< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

AJD DA I JA MALO SERENDAM!!!!!!


kako je cakano detesce:-)))



POZZ IZ VUKOVARA


blog layouts



blog Layouts



evo napokon i ja pocela sredjivati svoj blog.......
trebalo mi je dugoooooooooo da se uopste i nakanim da ga i napravim....... a kad mi se neda!!!!!!!!

Click here to get more graphics like this!

eto...
ja sam vanja...
mnogi me zovu hippie...
eh da... omiljeni broj mi je 10....
i zato mi je blog HIPPIE10
wow kako mocno:-)))
iiii..... hm........
ovako:
- upeklostina sam teska sto se tice macaka...
- obozavam svoje prijatelje
i jos neke ljude
- vegetarijanka sam
- zivim zivot kakav zelim
- obozavam plesat
- slusam sta mi se slusa
- nisam feministkinja
aaaali zahtevam jednakost
- mrzim podele bilo kakve vrste
- nisam vernik ali ni ateista
- obozavam mirovne kampove
i susrete mladih
- idem u jebenu gimnaziju
i da:
- ovisnik sam o netu i msn-u
hippie_slavujka@hotmail.com
(don't aks sto se tice adrese smijeh
dovoljno je reci da smo johnny i ja smisljali ime heherofl)



a ovo je moja macka... ime joj je Gomboc ali je inace zovem Gomby...... i to je najmaznija macka na svetu..... upekla je - samo se oce mazit.... zato je ja i volim gnjavit jer brzo popizdi
hehe:-)))











Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!


image hosting



image hosting



blog



image hosting













st patrick's day 2006


www.converse.com

pogledajte starke.....
PRETERANE SU!!!!!!!!

a ovo su moje starke=)))
malo sam upekla pre neki dan s slikanjem starki tako da.... hehe=))









lepsih starki od njih nema.... cistijih da ali lepsih ne hehe:-)))

a sad starke protiv marti hehe=))







Click here to get more graphics like this!




blog Layouts




MOJA OMILJENA PESMA
BAREM JEDNA OD......

'KOTOR' GALIJA

Drsko je imala godina
Koliko Kotor vekova
U sebe sam je sakrio
Ko strogu tajnu cuvao

Kako usnama miluje
Kako prstima sapuce

U zemlju snova smo otisli
Kupine poljupcima delili
Bila je kraljica dodira
Moja radost nocima

Kako usnama miluje
Kako prstima sapuce

Carobnjak je bila
U kosi je krila
Opojne mirise

Stalno se secam
Kotoru vracam
Da opet osetim

Kako usnama miluje
Kako prstima sapuce


blog Layouts





GALIJA
- TRUBE-

Stare trube kad zatrube
Kad me djavo odnese
Budi hrabra stisni zube
Nek te pesma ponese

Od oluje do oluje
Sta je tu je
Ne placi

Veseli se s ljudima
Udahni me grudima

Stare trube kad zatrube
Kad se tecnost dolije
Svi vojnici nek te ljube
Odavde do Golije

Od oluje do oluje
Sta je tu je
Ne placi

Veseli se s ljudima
Udahni me grudima
Osetices venama
Muziku u stenama

Stare trube kad zatrube
Kad me djavo odnese


DARKO RUNDEK
- APOKALIPSO -

Ti si premlada,
a ja sam prestar za cekanje,
miris u zraku behar je,
otkada tvoje sreo sam oci,
san ove noci,
pocinje.

Apokalipso sviraju,
crni i znojni andjeli,
s cvjetom u kosi,
ritam te nosi,
dobit cu sve sto zazelim.

Sad uzmi mi ruku i vodi me,
pred nama nisu godine,
al` mogu biti najdulji sati,
rado te pratim,
vodi me.

Andjeli nek` se odmore,
a u nebeske ponore,
mi cemo skupa,
padati znati,
otvori sirom prozore.

Ti si ta koju sanjam,
ja sam taj kojeg oduvijek znas,
vise nemamo zelja,
jer sad plovimo do beskraja.




PESMA KOJU SAM DOBILA OD MENI JEDNE JAKO DRAGE I VAZNE OSOBE I HVALA TOJ OSOBI NA SVEMU.... kiss

Reci mi da znam

Ako ides bilo gdje, jedno znaj
necu ti stajati na put
budi iskrena
ja necu biti ljut

I svaku svoju tajnu otkrij mi
reci mi da znam, ucini to
samo budi iskrena
i bicu prijatelj tvoj

Ref.
Znaj
ljubavi svakoj dodje kraj
kad dvoje losi postanu
prijatelji tesko ostanu

I dobro znaj
za tebe uvijek bicu tu
u pola noci kad ti zatrebam
ko prijatelj
cu puno da ti dam
samo mi reci da znam

Ako jednog dana sama osjetis
potrebu da zivot promijenis
da s drugim probas to
necu ti uzeti za zlo

I svaku svoju tajnu otkrij mi
reci mi da znam, ucini to
samo budi iskrena
i bicu prijatelj tvoj




image hosting




Orgazam po astrologiji (žene)
Orgazam i zvijezde - što, kako, gdje
i s kim?

OVAN - Kod ovih žena sve treba brzo, željezo se ovdje kuje dok je vruće. Mala stanka u trenutnom zanosu i ona gubi interes, nema više seksa, pa ni ostalog. Orgazam može postići i vrlo brzo i vrlo lako ako partner nije mlitav, pričljiv i ako ne odugovlači. Kada je situacija za Ono onda Ono treba i napraviti. To je njen stav. Ipak, preporuka bi za pripadnice znaka Ovna bila pokušati seks shvatiti kao igru za dvoje, a ne kao pojedinačnu utrku na 100 metara. Trebale bi seks pokušati doživjeti kao nešto lijepo čak i ako je druga strana, makar u startu, sličnija pužu nego skočimišu. Orgazam Ovnica je u načelu prilično bučan. Loš seks posve će je udaljiti od partnera, idući ga dan neće ni pozdraviti pri susretu.


