DON'T PANIC!!! ;-) https://blog.dnevnik.hr/hitchhiker

četvrtak, 10.04.2008.

ŽIVJELA HRVATSKA

Opet me nije bilo par mjeseci, ali što da vam kažem ništa se nije promijenilo, posao o kojem sam pisao u zadnjem postu nisam dobio, razgovor je bio super iako mi se nisu javili iako su rekli da će nazvati bez obzira an to da li me primili ili ne ali ništa od toga nisam se više čuo s njima, i dalje šaljem zamolbe, a mnogi se uopće ni ne javljaju ili kažu "nazvat ćemo vas idući tjedan, vi dotle nabavite potrebne dokumente..." i ja budala nabavio dokumente, a kraj idućeg tjedna se bliži a mene nitko nije zvao!no
Sve me to već baca u laganu depru, a dođe mi da neke od svojih prijatelja udarim kad mi kažu kako nemam života!!! burninmad PA KAKO DA GA I IMAM KAD SVI U OVOJ DRŽAVI KUKAJU KAKO IMA PUNO NEZAPOSLENIH, A NITKO OD POSLODOVACA VAS NE ŠLJIVI.burninmad
Zaista više ne znam što ću, čak pokušavam i zaraditi novac preko klikanja po netu na bux.to pa evo da ne propadne prijavite se i vi pa probajmo zajedno doći do neke love: http://bux.to/?r=fratrek
Mislim nisam materijalist ili nešto, novac mi nije na prvom mjestu ali nije fer ni prema mojim roditeljima ni prema mojim prijateljima koji non stop nešto očekuju od mene a ja to nemogu ispuniti.
Ubija me to što ništ ne radim, nemam volje nizašto, a dosadilo mi je već što mi svi nabadaju na nos kako neam posao! PA PROBAJTE VI SVAKI DAN SLATI PO NEZNAM NI SAM KOLIKO ZAMOLBI I BITI ODBIJENI CIJELO VRIJEME!!! hah, da sam barem odbijen ali većina se nisu udostojili ni javiti i reći "primili smo vašu zamolbu ali vas ne trebamo"......
Eto što da vam kažem, ogorčen sam i strašno mi je dosadno, a sve što želim jest raditi....

ŽIVJELA HRVATSKA, SAMO NAPRIJED U EUROPU NEK NAS ZGAZE DO KRAJA!!!!beljbeljbangbangnonononoludludhrvatskahrvatskazujozujopjevapjevapuknucupuknucusmijehsmijehsretansretan

Pozdrav svima kissthumbup

10.04.2008. u 23:24 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko sam ja?


ime mi je Slaven
živim u divnom gradu na Dravi, Osijeku
volim:
duge šetnje,
kišu, pjevanje,
plišane igračke, crtiće,
u novije vrijeme i knjige
i poeziju,
hobi mi je slikanje na staklu.
Katolik sam i vjernik i nebi volio živjeti u svijetu u kojem nema Boga

Možete mi pisati na e-mail adresu:
hhitchhiker@gmail.com
Ukoliko me želite kontaktirati putem ICQ-a, MSN-a ili Skype-a javite mi preko maila!

Kliknite =>>OVDJE<<= i registrirajte se na igricu Travian i tako meni pomozite da osvojim malkice zlata, hehe

Zarada za sve one koji provode puno vremena na netu:
http://bux.to/?r=fratrek


Ako kliknete =>>OVDJE<<= možete vidjeti moje Panoramio slike od kojih su neke odabrane za GoogleEarth!
Kliknite =>>OVDJE<<= da možete pregledavati moje slike u GoogleEarth-u bez obzira na to jesu li prihvaćene ili ne thumbup
Ili jednostavno u GoogleEarth-u potražite slike korisnika SCM(to sam ja), zasad su to uglavnom slike Osijeka i par slika Asiza


DON'T PANIC!!! ;-)

ukoliko želiš staviti link na svoj blog kopiraj ovaj kod:





lijepe ljubavne poruke(svaki put kad očitate bit će druga poruka):





HHandsome
IImportant
TTalented
CConfused
HHelpful
HHairy
IInsane
KKeen
EExcellent
RRelaxing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



haha,...evo nekih urnebesnih citiata iz Simpsona:


Random The Simpsons Quotes

ak neš' trebaš viči!!!



MyShoutbox.com - Free Shoutbox!

preporučam ove linkove:

iz knjige:

"A onda, jednog četvrtka, skoro dve hiljade godina pošto su izvesnog tipa prikovali za drvo zbog toga što je rekao da bi bilo sjajno kada bi ljudi, za promenu, počeli da se ponašaju ljubazno prema drugim ljudima, jedna devojka koja je za svoj groš sedela u nekom kafiću u Rikmansvortu, iznenada je shvatila u čemu su sve vreme grešili i najzad dokučila način na koji bi se svet mogao pretvoriti u dobro i srećno mesto. Ovoga puta sve je bilo u redu, stvar je bila sigurna i niko nije morao nikog da prikucava za drvo.
Ali, na žalost, pre nego što je stigla da to nekome javi telefonom, došlo je do užasne, glupe katastrofe i ideja je zauvek izgubljena.
Ova priča ne govori o tome.
Ali govori o toj užasnoj, glupoj katastrofi i nekim njenim posledicama.
To je, takođe, priča o jednoj knjizi, delu pod naslovom 'Autostoperski vodič kroz Galaksiju' - ali to nije zemaljska knjiga, niti je ikada štampana na Zemlji, a i sve do trenutka kada je došlo do te užasne katastrofe za nju nije nikada čuo niti ju je video ijedan čovek.
Svejedno, bila je to izuzetno značajna knjiga.
U stvari, bila je to verovatno najznačajnija knjiga koju je ikada objavila velika izdavačka korporacija na Ursa Minoru - za koju takođe nijedan Zemljanin nikada nije čuo.
I ne samo što je posredi izuzetno značajna knjiga, ona je i vrlo uspešna - popularnija je od 'Nebeskog omnibusa za kućepazitelje', bolje se prodaje nego 'Još pedeset tri stvari koje se mogu izvesti u bestežinskom stanju', a i kontroverznija je od filozofskih bestselera Ulona Kolufida 'U čemu je sve Bog pogrešio', 'Još neke Njegove najveće greške' i 'Ma, ko je uopšte taj Bog?'.
U mnogima od manje zatucanih civilizacija istočnog kraka Galaksije 'Autostoperski vodič' već je zamenio veliku 'Enciklopediju galaktiku' kao standardni izvor svekolikog znanja, jer iako u njemu postoji veliki broj propusta i mnogo toga što je netačno, ili bar neprikladno, on ima prednost pred ovim starijim i uštogljenijim delom u dve bitne stvari.
Prvo i prvo, nešto je jevtiniji; drugo, preko korica mu je ispisano 'Bez panike!' velikim, umirujućim slovima.
Ali priča o tom užasnom, glupom četvrtku, priča o njegovim neobičnim posledicama i priča o tome kako su se rečene posledice neraskidivo povezale s tom značajnom knjigom počinje na vrlo jednostavan način."

(nažalost prijevod je srpski, jer jedino taj zasad imam, ali čim nabavim hrvatski, obećajem da ću ga promjeniti)