FC 4life...

četvrtak, 13.07.2006.

FREEDOM (part II).....

hey ljudi,pa evo me....znam da me dugo nije bilo ali jednostavno nisam stigla napisat novi post...I apologise! evo,naslov ovog posta je freedom (part II)...kad sam zadnji put imala taj naslov-onda sam mislila na slobodu u smislu da nema skole....medutim,sad je razlog malo drugaciji...starci su mi u torak otisli na more i nece ih biti 10 dana!!!!! FREEDOM!!!! U utorak su kod mene bila dva frenda i frendica"spavat"....gledali smo neki totalno mutavi film...preporuka-nemojte gledat film hostel! uzas je....
a evo,nezanm kaj da vise napisem...ja uzivam u ljetu kolko god mogu,dok neki uce za 2 rok popravnog...hehehe....
1.8.idem kod ciere u sibenik i vec slutim kako ce bit.....dernek!! kako ste vi??? kako provodite ljeto??? holla back!
p.s. Iliceva,pa di si ti???? ja sam jedan cijeli post posvetila tebi a tebe nema!!! cim ovo procitas,ocekuj komentar....
kiss to all my readers!

- 00:56 - Komentari (19) - Isprintaj - #