesor nam je dao pet bodova zbog mene jer sam uspješno to napravio i prošlo tih 45 minuta.Nakon toga imali smo metloboj morali smo se utrkivati na metlama ja sam dobio 4 boda a Torny (Malfoyev frend) dobio je 10 bodova za svoj dom slythorin. rolleyesburninmad Nakon dosadnog metloboja povijest magije tam smo radili o Fertyu Voolvyu on je bio vođa starijeg saveza i izmislio je dvije čarolije Potty čarolija udarca u mozak znači izubiti misli i neku koju neznam uopče nisam slušao na tom satu jer sam jedvah čekao dodatnu iz obrane od mračnih sila kad sam došao ispred učionice nikoka nije bilo i pisalo je na vratima "NEMA DODATNE"ja sam tužno otišao van s Davidom,Laurom i Hermionom ona je štrebala ja sam izvukao štapić i čarobirao s Davidom i Laurom.Došli su Ron i Harry po Hermionu prvi put ih vidim ove godine mislim školske,pozdravio sam ih i oni mene a onda su negdje žurbno otišli.Ja sam se samo nasmijao i otišao u knjižnicu vratiti knjigu koju sam pročitao i otišao do gryffindor tornja i malo si odspavao nekih pol sata i dosađivao sam se niš mi nije išlo po ruci i otišao po Lauru da malo pričamo ili pišemo zadaču ona je pristala morali smo za zadaču nekakva pitanja iz povijesti magije imali smo malo zadače ja sam ju riješio za 10 minuta i pomagao Lauri.Malo smo prošetali dvorištem otišli u šumu i prošlo je več 19 sati i ja sam malo pričao s frendovima i otišao u krpe.

Slika od jedne drugašice koja mi se sviđa
ime joj je:Sondra

Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 25| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

normalni box i LIKOVI




Glasaj za moj blog!!
Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

MOJ PRVI BANNER

BannerManija

MOJ DRUGI BANNER
Image Hosted by ImageShack.us