< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni

ime:Andrea
razred:8.a
hobi: košarka
slušam: najviše rap
pjevaći:Eminem, 50 Cent, 2pac, The Game...
pjevačice: -
volim: košarku,životinje,
more, ljeto i sve vezano
uz to,izlazit(naravno na campetto)
svoju obitelj, prijatelje, jednog deckacerekcerek, svoju sobu,
čudno ali volim čitat(ali ne lektiru), slusat muziku
nevolim: mnoge predmete, mnoge profesore,
učenje, povrče, svađe...

najbolji flimovi:dozvola za brak,noć u muzeju,
valentinovo,pirati s kariba1,2,3...
najbolja glumica:jeniffer aniston(ali samo u ulozi prijatelja),
sarah jesica parker...nemogu se sjetit
najbolji glumci: chad m. m., brad pitt,
johhny deep, orlando bloom i još mnogi
najbolja pjesma: mockingbird, jeebena,hands up, happy birthday

u životu bi željela:kao prvo završiti
srednju školu i veterinarski fakultet,
zaposliti se kao veterinar, ići u africu (razlog:
želim vidjeti one prekrasne životinje),
naravno oženiti se i imati djecu,
a pomogućnosti barem jedno dijete posvojiti
(to će ubrzo napraviti moji roditelji!!!! to je baš odlično
nakon toliko vremena imat ću mlađeg brata)

a sada želje koje su malo nerealne:
htjela bih na jedan dan imati krila, i jedan dan (ili više) biti
jedna životinja (pogotovo majmun, ili morski pas)...
bilo ih je još ali se ne mogu sjetiti (samo kratko objašnjene za ovo majmun i morski pas
pa majmun jer su mi to najdraže životinje, a morski pas jer mislim da je on vladar mora, onako
velik i snažan i izgleda kao da mu nitko niš ne može)















Linkovi

Barbara
Šukica
Tea
DjDodo
Kate
Ana
Alex
jjan
najljepsi decko
Ricpe
Katarina
Dora


Free Website Counters
Free Website Counters

Dea

DDevious
EEdgy
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

...Slikice..























košarka






















dizajn by majja

petak, 21.12.2007.

moj decko...

zove se Marin, ima 13 godina i trenira kosarku..

dosta je visok ima smeđu kosu, i smeđe oći..
jako je sladak i zgodan..zabavan je..i dosta ljubomoran, ali nema veze..
cjelo vrijeme me zajebava da je ljut..a ja njega zajebavam da je zaljubljen u svoju
bivšu..

..evo ovo je on..

u njega sam bila zaljubljena u 4. razredu i on u mene..i onda sam se opet zaljubila u njega u 8. razredu...i onda smo prohodali..16.12..znaci sutra ce bit da hodamo tjedan dana...
..neznam sta da napisem..kad budemo malo duze zajedno mozda napisem malo duzi post..
ovo je blog od njega

i to je to
komentirajte me...wave

15:45 komentari (170) print # on/off

nedjelja, 16.12.2007.

..jucer sam bila na klizanju..i bilo je odlicno..bili smo ja,Mile,Barby,Kate,Ričpe,Šuki,Ana,Luka,Toni,Nino,Zvonko i Marin ali on nije klizao..
inace svake godine kad odem na klizanje slomim ruku..ali ove nisam..jos...hehe..bila je jedna cura..koju nitko nevoli pa smo se pokusavali zabit u nju...ali nazalost nije nam uspjelo.

..jutros sam bila s ričpe na misi i bio je neki svecenik koji ima glas ko živadinka iz bjelih udovica..hehe..i onda smo poslje mise ja i ričpe isle u mek..pa u grad i onda kuci..kroz garazu...i onda je ona rekla da cemo ic skroz do -4 kata i onda s liftom gorelud..i tako je i bilo i dosli smo do lifta...ne radi..isli smo u drugi lift i dosle do pomeria..vrata su bila zakljucana..i opet smo morale ic nazad...jooj

jos je samo ovaj tjedan skola..jeee ali ocjene su mi katastrofa..nikad nisam imala tako lose ocjene...ali nema veze..

...neznam sta da vise napisem...

nadam se da cu imat vise od 50 komentara..
PoZzZzZ!!wavewave

12:54 komentari (66) print # on/off

petak, 07.12.2007.

bilo bi vrijeme da ja napisem novi post...

jucer nam je u skolu doso sveti nikola...i nismo ga ni vidjeli jer je kao prestar da bi doso do nase ucionice...rofl...dobili smo smoki(cudno nije mu isteko rok trajanja) i bananko..

u razredu su nam dosle"buhe"....koje nas gnjave ..vise o tome ne blogu odtončice

jedna losa vijest je da sam se na neki nacin posvadala sa svojom best frendicom...skroz smo se udaljile...mozda sam ja kriva za to..jer neznam niti razlog zasto smo se tako udaljile ali kad ja god pocnem nesto pricat ona mi kaze da sam glupa..da ju zivciram da joj se neda pricat...bla bla..nadam se da ce se to sto prije rjesit jer smo najbolje frendice od 3. godine i zelim da tako i ostane...

ovih dana je u razredu jako zabavno...zbog dimnih bombica..ne zelim pisat tko je to napravio niti kako ni nista jer je vec jedna osoba cinkala drugu osobu..ugl netko je bacio dimnu bombicu pod glazbenim i dosla je ravnateljica..onda smo poslje glazbenog imali razgovor s ravnateljicom odnosno ona je od nas pokusala saznat tko je to napravio..ali nitko nije htjeo rec..to je cudno jer ima dosta cinkera..i svi smo mislili da cemo u petak na satu razrednika biti mrtvi ali sva sreca razrednice nema u skoli..jer kada se nasa razrednica raspizidi..nije dobro pocne se derat..i cuje ju cjela skola...deadbang

..neznam sta da vise napisem...zelim puuno komentara...barem 50..
PoZzZz!!cerek

15:55 komentari (63) print # on/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.