FC 4life...

četvrtak, 26.10.2006.

it's finished....

evo ljudi,javljam vam se sa jednom vijescu:ja vise necu pisat blog...shvatila sam da ga nemam za koga pisat (osim za comptona) a i nemam ideja vise za postove....ali to ne znaci da vam necu komentirat,naravno da hocu! ionak nemogu ostvit link u komentaru tak da....
evo,ja sam otvorila novo poglavlje u zivotu...kako sto neki znaju ja sam vec 3 mjeseca u vezi i taj decko mi je u zadnjih mjesec dana najveca podrska u zivotu,stvarno mu puno toga dugujem....svaka mu cast sto me trpi, :))....
evo neznam sta da vam jos kazem...kao sto sam rekla otvorila sam novo poglavlje u zivotu i samo zelim ispunit neke svoje ciljeve koje sam si zadala i mislim da ce mi to sada biti puno lakse....upoznala sam neke nove ljude koje razmisljaju slicno ko ja i s kojima dijelim iste interese i mislim da ce mi oni puno pomoc u ostvarivanju mojih ciljeva...
evo neznam sta da vam vise kazem...mzda tu i tamo napisem koji post,cist informativno.....
be good,stay in school,don't do drugs and be real....
peace and respect

- 22:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #