petak, 12.05.2006.

Da, zašto ja pišem novi post????a b00000riiiiiiiiing.......da dina je kod mene jer je došla iz škole i tu tapijarimo po blogovima,tračamo (normalna zanimacija) itd..,a kada smo prave babetine...da hm??ona sutra mora ići u škoolu i to u subotuu.buahahaahahaaha ne bin ja lipo moje-hehehehe...da napomenemo da danas nisam bila u školi jer sam bolesna i nisam išla in da novigrad sa vjeronaukom iz već navedenih razloga-I am sick....prošle subote sam imala dva nastupa:u histriji i u domu sportova....a ono bilo je više manje ok!!!dix me bila watchati itd....sutra imam nastup na onom fucking kaštanjeruheadbangheadbang,a btw:niti ne znam di je to!!!da ajde smijte se svi koji ovo pročitate,ali ja neam tri čiste di je škola kaštanjer i njezino famozno igralište...stoga da idem na nastup bi se našla sa aci i onda bi mo mi pješke pa polako došle do tamo.Dobro aci zna di je to,a ja i teuta ko dvije najveće budale neamo pojma ,,,,, uvijek kada imamo nastupe trebamo zvati interpol da nam objasni....eh tek toliko koliko znamo pulu,a je***a kada tu ne živimo .znam ono osnovno u gradu (di su dućani)hehehehehehehe....za školu ćemo i ovaj put trebati 'plesat,al ne one naše obične koreografije ono stil hip-hop nego je sad nastavnica par nas odabrala da plešemo sa dečkima neku pjesmu iz crtića i onda ..... ma neću dalje nije bitno-just one word-b-r-u-k-a!!!!,a ma kraj je osmog i čisto me boli briga ovo će ćisto biti za*********.....itd..eee da prošlu sub. Ma neam više šta za pisat ovaj post je već pristojno dug stoga.........,


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 22:10 | Komentari (43) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>