BIK - Pripadnice ovog znaka mogu se lako uzbuditi, ali to neće pokazivati. Misle: neka on sam to vidi. Partnera moraju doživjeti kao nešto posebno, ne idu na prvu loptu i nisu sklone avanturama. I tu je problem. Potrebno im je dugo uhodavanje, istraživanje, a za to je potrebna duga veza. U duljoj vezi ostvare prisan odnos s partnerom, a to je preduvjet i njihovog orgazma. Kada su sigurne u sebe i kada ih se ni na što ne tjera, pa još uz to ako je partner u kondiciji i može izdržati malo dulji napor, one će svakako doživjeti seksualni vrhunac. Njihov je orgazam popraćen previjanjem tijela i tihim uzdasima. Nakon seksa su sretne i osmjehom pokazuju zahvalnost. Ako ne dožive orgazam partneru opraštaju, ništa mu ne zamjeraju.


BLIZANCI - Blizanci i orgazam? Pomalo neobična kombinacija, jer kako postići orgazam kada se one za vrijeme seksualnog odnosa vole smijati, skakutati, ponekad čak i pričaju viceve, zbijaju šale. No, to ne znači da ne uživaju u seksu. Dapače, uživaju i te kako. Da bi doživjele orgazam potrebno je puno rada, napora, treba pronaći pravu poziciju, treba ih umiriti, dovesti do toga da zašute i prestanu misliti o bilo čemu. Kod žena rođenih u znaku Blizanaca nema previše orgazama. No, to njima i nije važno. Važnije im je da je seksualna igra lijepa, maštovita, njima ugodna. Kada dožive orgazam, ponekad nesvjesno ispuste suzu, a posve su tihe. Tu nema vrištanja ni grčenja. Ako je seks loš neće zamjeriti, jer čim se obuku, već zaborave što je bilo trenutak prije.



RAK - Lako bi pripadnice znaka Raka doživjele orgazam kada ne bi seks doživljavale kao dužnost. A ono što je dužnost nije uvijek i ono što se želi. Previše se posvećuju partneru da bi bile koncentrirane na sebe. Njihova je tjelesna građa gotovo idealna za orgazam, imaju osjetljive grudi, osjetljivo i sve ostalo, tu bi već i sam dodir trebao puno toga napraviti. Međutim, Račice uvijek intenzivno misle, ne mogu one u seks tek tako, pa i dok seks traje, one misle i misle. Potpuno se prilagođavaju partneru, čine sve što misle da on voli ili da mu treba raditi. Među ovim je ženama najviše onih koje odglume orgazam. Odglume ga kako bi on bio zadovoljan, a što se njih tiče, zadovoljne su već samim tim što ih on želi. Više od toga im ne treba. Partneru sve opraštaju.


LAV - Ovdje se događa bučni orgazam pun strasti, znoja, uzdisaja, pa je dobro zatvoriti prozore, a ako se radnja događa u vozilu, onda valja otići podalje, gdje nema ljudi. Lavice se potpuno prepuštaju seksualnom užitku, beskrajno su samouvjerene, znaju što im treba i što im partner treba raditi. No, i one znaju što trebaju raditi partneru. Tu je puno oralnog seksa, maženja, stiskanja. Ako ne dožive orgazam nisu nezadovoljne, partneru neće prigovarati, možda će ga povremeno bockati sitnim zafrkancijama, što nije za pretjerano osjetljive tipove koji sve shvaćaju ozbiljno. Lavice, naime, nisu zajedljive, ne misle ništa loše, samo očekuju da će se kasnije stanje popraviti.


DJEVICA - Prave se nevinašca, seks ih kao ne zanima, a uzbude se na svaku lascivnu riječ. Partner koji im u uho ne zna šaptati baš takve riječi neće ih zadovoljiti, pa tako ni dovesti do orgazma. Za orgazam Djevici treba snažan, pomalo grub partner koji će voditi igru i koji će je potpuno podčiniti. On mora biti vođa. Djevicama treba dosta uhodavanja, ali kada krenu, onda je to zahuktala lokomotiva. Kada se dovoljno uzbude, trude se navesti partnera da im radi ono što znaju da će ih dovesti do orgazma. Njihov je orgazam dosta intenzivan, znoje se i zabacuju glavu, ali nema puno zvukova. Partneru teško opraštaju loš seks. Ne govore o tome, ali misle svoje i procjenjuju situaciju. U prostoru koji im se ne čini savršeno čistim u seks se neće upustiti. Njima je najvažnija savršena čistoća. Seks u ljekarni za njih bi bio najbolji.


VAGA - Ove su žene stvorene za orgazam. Doživljavaju ga lako, uz nježnog i mirišljavog, svježe istuširanog partnera beskrajno će uživati. One se potpuno prepuštaju seksu. Ne smeta im ni mjesto ni vrijeme. Najvažnije je da je oko njih puno mirisa, svježine, na otvorenom su bolje nego u zatvorenom, nekako daju više od sebe, trude se. Žele zadovoljiti sebe, ali ako partner nije zadovoljan, bit će tužne. Njihov je orgazam jak, previjaju se i stežu uz partnera, ispuštaju uzdahe, iskreno sve to proživljavaju, gotovo nikada ne glume. Njihov je način doživljavanja orgazma vrlo stimulativan i za partnera, pa je sa ženama Vagama najviše zajedničkih, istovremenih orgazama. Partneru opraštaju pogreške, čak i ako za nešto nisu krive osjećaju se krivima i samo žele da oboje budu zadovoljni.


ŠKORPION - Žena Škorpion je seksualni stroj koji melje partnera dokle god ne doživi orgazam. Za nju nema prepreka, ne misli o tome što je i kako s njim, je li u kondiciji ili nije. To je ne zanima. Trza se, namješta, povlači partnera i na da mu se maknuti dokle god ne dođe do vrhunca. Može doživjeti i nekoliko orgazama za redom. Treba sa ženom rođenom u ovom znaku biti izdržljiv. Lako se uzbudi, seks je za nju nešto poput zraka ili hrane, a orgazam je cilj svega. Ako taj cilj nije ostvaren, smatra da je i seks promašen. Kako nema dlake ja jeziku, partneru koji je ne zadovolji jasno će reći što o njemu misli. Osjetljivijem partneru lako nabije komplekse. Tko ju je jednom zadovoljio u njenim je mislima uvijek potencijalni partner, a tko nije, može je zaboraviti. Ona nikada ne oprašta.


STRIJELAC - Njen je seks kombinacija igre, glume i egzibicionizma. Voli se pokazivati gola pa joj je zanimljiva svaka pomalo voajerska ili egzibicionistička situacija. Seks na otvorenom, na primjer. Može se brzo uzbuditi, a partner mora pratiti njene titraje kako bi je doveo do orgazma. Seksu se lako prepušta, a potrebno je isprobati više načina kako bi se pronašao onaj pravi. Partneru šalje lagane signale, a on se po tome putokazu mora znati snalaziti. Kada dođe do prave pozicije, počinje ono pravo. Dok ne doživi orgazam, ona ne dozvoljava promjenu pozicije. Orgazama žena rođenih u ovome znaku može biti silno bučan, ali i vrlo tih. Ukoliko je partner ne zadovolji, neće mu previše zamjeriti, nadat će se da će idući puta biti bolje, a ako ne bude, tada će već ozbiljno razmišljati o promjeni.


JARAC - Ove žene vrlo teško doživljavaju orgazam. Partner s njima mora biti silno uporan, a samo je jedna pozicija s pomoću koje, barem nekako, mogu doći do orgazma. To je spoj leđa-trbuh, pri čemu su tu njezina leđa, a trbuh njegov. Zanimljivo je da se žene rođene u znaku Jarca lako uzbude, brzo požele penetraciju, seksu se prepuštaju vrlo lako, ali kada treba doći do orgazma, to je druga priča. No, one su vrlo racionalne, pa već vrlo rano spoznaju taj svoj problem, tako da partneru ne prave probleme. Ako i pate, čine to u sebi, o tome ne govore. Uporan partner Jaricu ipak može dovesti do orgazma. Ako doživi orgazam, onda je to nešto što se ne može sakriti. Ona se previja, savija glavu, udara bokovima, a na partnera kao da zaboravi. No, ne očekuje da će se to idući puta ponoviti.


VODENJAK - Kod žena rođenih u znaku Vodenjaka sve su kombinacije moguće kao što sve mogu biti i nemoguće. Može se lako uzbuditi, a opet, u nekoj posve istoj situaciji, nikako. Može je silno uzbuditi dodir, ima jako osjetljivu kožu, a opet, čak i dobra seksualna igra može je ostaviti posve ravnodušnom. Partner nikada ne za što je ovoj ženi u mislima. Ipak, kada je s partnerom koji ju je spreman dugo i nježno milovati, može dostići seksualni vrhunac. Kada doživi orgazam, žena Vodenjak se prilično brzo oporavlja, brzo se oblači ili prelazi na posve običan razgovor. Zato ponekad ostavlja dojam kao da joj to što joj se, uz toliko truda dogodilo, i nije važno. To je pogrešan zaključak, jer njoj je orgazam prilično jak dokaz da je partner onaj pravi.


RIBE - Žene rođene u ovome znaku su silno osjetljive i osjećajne. Njima je najvažnija ljubav pa ako kod partnera osjete ljubav već je i samo to dovoljno za doživljavanje orgazma. Seksu se potpuno prepuštaju, zaborave na sve, samo uživaju. Noć i prva zora njihovo je vrijeme za seks. Lijepo im je pored mora, u prirodi općenito. No, ako u partnera imaju povjerenja onda im je svaka situacija povoljna za seks. Povjerenje im je jako važno, žele biti vođene, žele grublji seks s malo riječi i puno ljubljenja. Vole kada ih se veže, vole glumljenje silovanja i slično. Doslovno izgaraju u seksu. Orgazam im je pun izvijanja, mišići im se grče, zabacuju glavu, trzaju se, stišću partnera, ali ne ispuštaju previše zvukova. Iznimno su sretne nakon orgazma, a mogle bi se satima maziti. Tako zadovoljne idućeg će dana partneru pokloniti nešto lijepo, a to čine samo onima koje vole.



blog Layouts



blog Layouts





Orgazam po astrologiji (muškarci)

Orgazam i zvijezde - što, kako, gdje
i s kim?

OVAN - Uglavnom mu nije osobito važno hoće li partnerica doživjeti orgazam. Najvažnije mu je da ga on doživi. Ipak, ponosan je, pa mu je drago ako partnericu potpuno zadovolji. Prilično je samoživ, pomalo sebičan, makar se nekada, inata radi, može potruditi i dovesti partnericu do pravih vrhunaca.


BIK - Vrlo je dostojanstven, želi ostaviti dobar dojam, trudi se, predigra mu je važna, ali se ne voli previše umarati. Može biti i vrlo nježan, a orgazam partnerice bit će mu najbolja nagrada za uloženi trud i najbolja pohvala njegovom ljubavnom umijeću.


BLIZANCI - Majstor je seksualnih vratolomija, ali ih izvodi više radi sebe nego radi partnerice. To je predstava kojoj cilj nije njeno zadovoljenje, nego ispunjenje trenutka u kojem se nalazi. Ako je vrijeme za seks, onda će to i raditi, ali čim to vrijeme prođe, on je već na nekoj drugoj temi.


RAK - Može se silno truditi, posebno ako ima posla s dokazano pričljivom partnericom koja će o njegovim seksualnim sposobnostima govoriti svim svojim prijateljicama. Važno mu je stvoriti legendu o sebi kao vrhunskom ljubavniku.


LAV - Ovi muškarci partnericu mogu prilično izbezumiti. Imaju čudan pristup seksu. Učinit će sve kako bi partnericu uzbudili, u tome su pravi majstori, ali mogu, bez najave, odjednom stati i kao da se ništa nije dogodilo. No, ako su u pravom filmu s njima će partnerica lako doživjeti orgazam.


DJEVICA - Sve radi po propisima, polako, staloženo, vođen logikom. Njegova logika govori kako je u seksu potrebno i normalno da partnerica doživi orgazam, pa će učiniti sve da tako i bude. Problem je samo što je previše sistematičan, što spontanijim partnericama ne odgovara.


VAGA - Puno priča, odlično zavodi, ali kada dođe do seksa, onda se na neki neobičan način povlači. Partnerica nema dojam da daje sve od sebe. Potencijal mu se čini puno većim od ona što pruža. Ipak, uz malo više truda i zainteresiranosti, a posebno strpljenja, partnericu mogu dovesti do orgazma,


ŠKORPION - Očekuje od partnerice potpunu podređenost. Ona mora samo pokazivati da joj je lijepo sve što joj radi. Sposoban je za razne vrste ljubavnih igara, a što je grublji, to je znak da mu je to partnerice više stalo. Snažan je, uz malo više koncentracije, lako partnericu dovede do orgazma.


STRIJELAC - Potrebna mu je kvalitetna inspiracija. Na primjer, da mu je partnerica ona koju su svi drugi htjeli, a baš ju je on dobio. Ako toga ima, onda je u seksu odličan i partnerica će imati razloga biti zadovoljna. No, ako nije, onda će biti prilično nezainteresiran, zadovoljit će samo sebe.


