06.09.2007., četvrtak

prepiska

Buduci da je jedna od mojih glavnih vrlina lijenost, samo cu vam kopirati najzanimljivije dijelove prepiske s obitelji i prijateljima.

...
Inace, ovdje uopce nije hladno, dapace. Kako sam vec rekao, temperatura se malo spusti preko noci, ali danju je vruce. Svi hodaju bosih nogu, u majicama na tregere, kratkim hlacama.
Priustio sam si luksuz da jedan dan dodjem na posao u lanenim hlacama. Koja razlika u odnosu na studente! Vecina ih se oblaci kao da ide u operu. Cak i klinci u osnovnoj skoli nose odijela(!), mozes misliti sto je na faksu. Curke su jako zgodne - sve u haljinicama, kostimicima, svilenim i satenastim kosuljicama (Taji bi se jako svidjele!). A obavezna obuca su stikle. Ispod 10 cm nisam vidio!
Mladici pak najvise vole kremaste, tj. bez (nemam tipkovnicu s hrvatskim znakovima) spicaste cipelice. I oni su slatki. Svi do jednoga furaju fudbalerke.
Glavni modni dodatak bez obzira na spol je boca piva. Ljudi secu ulicom i piju pivo (razumijem, vruce je!), kao sto bismo mi pili vodu ili sok. Jutros kad sam isao na faks (u pola 9!), susreo sam u parku jedan romantican zaljubljeni par. Sjedili su zagrljeni na klupi, svatko je u slobodnoj ruci imao bocu Heinekena!
...
I najvaznija stvar - zenim se.
Na porti nasega studentskog doma rade tri gospodje, ciji raspored smjena jos ne znam, ali nije ni bitan. Jedna je uvijek ljuta i narogusena, druga je susretljiva, treca je sva fina.
Jednom sam se zapleo u razgovor s ovom susretljivom. Da tko sam, da sto sam, da odakle sam i sve neke takve teme. Naravno, gdje mi je obitelj, jesam li ozenjen i takve stvari.
Jucer kad sam se vratio s posla, dala mi je kljuc moje sobe i papiric s brojem mobitela svoje kceri Olje!

- 13:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

igrarije čovjeka koji se igra