ponedjeljak, 17.09.2007.

Prošli praznici!

Ujutro je doma sam budim se i idem s mamom na vlak za hogwarst.Doručkovao sam i idem u hogwarst ja i mama smo otišli s našim letečim autom za vlak.Došli smo svi moji prijatelji su tamo bili i svi su čekali vlak ja sam razgovarao s Davidom i Laurom a poslije je došla Hermiona mi smo pričali a več je došao vlak.Ja David i Laura smo ušli u istu kabine vlak je krenuo ja sam mahao svojoj mami,došla je s nama Karla u kabinu vratili su je u školu iako je bila problematična sad je sasvim ok s njom su došle njene frendice Alex,Melita,Nina i Lana malo smo se gurali u kabini meni se nije dalo sjediti pa sam gledao stoječki kroz prozor.Na vidiku je bio Hogwarts stali smo s vlakom na stanici svi su izlazili iz vlaka i išli u samo pokretna kola i išli smo do hogwartsva a prvašići su išli u ćamce došli smo ispred vrata velike dvorane profesorica mcgonagall je držala pouke prvašićima meni netreba jer sam trešačić svi su ušli u dvoranu prvašići su naravno gledali u strop jer je oblačan i neobičan.Počela je gozba ja sam jeo i pričao s Karlom,Laurom i Davidom.Završila je gozba svi smo išli u svoje domove spavati.

Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 2| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

normalni box i LIKOVI




Glasaj za moj blog!!
Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

MOJ PRVI BANNER

BannerManija

MOJ DRUGI BANNER
Image Hosted by ImageShack.us