JARAC - Vrlo je temeljit, a u seksualnom mu odnosu pomaže to što je vrlo racionalan. Trudi se jer smatra da tako treba. Zato će i njegova partnerica uglavnom biti zadovoljna. No, ona nježnija, koja u seks ulazi s više osjećaja nego želje za zadovoljstvom, mogla bi se osjetiti prikraćenom.


VODENJAK - Njegovi su seksualni nagoni vrlo izraženi, nastupa u trenu, djeluje temeljito, brzo i snažno. Trudi se kako bi zadovoljio partnericu. Ipak neće ići protiv sebe. Ako je doživio vrhunac ili ako mu se više ne da, pokušat će se izvući.


RIBE - Iznimno se trudi zadovoljiti partnericu, učinit će sve kako bi je doveo do orgazma. No, nestalan je pa se neće osobito potruditi kao bi ponovio vrhunski užitak kojeg je jednom partnerici pružio. Uglavnom, kad je seks u pitanju, partnerica mu je u prvome planu.



saint patrick's day




da da, ovo je taj mali kome sam ja tetka.... oce ga ko??? meni je previse cudan hehe;-)))


[url=http://img204.imageshack.us/my.php?image=p31801698yw.jpg][img=http://img204.imageshack.us/img204/2985/p31801

KAMPOVI

st patrick's day 2006


posto ja obozavam kampove, i zivim za njih, red je da i napisem nesto o svakom od njih.......


Eko kamp Sadnice mira odrzava se svake godine u eko selu Latinovac, traje 7 dana i svake godine se broj ucesnika povecava... Uvek su to ljudi s podrucja Hrvatske, Bosne, ali isto tako i Nemacke, Austrije, Amerike... Sastavni deo kampa su radionice, radne akcije i jedan dan na jezeru.... ovo gore nabrojeno su sve ozbiljne stvari a sada..... pravi zivot kampu - LUDILOOOOOO!!!!!! 7 dana neprestane zabave, nema spavanja, pijancenje svaku noc...... mislim spava se pod radionicama:-)))) cik probaj zaspat - probudices se sav prekriven pastom, kremom za cipele i takvim stvarima.... mislim nema reci za opisati 7 dana sa hrpom ludih Bosanaca........ to se jednostavno mora probati..........
www.latinovac.org je sluzbena stranica kampa na kojoj ima slika... ali sugave su...... stavicu ja bolje hehe:-)))) jednog dana.......




























Vacations from war je kamp koji je pod upravom Komiteta Za Ljudska Prava i Demokratiju iz Nemacke i trenutno se odrzava u Neumu... Prve godine se odrzavao u Drveniku - toga se svi secamo:-))) i iako je prostor bio mnogo manji kamp je, barem meni, bio mnogo bolji... Ali ne bunim se... U Neumu smoipak smesteni u hotelu koji je preteran!!!! Sastavni deo kampa su kreativne radionice kojima samo popunjavamo dan ali prava zabava je navece kada se svi skupimo i zajebavamo....... Totalno opusteno..... Ali DEFINITIVNO najbolja zabava je iskanje kroz balkone i trcanje po plazi u sred noci........ I eto opet se ove godine ide u Neum i pogodite sta..... ja sam vodja grupe iz Vukovara hehe:-))) sto znaci - ko god ide pod mojom je komandom hehe:-)))) a to bi znacilo: nema pravljenja gluposti..... BEZ MENE!!!!!!!!!


evo par pesama koje me uvek podsete na Neum 2006yes

Gobac i lude gljive

Daj mi vuglji,vuglji tako da se malo ubijem
Volim ta sranja od kojih se izgubim jer
Osjećam se najbolje kad niš ne razumijem
i ak me neko traži reci- u komuni je....

Ja jedem samo gljive,ne furam furke krive,
Popijem si tri pive i tako brijem i super mi je...
Ja volim boje žive, ne volim dane sive,
I zato jedem gljive,i tako brijem i super mi je...

Alo ljudi sa vama je Dragi,šta se radi,
Slušaj dobro ako ste gladni,
Nije važno bili mladi ili stari
Jedna baka s madežom na bradi,
Čupa i sadi,
Najluđe gljive,ljubičasto sive
Od kojih kao ljudi duže žive
Dok ih pojedeš ne trebaš reciver
Jel slike su ti super,a na momente krive
Često ih serviram na naglo pa kvatromilemači pjevam sa bagrom
Jer kada te stepe svijet izgleda ljepše
Ni za želudac nisu teške

Ja jedem samo gljive,ne furam furke krive,
Popijem si tri pive i tako brijem i super mi je...
Ja volim boje žive, ne volim dane sive,
I zato jedem gljive,i tako brijem i super mi je...

To pričo mi je GiDra,čuo sam odavno
Da habla neke gljive i da su kul uglavnom
Pa došo sam u napast da i ja to probam malo
I u šumi sam ih nabro sa mamom
Stara je u pravu,kaže nije bed,
Ak ona mazne jednu,ja ću pojest pet
Zabrijo sam jako,
Stara pita kaj se smijem
Čujem ju da govori,al ne vidim di je
Jer sam ubijen,pa hodam ko pijan
A ona me za ruku drži da joj budem miran
Koji mi je ne znam,kaj haluciniram
Ma joj,ja sam retardiran...

Ja jedem samo gljive,ne furam furke krive,
Popijem si tri pive i tako brijem i super mi je...
Ja volim boje žive, ne volim dane sive,
I zato jedem gljive,i tako brijem i super mi je...

Meni niko se ne skriva
Jer sam luda gljiva
I kada me pojedeš
Tad mi paše piva
Zovi kako hoćeš, al nema veze s drogama
I onaj ko me jede dobije na nogama.
Krila,leti kao vila
Boja mi je lila
Pa mi vele-gljivo baš si sila-
Moji kompanjoni-bijeli šampinjoni,
Dobri su za jest,
Al ja razbijem po njonji
Nađi me u šumi
Imam žutu facu
Znaju me prodavat neke kumice na placu
Ovo je za njih jer dužan sam im novac
Ajmo opet ono isto Gobac...

Ja jedem samo gljive,ne furam furke krive,
Popijem si tri pive i tako brijem i super mi je...
Ja volim boje žive, ne volim dane sive,
I zato jedem gljive,i tako brijem i super mi je...


