ponedjeljak, 24.04.2006.

Naslov:.......vi mi ga smislite...

kako me živcira ovaj naslov,ne pišem ja tu neke memoare da trebam stavljat naslov..ono, kaj neee???bang(baš purgerski...hehehe...baaarbara za tebe!!)da da trebala sam napisat ovaj novi post ,a največi razlog mi je bio taj što više nisam htjela gledat onaj mother fucking naslov"yeah,babe praaznici"ma mrš....oniii su goootovi..i danas je bio prvi dan i uspješni(za pohvalu)dan torture koja če nas pratiti još 6-ŠEEST (da naglasim)tjedana..please,can you tell ....... da li je to malo ili puno????kada kažem,čini mi se wow malo,ali inače još mjesec i po??hm..ma ja se pucam tu o školi pričam....ne neču više,evo ovim putem poozdravljam pooosebno miu i da kupit ću ti novi macho s kojim sam, te guštirala jer sam danas dobila 5 Iz mat. (ako nekome nije jasno ona mi je to malo objasnila,pa tak...)inače praznici su bili ful shpitza....unatoč tome što se mia na našim dobropoznatim zanimacijama poubijala..i da dina io e mia sono...ma neva mind sa taljanskim..smo te potukle onaj dan u rekordiranju..haaaaahahahahahahahahaha.kako je meni brzo prošo 3. i 4. mjesec ono baš imam neki feeling ko da sam ih prespavala,ili je samo prebrzo zatoplilo jer se ja ,a ne znam za vas se kuuuham.e šta još da vam kažem????!!!!???b00???naapokon sam od dine uzela CD di je Beep i di je Jadaki$$,roflmislim mia ga je uzela od mie i ona ga više ne vidi(barem tako dee kaže),ali ga bome niti dina više ne vidi(tako ja kažem).ajde dajte idem radit nešto pametnije...........

kuupila sam si nove roole i sada sam taako poonosna jer su nice i imaju kočnice i nemaju raspadnute gume....
evo malo reklamiram turbo sport::::.....TuRb0 pOnUdA:::::.....tUrBo cIJeNe::::.....TURBO SPORT:::::....!!!!!!!!!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pussycat dolls!!


mislila sam stavit još neke slike,ali imageshack šteka tako da......stavit ću ih u boxove jednog lijeepog dana-hahaha


| 20:26 | Komentari (30) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>