nedjelja, 21.05.2006.

osveta "malog" kineza


E da moji ljudovi nakon uspješnih 41 komentara odlučila sam da neću biti pohlepna te da je to dovoljno....dina spušila si jer smo se natjecale-hehehehehehehehe...nije bed.Pa evo jučer smo gledali naš ponos na eurosongu...a baš ne znam šta reći.Ono bilo je par pjesma ful ok!sa super scenskim nastupom(ples),ali oni finci---no comment..dobro ajde ako niš drugo barem je dokazano da ljepota tj.vanjski izgled ,dupe itd.ženski atributi više ne prolaze-hehehehe...danas smo mia,dee i ja vamos alla plaja...i ugl.došle su seke i najjači i najhrabriji mia i seke su se kupale,a din i ja smo nigerile.Dobro dina ima uspjeha,but I.....HM????ne rekla sam mii i dini da ću makar u podne u ono najjače sunce skupljat boju da ne budem ko dukatelaburninmad.E onda nakon ručka(kojeg mia nije imala)išle smo kupin king četverodouble u velikoj nadi za nagradu no još uvijek nišburninmad...i išle smo do fontane na početku preme.....a fontana je stvarno ful velika ko bazen i dalo bi se komotno pilvat..i još one pločice...mmmmm..baš te vuče.I opet smo se nas tri dežurnih budala skinule i išle ko fol samo prohodat fontanom i onda je odjednom počelo prskanje,al ono malo piočetničko...i onda smo se izležavale na travi i mia mi je sve u hlače nabila travu i dok nije gledala sam ju polila vodom.E to je bila osveta malog kineza,aliii neeeeeeeeeeeeeeeeee mia nije mogla podnijeti ono aje pissssss nego me je tj.ona i dina su me bacile fontanu-bitches mad,dobro mia je isto bila mokra,a dinaa????a ono ajde dalo se živitnamcor,,,,,,a seke pussyce su čuvale mobače i bile su suhe,al im je dina lijepo objasnila: «kužite sada ste se izvukle i to ne znam zašto,ali ne nadajte se ubuduće jer ćete onda dobit i za taj dan i za ovo..........ana je bolesna(što je istina),a vidite ju...ne ne ne nema šale»aaaj mi smo rikle...i onda sam trebala sakrit od mame da sam mokra,al je skužila i onda sam rekla da dok smo ležale su se uključile prskaliceeee......ajde ,ajde idem ja.....next weekend It will be..osveta velikog kineza....roflroflrofl
MislilA SAM VAM stavit svoju pictures,ali sam odustala......uskratit ću vam tu mogučnost.........bye bye

| 21:25 | Komentari (28) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>