Daj mi vuglji,vuglji tako da se malo ubijem
Volim ta sranja od kojih se izgubim jer
Osjećam se najbolje kad niš ne razumijem
i ak me neko traži reci- u komuni je....

Ja jedem samo gljive,ne furam furke krive,
Popijem si tri pive i tako brijem i super mi je...
Ja volim boje žive, ne volim dane sive
I zato jedem gljive,i tako brijem i super mi je



Teriyaki Boys
Tokio Drift


Chorus:
I wonder if you know
How they live in Tokyo
Teriyaki If you see me then you mean it
Then you know you have to go
Boyz Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Tokyo (x2)

[Japanischer Vers]
Rasha ii, omachito sama
Kenso mamiro konoma chinoenso dama
Drift Tamama ichii do itsu eoi de
Sikayju miryu suruhudoni ko kana
Songtexte Japan, Ichiban
Jump around sawchirono deban
Teriyaki Boyz in the place to be
Songtext He said intyaro kai in VIP


Many many diamonds danglin
Bag full of money we stranglin
Lyrics Hate me, fry me, bake me, try me
All the above cuz you can't get in
Lyric I don't want no put up with them
Because muy professional
Liedertexte Make you, shake you, ketsu (Thank you!)
Haters take it personal
Liedertext
[Japanischer Vers]
Like kakanada tai tets o now
Drop it on lets go now
Alle Na nachima mai nimits o
Lets not chiki chima over
Wets go nets go
Teriyaki Tsuhilohilo over every color
Esgo esgol
Ju waktu chunai niikro
New waksu itsukunai pingpoi
Boyz
Chorus:
I wonder if you know
How they live in Tokyo
Tokyo If you see me then you mean it
Then you know you have to go
Drift Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Songtexte
[Japanischer Vers]
HI. Wakashteruya
Boyz. ateyuma kitobas
Noise. manshij kitemas indaghe
Songtext Tow banow gazmo windemas
Beyshiku wasupplies
De. majmanchika abunai
Te. ninjehu kenjahu
Lyrics Dakido geisha
All on the rocks say
Karanosha

Should see me in the parking lot
Lyric 7-11 is the spot
Fights with wings and shiny things
Liedertexte And lions, tigers, bears, Oh my ride
We're furious and fast
Liedertext Super sonic like JJ Phat
An' we rock cuz the wheels are fly
Alle Can't be doubt with a baseball bat

[Japanischer Vers]
Like kakaru a
Teriyaki Kiyo koto sa
Matata in dey soki sayk yo
Ingosipta sh*to fokusai
Boyz Tekimatzailo kwanzai
Fola kwanza
Fara daka bumotosto
Dojidas score four points
Tokyo From far east coast to
Dosi sai
Watashi no kansito

Chorus:
I wonder if you know
Drift How they live in Tokyo
If you see me then you mean it
Songtexte Then you know you have to go
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Songtext Fast and furious (Drift, Drift, Drift)

[Japanischer Vers]
Ya, ichipa mayni chito kitong kitas
Lyrics Hito aylam tobi tobida
Mueruyo sh*to bochi bochi na
Kuma nigi dasusu kochi kochi eh
Lyric Hito a puro do resow
Machu subetenu rekong
Mechakari mundantesha
Fu guchaw chan
Liedertexte Fast an furious

It's gotta be the shoes
Gotta be the furs
Liedertext That's why ladies choose me
All up in the news
Alle Cuz we so cute
That's why we so huge
Harajuku girls know how i feel
Teriyaki They respect i keeps it real
Not a Chinaman cuz I ain't from China man
Boyz I am Japan man

Frau spricht:
You see him come and go out of the black Benz SLR.
Tokyo I wonder where he get that kind of money?
Don't worry about it.
Drift Lets Go

Chorus:
I wonder if you know
How they live in Tokyo
Songtexte If you see me then you mean it
Then you know you have to go
Songtext Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Lyrics (x2)





treblebass
svadbas


kreni sa mnom
zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka bolje cemo znati
ništa nije teško
naša lica još su lijepa
zatvori mi oci
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i samo šuti
gdje su bile rijeci
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dani nestali u tami
gdje ništa nije važno
raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage, nek se cijedi znoj
nek koža pukne
mi idemo na ples
i svijet je opet mlad

udahni zrak koji dolazi
sve je gotovo i mi smo spašeni
naša lica još su lijepa
zatvori mi oci
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad


Youthbridge Peace Camp je kamp koji se vec nekoliko godina odrzava u Austriji.... Kamp je preteran vec po tome sto se odrzava u Ausrtiji a da ne pricam sta smo mi sve radili prosle godine u Judenburgu.....
Sazetak: hikking, climbing, swimming, camping, scavanger hunt.... bla bla bla..... A najbolji deo je - BILLA ODMAH PREKO PUTA HOTELA!!!!! I Nutella koja dodje samo jebenih euro i 29 centi.... JEFTINOOOOOOOO nije ni cudo sto smo zderali ko ludi...... e sad mi vec curi slina......
sve u svemu kamp je PRETERAN!!!!!!
i mene ne zanima - JA OPET IDEM hehe:-)))
saint patrick's day




PAR LEPIH STVARCICA KOJE SAM NA MAIL DOBILA
( i hvala TI za to ) kiss



Umesto molitve rekla si
o tom cu misliti sutra
sa sminkom od gara,
ko Skarlet O'Hara tvoj preslikan lik
i dugo plutala ko brodolomnik
ka obali jutra
nekad tisina zna prepasti dzina,
kad ispusti krik
jos jednu noc si izgurala sama
Cehov je zaspao blazenim snom
ni ne zna da je
orgijala tama pod prozorom
vetar je vezbao violoncelo
ceznjive skale u nedogled
zora ti brizljivo pipnula celo
negde u tebi je goreo led

Princezo, javi se
jos imam dzep u kom se
hladni prsti zgreju
posalji poruku da vidim jednom
to pisamce na displeju
sve mi nedostaje
cuvam u damastu
jos kalup tvoga vrata
princezo, dosta je
dve i po godine
smo taoci inata
sta ti je

Plima banalnosti tvoj svet
zapljuskuje kao Atlantidu
dok smrka bioskop,
fali ti neko da napravi geg
da ti za rodjendan ispise sonet
na komsijskom zidu
i s bendom cigana
pod tvojim prozorom utaba sneg
na podmetacu jos crtam tvoj profil
suvisna pitanja izbegavam fintom
ime ti ispisem u svakoj strofi
nevidljivom tintom
pod mojom jelkom do proleca stoji
jedino dar tebi namenjen
zauvek fosil tvog struka postoji
na mome dlanu okamenjen

