veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

All abouth hip-hop
smijeh smijeh
image hosting for myspace

blog layouts


image hosting for myspace myspace layout




AkOn - i WaNnA lOvE YoU cerek




cassie- Long way 2 go




free web counter

free web counter


FFancy
AAccurate
NNaive
YYucky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nije baš nešto ali eto !!!!!!!!!!dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo na slici je ana !!!!!nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo sam ja !!!!naughtydead





























O MENI !

Zovem se: Fani
Prezivam se: ma nije važnosmijeh
Živim u najljepšem gradu Splitu
Rođena sam: 7.10.93
Idem o.š. Mertojak
Volim: pizzu, krafne u mate,njami
palaćinke,svoje prijateljice,
volim sog Petera cerek
Nevolim: kad netko laže,
kad me živcira, kad mi tupi
jedno a ja tvrdim drugo,blabla
Mrzim: kad me netko laže
u oći burninmad
Izlazim: u Mastersa,F-a,hip-hopa...
Pijem:red-bull,coca-colu...party
Moje naj prije:Beby (the best)
Cerinka,Lara,Debakica,
Anja,Trilila,Viki,Petra,
Karla,Andrea,Nazorka,Iva,
Ana i Antonija,Antea,Rina...nut
Najbolji prijatelji:Ilić,Tomo,Lujo,
Brstilo,Bogi,Peter,Rogić,
Anđa,Matas...dead



LINKOVI KOJE POSJEĆUJEM :
CeRiNkA ThE lIpOtIcAcerek
TrIlIlA tHe LuDaChAnaughty
AnJa ThE hIp-HoP GiRlwave
HeLe ThE sPoOoKysmijeh
AnDžA fRoM GrIpEheadbang
DeBy FrOm LuChAczujo
BeBy ThE sMiSnIcAcerek
KaRlA FrOm ThE lUcAc cerek
JaN fRoM dNfthumbup
NeNa FrOm LuĆaCnut
LaRa ThE lUdAcHacerek
LaRa 2 BlOg cerek
moj...2...blogthumbup
AnTeA tHe LuChAnKacerek
BrStA fRoM GrIpEsmokin
AnNyburninmad
AnA tHe BlIzEcerek
IvA tHe LuDaburninmad
My AnD bEbYkiss

OVDE NI SLUĆAJNO DA NISTE ULAZILI (brstin link) smijehmadheadbang

LiNkOvI nEkIh DiZaJnEvA
AnJiN dIzAjNthumbup
ThE bEsT dIzAjNeVi - GaDuRa DiZaJnEvIthumbup
MeNtAlKaeek
PoIsOn DiZaJnsmijeh
KaTeE {SuPeR dIzAjNeVi}nut
3 mUdRaCa cool
V4Mp1r3s DeSiGnSburninmad
SpUkY :-)dead




Myspace

Bigoo


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Friendster images

nut



Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us









NaTaŠa BeKvAlAc
PoNoVo cerek

Kriva sam pred Bogom i pred ljudima
takva mi je sudbina
ne misli da ponosna sam na to
sto nisam andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al' samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas

Ref.
Ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim

Evo me slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se navikni
da nemam krila
ni kad nisam bila andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al' samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas



image hosting for myspace



LARA
Jedna od mojih naj
prija slatkica sa gripa
ima dugu smeđu kosu,
smeđe oći (voli jana)


Friendster images



ČERINKA
jedna od mojih naj
prija sa mertojaka,
trenira u style force
(voli idiota sa blatina)


Myspace



KARLA
super cura trenira
sa menom u d n f-a
mala slatka rapperica

Bigoo



PEKY
super cura,mala
slatkica. za pohvalu
bila je prva u hip-hop
pojedincima na ovom
sada kupu u 2 misecu

MySpace Layouts



VIKI
mala plavusha sa gripa
voli se zajebavat totalno
je opićena !!!!


Myspace



BEBI
mala ludacha luda za lujom
u teškoj je svađi sa svojon
rodicon karlom zbog
LUJE !!
(nisam na nićijoj strani)


image hosting file



TRILILA
ludacha sa visoke,totalno
opaljena i trenira sa menom
u d n f-a !!!


Blog images



ANJA
luda jedna mala sa visoke
slatkica, trenira sa menom
u d n f-a !!!


blog layouts



DEBAKICA
mala lipotica sa lućca,
izlazi sa menom u mastersa
i na gripe, totalno je opaljena!


MySpace Layouts



ANDREA
ludacha sa lućca, isto
izlazi sa nama na gripe
super cura !!!!!!!!!!!


Image hosting



IVA
ludacha sa mertojaka al
se sad preselila u
strožanac. opaljena cura
(totalno) voli Semu !!!


MySpace


MySpace


ANA I ANTONIJA
ludache sa mertojaka
sestre blizanke idu
razred do mene !!!!


MySpace



NAZORKA
ludacha sa baća, izlazi
s nama na gripe
voli lovru !!!!!!!


layout for myspace



IVANA
luda mala sa gripa,
voli Luju...
moja super prija izlazi
sa menom u mastersa,
slatkica !!!!!


layout for myspace



ANTEA
ludacha sa lućca,
oću reć luda za
hm,hm...
inaće super ženska
sve naj naj !!!!


Images for your blog



UZY
ludacha sa st-3, izlazi
sa nama na gripe, ali
rjetko kad! luda za
hm hm - nije za
javnost !!!!!


Image hosting



RODICA RINA
luda,totalno opaljena
živi na gripama izlazi sa
nama u mastersa !!!!!

Friendster images


image hosting file


Blog images


Blog images


myspace layout


myspace layout


blog layouts



UpOrEdI Memadburninmadcerek

Sto nemam njene oci,crne k'o crne noci,
pa da i za mnom uzdises!?
Sto nemam njeno telo,belo k'o jutro belo,
da i na mene mirises!?

Jer izgledas mi k´o,
da ti treba uteha,
lepo lice a bez osmeha

Da je izbrises na tren
iz svoga sjecanja,
niko drugi pomoci cu ti ja

Uporedi me,
nemam nista nista protiv,
slobodno uporedi me sa njom

Uporedi me
moja ljubav jak je motiv,
da oprostim ti to

Uporedi me
reci mi da nisam neka,
uvredi me,odluci se za nju

Uporedi me
al ona negde drugog ceka
a ja ja sam nocas pored tebe tu

Sto nemam njene usne,
crvene k'o nar kad prsne
da umres kad ih poljubis

Sto nemam njenu kosu,
od rodjenja znak na nosu,
da me po njemu zapamtis

Jer izgledas mi k'o,
da ti treba uteha,
lepo lice a bez osmeha

Da je izbrises na tren
iz svoga sjecanja,
niko drugi pomocicu ti ja


male slatke slićice !!

MALO SLIKICA IZ DNF-A

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je Karla !!!!
thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja trenerica Deana !!!!
thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karla & Luce !!!!thumbupthumbup

image hosting file



image hosting file



image hosting file



image hosting file



image hosting file



MySpace



MySpace



Bigoo



Image hosting



MySpace Layouts



MySpace Layouts



Image hosting



Image hosting



MySpace



MySpace



Myspace layouts



Friendster



image hosting file



image hosting file



image hosting file



image hosting file



image hosting file



Blog images



Blog images



subota, 10.02.2007.

Evo opet vam se javljam !

Evo malo slikica pa komentirajte !!!!!!!!!!

Image hosting

MySpace



evo nisam imala šta radit pa sam vam stavila nekoliko slika i evo ih još (ha ha )



Friendster images






| CoMmEnTaRiChI (43) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.