Princezo, javi se
neke se pobede dobijaju na juris
ne tvrdoglavi se
priznajem javno da se genijalno duris
opasno postaje
na durske akorde se paucina hvata
princezo,dosta je
dve i po godine
smo taoci inata
princezo,dosta je



Ponekad

Ponekad, kad nemas
nista pametnije
ti mi dodjes u secanje
i vrata razvalis

Ponekad, kao stena
od kamena
pustim plimu da pobedi
i da me s tobom povredi

Ponekad, i nikad vise
setim se, al' vreme brise
sve sto je bilo izmedju nas

Ponekad, samo kroz snove
dosetas u dane nove
podsetis da jedini si spas

Konobar, donesi
cugu za ovaj sto
proveri lager pica mog
nocas cu da se napijem

Konobar, donesi
uvek case dve
jer tako mnogo lakse ce
tuga noge da dobije

Ponekad, i nikad vise
setim se, al' vreme brise
sve sto je bilo izmedju nas

Ponekad, samo kroz snove
dostas u dane nove
i podsetis da jedini si spas

Ponekad, kada se
za sobom okrenem
lavina suza se pokrene
zbog svega i zbog svih

Ponekad, i Dunav se zaustavi
neslana sala sudbine
cini se da smo bili mi

Ponekad, i nikad vise
setim se
al' vreme brise
sve sto je bilo izmedju nas

Ponekad, samo kroz snove
dosetas u dane nove
i podsetis da jedini si spas




Kao ja

Ti idi slobodno ako si resila
nek' ti je sreca na putu tom
mnogo je bolje sto nisi pogresila
i nisi prekasno shvatila

Ref.
Kao ja sto sam tebe voleo
kao ja sto sam tebe zeleo
kao ja sto sam tebe ljubio
i zauvek izgubio

Lepo sto putujes i sto ne tugujes
i sto se ne bi vratila
sto si mi ukrala srce u grudima
a nisi nista platila

Ref.

Na dlanu pise sve, sta kome ostaje
i ti ces nekog voleti
al' jednom ljubi se i jednom gubi se
to nikad neces preboleti




Neko, neko ko je daleko

Ljudi samo pitaju
ko je meni sakrio
sunce za oblak
i moju srecu ko casu razbio

Ljudi samo pitaju
sto na Tisi boravim
i ko je mog'o
golube bele
da zaboravi

Ref.
Neko, neko ko je daleko
ko se za mene ne moli
neko, neko ko je daleko
ko mene vise ne voli

Ljudi opet pitaju
ko je meni sakrio
sunce za oblak
i moju srecu
ko casu razbio

Camac sam kuplo
i srce darujem
talasi sudbine
neka ga nose
tamo gde stanuje



Teska vremena, prijatelju moj

Nije mi vazno sto te ne znam
al' ipak popij sa mnom
otkricu ti nesto
o necemu prokleto davnom

Dugo je nema, dugo ne zivim s njom
i uvijek se bojim
da neko drugi budi se kraj nje
do vraga saljem sve
i hiljade razloga glavom prolaze
krenem i vracam se

Ref.
Teska vremena, prijatelju moj
djavo ih odnio
teska vremena, prijatelju moj
nisam prebolio



Daj jos jednom da ti cujem glas


Zaplovi sa mnom do neba
zaplovi vijetar zna gdje treba
zaplovi jer ljubav ima samo nas
daj jos jednom da cujem ti glas

Zaplovi pusti zvijezdu nek pada
zaplovi i ostani vjecno mlada
ko crvena jagoda u ruci djeteta
daj jos jednom da cujem ti glas

Hiljadu snova u srcu tvome
neka uvijek ostane
jer ja te cuvam, jer ja te branim
ja te ne dam nikome




Ja te volim najvise na svijetu

Ja te volim najvise na svijetu
i necu zaboravit te, dok sam ziv
ako pogresis, nesto ruzno napravis
stacu pred Boga i reci, ja sam kriv

Prodje godina, odkad si otisla
nema ko da se smije
mojim glupim salama

I kad te spominju
ko da ranjavaju
negdje duboko u meni
ratnici marsiraju

I hoce da te spase
i hoce da te vrate
da te vrate u moj svijet

Ref. 2x
Al' ne bih zaplak'o
i ne bih poklek'o
i ne bi mi suza niz obraze
pa nek svi odlaze, daleko

Ja te volim najvise na svijetu
i necu zaboravit te, dok sam ziv
i kad te spominju, ko da ranjavaju
negdje duboko u meni
ratnici marsiraju

I hoce da te spase
i hoce da te vrate
da te vrate u moj svijet



Bezdan

Nema me vise
U tvojim molitvama
Vise me putem ne prate.
Noc mi preti
Ponoc i pusta tama
Kad me se samo dohvate.
Vise me ne volis
Kad se vracam nisi budna.
Ne goris.
Gasne nasa zvezda cudna
Lazna, srebrna stvar.
Daleko putujem
Vetar nudi neke rime
Kupujem
Pristaju uz tvoje ime
Dva, tri stiha na dan.
Ne slusam vise
Sta sapuces dok snivas.
Plasi me koga pominjes.
I sve si dalje
A sve mi bliza bivas
Kao da opet pocinje.
Ali me ne volis
To se uvek drugom desi.
Govoris
Ali vise ne znam gde si.
Da li neko to zna
Sta sam uradio?
Kakva tuzna humoreska
Gradio
Ispod gradova od peska
Dubok bezdan bez dna



Snage mi ponestaje

O meni nije mislila,
i ne znam
sta mi je ucinila
do dna me je spustala,
za mene nije marila

A ja se jos ne predajem,
i borim se
a znam da kasno je
ali ovaj put ne vredi mi,
jer znao nisam ko si ti

Ref. 2x
A ja sam ceo zivot svoj,
dao njoj, dao samo njoj,
a ona mene nije shvatila,
i da je htela
opet bi me vratila

I posle svega toga,
ne odustajem,
ali ne mogu vise,
snage mi ponestaje

Ref.



Nedostaje mi nasa ljubav


Na jastuku bdim na ponocnoj strazi
kao stari posustali ratnik
kom svaki put od riznice neba
jedva zapadne mesecev zlatnik
pod oklopom drhti kosuta plaha
vecno gonjena tamnim obrisima straha
koja strepi i od mirnih obronaka sna

Nedostaje mi nasa ljubav, mila
bez nje se zivot kruni uzalud
nedostajes mi ti, kakva si bila
nedostajem i ja, onako lud
ja znam da vreme ne voli heroje
i da je svaki hram ukaljalo
al' meni, eto, nista sem nas
dvoje nije valjalo

Kad potrazim put u srediste sebe
staze bivaju tesnje i tesnje
i skrijem se u zaklon tvog uha
kao mindjusa od duple tresnje
al' uspevam da jos jednom odolim
da prosapucem da te nocas ruski volim
sto su reci, kremen sto se izlize
kad tad

Nedostaje mi nasa ljubav, mila
a bez nje ovaj kurjak menja cud
nedostajes mi ti, kakva si bila
nedostajem i ja, onako lud
ja znam da vreme svemu menja boje
i da je silan sjaj pomracilo
al' meni, eto, nista sem nas dvoje
nije znacilo

Ponekad jos u moj filcani sesir
spustis osmeh ko carobni cekin
i tad sam svoj
jer ma kako me zvali
ja sam samo tvoj licni harlekin
ponekad jos suza razmaze tintu
i ko domina padne zid u lavirintu
tako prosto, ponekad jos
stignemo do nas

Nedostaje mi nasa ljubav, mila
bez nje uz moje vene puze stud
nedostajes mi ti, kakva si bila
nedostajem i ja, onako lud
ja znam da vreme uvek uzme svoje
i ne znam sto bi nas postedelo
al' meni, eto, nista sem nas dvoje
nije vredelo





RIBLJA CORBA
- REKLA JE -


U polumraku poznate sobe
ja sam pricao uporno, dugo,
da sve je gotovo, da nema vise
i da mi nismo jedno za drugo.
Prvi put iskreno, bez trunke lazi,
ja poluglasno, sto mogu tise
istinu rekoh da je ne volim,
da kraj nje nisam srecan vise.
Rekla je - Sve je u redu,
rekla je - Zagrli me jace,
rekla je - Nije mi nista
i tek je onda pocela da place.
Rekla je - Nemoj da brines,
rekla je da nije vazno,
rekla je - Brzo ce proci
samo me zagrli snazno.
A ja sam cuteci grizao usne
dok bivsi snovi po sobi lete
i nisam znao sta da joj kazem,
sav bespomocan, ko malo dete.

ZELJE JEDNE GIMNAZIJALKE

e ovako ja ocu Piska da vidim
saint st patrick's day 2006


a i sve druge profesore.........

ovo cu Bidzi da napravim
st patrick's day 2006



evo i Mrvica stizeeeee
st patrick's day 2006




HRVATSKA CRNA LISTA

proizvodjaci koji vrse testiranja na zivotinjama.......

Artsana SPA (Chicco; finalni proizvodi nisu testirani, ali kupuju sastojke koji su testirani na životinjama)

Bic Corporation Braun (Gillette Company)

Chesebrough-Ponds (Faberg, Cutex, Vaseline)

Colgate-Palmolive Co. (Palmolive, Ajax, Fab, Speed Stick, Mennen, Hills Pet Nutrition,Mennen, SoftSoap)

Coty (Adidas, Calgon, Calvin Klein, Celine Dion, Cerruti, Chipie, Chloé, Chopard, Cindy Adams, Club Med, Coty, David Beckham, Davidoff, Esprit, Glow, Isabella Rossellini, Jennifer Lopez, Jette Joop, Jil Sander, JOOP!, Jovan, Kenneth Cole, Kimora Lee Simmons, Lagerfeld, Lancaster, Marc Jacobs, Mary-Kate and Ashley Olsen, Miss Sixty, Monsoon, Nautica, Nikos, Parera, Pierre Cardin, Rimmel London, Roland Garros, Roots, Sarah Jessica Parker, Stetson, The Healing Garden, Vera Wang, Vivienne Westwood)

Daiwa Pharmaceutical (BioBran MGN-3, Natto NKCP)

Gillette Co. (Liquid Paper, Flair, Braun, Duracell, Oral-B, Parker Pens)

Garnier (Laboratories Garnier Paris)

Glaxo Smith Kline (Aquafresh, Binaca, Nicorette, Sensodyne, Strep)

Giorgio Armani parfemi

Henkel (još uvijek nisu objavili potpunu i trajnu zabranu testiranja na životinjama; Bref, Clin, Fa, Kaloderma, Opti, Palette, Persil, Perwoll, Poly, Pril, Pur, Rex, Schauma, Silan, Solea, Somat, Taft, Vademecum, Weisser Riese)

Helene Curtis Industries (Finesse, Unilever, Suave)

Johnson & Johnson (Aveeno, Clean & Clear, Neutrogena, ROC)

Kimberly-Clark Corp. (Cottonelle, Huggies, Kleenex, Kotex, Pull-Ups, Scott Paper)

Krka (Vitaskin, Corident, Sun Mix, Fitoval)

Labud

L'Oréal (finalni proizvodi uglavnom nisu testirani, ali testiraju sastojke i neke proizvode, Anais Anais, Bilage, Biotherm Cosmetics & Skin Care, Helena Rubenstein, Logics, Ombrelle, Vital Nutrients)

L'Oréal U.S.A. (Biotherm, Cacharel, Garnier, Giorgio Armani, Helena Rubinstein, Lancôme, Matrix Essentials, Maybelline, Ralph Lauren Fragrances, Redken, Soft Sheen, Vichy)

Lek (Green Line i Amai)

Nina Ricci

Pfizer (BenGay, Desitin, Plax, Visine)

Pliva

Procter & Gamble Co. - P&G (Alfred Dunhill, Alldays, Always, Anna Sui, Antikal, Ariel, Atkinsons, Attends, Bess, blend-a-dent, blend-a-gum, Blend-a-med, Blendax Anti Belag, Bogner, Bold, Bruno Banani, Camay, Carrera, Certina, Certina Med, Charles Jourdan, Cheer, Chiemsee, Chlorhexamed, Cindy Crawford, Clearasil, Cliff, Comet, Cover Girl make up, Credo, Crest, Dash, Daymed, Ellen Betrix, Escada, Extase, Fairy, Firmodent, Gabriela Sabatini, Gabriele Strehle, Galileo, Gerry Weber, Ghost, Gillette Series, Giorgio Beverly Hills, Globe, Gucci, Head & Shoulders, Henry M Betrix, Herbal Essences, Hervé Léger, Hugo Boss, Ivory, Jean Patou, Kamill Lacoste, Laura Biagiotti, Lenor, Litamin, Luvs, Marc O'Polo, Max Factor make up, Max Mara, Medinait, Meister Proper, Mexx, Mont Blanc, Muelhens, Naomi Campbell, Oil of Olaz, Old Spice, Otto Kern, Pampers, Pantene,Pantene Pro-V, Pringles chips, Priscilla Presley, Procter & Gamble, Puma, Rochas, Scannon, Secret deodorant, Shulton, Sir, Spic & Span, Sumatra, Sure, Tempo, Tide prašak, Tom Tailor, Tosca, Trussardi, Valentino, Vidal Sassoon, Wash & Go, Wick, Wick Vaporub, Yardley, Yohji Yamamoto, Zest)

Ralph Lauren

Reckitt Benckiser (Easy Off, Lysol, Mop & Glo, Old English, Resolve, Spray 'N Wash, Woolite, Coty, Veet, Finish, Vanish, Calgon, Airwick, Ava, Harpic, Calgonit)

Redken Laboratories

Roche

S.C. Johnson (Drano, Edge, Fantastik, Glade, OFF!, Oust, Pledge, Scrubbing Bubbles, Shout, Skintimate, Windex, Ziploc)

Sanofi (Oscar de la Renta, Yves Saint Laurent, Lipofactor)

Sara Lee (Ambi Pur, Badedas, Delial, Catch, Depilzero, Fissan, Glysolid, Kiwi, Quenty)

Schering-Plough (Bain de Soleil, Coppertone, Dr. Scholl's)

Schick (Warner-Lambert)

Shiseido Cosmetics Amerika

The Wella Corporation (Sebastian)

Unilever (Axe, Calvin Klein, Cerruti parfemi, Chloe, Cif, Diversey, Domestos, Dove, Elizabeth Arden, Fabergé, Finesse,, Helene Curtis, Henry Cotton's, Impulse, Lagerfeld parfemi, Lever Bros, Lux, Max Azria, Omo, Rexona, Rimmel London, Elida Gibbs, Signal, Suave, Sunsilk, Valentino parfemi)

Weleda (lijekovi)

Izbegavajte ih! Zaustavite torturu!



HRVATSKA BELA LISTA

proizvodjaci koji ne vrse testiranja na zivotinjama dostupni na Hrvaskom trzistu

Amway

Annyer

Apotheker Scheller

Aromatica

Artdeco

Atea

Avon

Basis

Beiersdorf (Nivea, Eucerin, La Prairie, Atrix, Labello)

Biovitalis (Herba mare, bioherbal)

Bodywise (Natracare)

Bourjois

Bübchen

Carita

Chanel

Christian Dior

Clarins

Collistar

Corsair Toiletries

Cosmo Cosmetics Inc. (Ferity)

Decleor

Dietpharm

DM (proizvodi koje oni proizvode)

Donna Karan

Dr. Hauschka Skin Care

Dr. Theiss

Erdal-Rex (Frosch, Rorax)

ESI s.p.a.

Estée Lauder (Clinique, Origins)

Fairness (Genera, Gelcap)

Ferity (Cosmo Cosmetics Inc.)

Forever Living

Freeman Cosmetics Corp.

Ginger kozmetika (M'Claire)

Golden

Guam/Lacote

Interchem (Oxalis)

Ismeg (Frais Monde, Brambles and Moor, Brutia)

Jericho

JOICO International

Kappus

L'angelica

Lander

L'erbolario

Lush

Marks & Spencer

Mann & Schroder (Fruttini)

Milla (Issa, Rea, Naily, Lee)

Montagne Jeunesse (Chantelle, Davinci, 1 Night Stand, Model Secrets)

Natur Erbe

Nimfea

Neutro Roberts

Neva (Rosal, Plidenta, Soleval)

Oleal

Olival

Oriflame

Paglieri (Felce Azzurra, Cleo, Labrosan, Selectiva S.p.A, Aquolina)

Performance Health Inc. (Biofreeze)

Phyris

Primavera Life

Pupa

Pyrus kozmetika

Revlon (Almay, Jean Naté)

Sapio (Ulola)

Saponia (Faks helizim, Rubel, Nila, Ornel, Tipso, Arf, Vim, Zirodent, Frutella, Kaina, Brinell, Zirodent, Likvi)

Selectiva S.P.A. (Aqualina)

Sinclair & Valentine

Swiss Formula (St. Ives)

Tigi haircare (Bad Head)

United Colors of Benetton

Upper Canada

Urtekram

Virgin Village

Weleda (kozmetika)

Yves Rocher

nedjelja, 24.09.2006.

PRAZNIKKKKKKK!!!!!!:-)

eto ovaj dan ja slavim zbog mnogih razloga pa reko da ga i svi ostali proslave samnom tako sto cu NAPOKON staviti novi postsmijehdeadbangcerekwavethumbup
hehezujonaughtynut
ugl - ja dobro?
vi?
ja uzivam!!!!
TREBA UZIVATTTT..........
jeeeeeeeeeeeeeeeethumbup
nja....
odo......
blaaaaa............

p.s. - zbog 'napete situacije' kod nas u vukovarskim skolama evo jednog teksta....

Molitva Majke Terezije

"Covjek je nerazuman, nelogican, sebican."
Nije vazno, voli ga!

"Ako cinis dobro, pripisat ce to tvojim sebicnim ciljevima."
Nije vazno. Cini dobro!

"Ako ostvaris ciljeve svoje, naci ces lazne prijatelje i iskrene neprijatelje."
Nije vazno. Ostvaruj svoje ciljeve!

"Dobro koje cinis, sutra ce biti zaboravljeno."
Nije vazno. Cini dobro!

"Postenje i iskrenost ucinit ce te ranjivim."
Nije vazno. Budi iskren i posten!

"Ono sto si godinama stvarao, u casu bi moglo razruseno biti."
Nije vazno. Stvaraj!

"Ako pomazes ljudima, mozes lose proci."
Nije vazno. Pomazi im!

"Dajes svijetu najbolje od sebe, a on ce ti uzvratiti udarcima."
Nije vazno. Daj najbolje od sebe!



| komentari (28) | print | # |

<< Arhiva >>