< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni

ime:Andrea
razred:8.a
hobi: košarka
slušam: najviše rap
pjevaći:Eminem, 50 Cent, 2pac, The Game...
pjevačice: -
volim: košarku,životinje,
more, ljeto i sve vezano
uz to,izlazit(naravno na campetto)
svoju obitelj, prijatelje, jednog deckacerekcerek, svoju sobu,
čudno ali volim čitat(ali ne lektiru), slusat muziku
nevolim: mnoge predmete, mnoge profesore,
učenje, povrče, svađe...

najbolji flimovi:dozvola za brak,noć u muzeju,
valentinovo,pirati s kariba1,2,3...
najbolja glumica:jeniffer aniston(ali samo u ulozi prijatelja),
sarah jesica parker...nemogu se sjetit
najbolji glumci: chad m. m., brad pitt,
johhny deep, orlando bloom i još mnogi
najbolja pjesma: mockingbird, jeebena,hands up, happy birthday

u životu bi željela:kao prvo završiti
srednju školu i veterinarski fakultet,
zaposliti se kao veterinar, ići u africu (razlog:
želim vidjeti one prekrasne životinje),
naravno oženiti se i imati djecu,
a pomogućnosti barem jedno dijete posvojiti
(to će ubrzo napraviti moji roditelji!!!! to je baš odlično
nakon toliko vremena imat ću mlađeg brata)

a sada želje koje su malo nerealne:
htjela bih na jedan dan imati krila, i jedan dan (ili više) biti
jedna životinja (pogotovo majmun, ili morski pas)...
bilo ih je još ali se ne mogu sjetiti (samo kratko objašnjene za ovo majmun i morski pas
pa majmun jer su mi to najdraže životinje, a morski pas jer mislim da je on vladar mora, onako
velik i snažan i izgleda kao da mu nitko niš ne može)















Linkovi

Barbara
Šukica
Tea
DjDodo
Kate
Ana
Alex
jjan
najljepsi decko
Ricpe
Katarina
Dora


Free Website Counters
Free Website Counters

Dea

DDevious
EEdgy
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

...Slikice..























košarka






















dizajn by majja

nedjelja, 28.10.2007.

prekinula sam s deckom

prekinula sam s deckom..ali mi uopce nije zao jer mi se u posljednjih tjedan dana vise nije svidao zbog njegovog ponasanja..
kod mene nema nis posebno..stara mi je bila na informacijama i (cudno) nisam u kazni a ocjene su mi uzaaasnee..nikad nisam bila tako losa u skoli..na campetu nam je kao i obicno suuper..ja i moja najdraza ana uvijek neke gluposti radimo kada smo zajedno, jucer smo zajebavali taru i ana je pjevala himne od dinamalud
neznam sta da vise napisem..
evo ovo sam pronasla na nekom blogu:
ove su gluposti stvarno bile izrečene na sudu)


• Kažite nam doktore, je li istina da kad čovek umre u snu, toga nije
svestan do ujutro?

• Vaš najmlađi sin, 21-godišnjak, koliko je on star?

• Jeste li bili prisutni kada su vas fotografirali?

• Da li ste bili sami ili nije bilo nikoga?

• Da li ste vi ili vaš mlađi brat ubijeni u ratu?

• Da li vas je ubio?

• Koliko su vozila bila udaljena u trenutku sudara?

• Bili ste tamo dok niste otišli, jel' tako?

• Koliko puta ste izvršavali samoubojstvo?

• Dakle beba je začeta 8. kolovoza?
• Da.
• A šta ste vi radili u tom trenutku?

• Ona ima troje dece, zar ne?
• Da.
• Koliko je dečaka?
• Nijedan.
• A devojčica?

• Kažete da stepenice vode dole u podrum?
• Da.
• A, može li se tim stepenicama popeti gore?

• Gospodine Slateri, bili ste na prilično dugom medenom mesecu, zar niste?
• Jesam, boravio sam u Evropi, gospodine.
• A, jeste li sa sobom poveli mladu?

• Kako se završio vaš prvi brak?
• Smrću.
• A, čijom smrću?

• Kako bi ste opisali tu osobu?
• Bila je srednjeg rasta, sa bradom.
• Jel' to bio muškarac ili žena?

• Doktore, koliko ste obdukcija obavili na mrtvacima?
• Sve moje obdukcije obavljam na mrtvacima.

• Svi vaši odgovori moraju biti usmeni, razumete? U koju ste školu išli?
• Usmenu.

• Sećate li se koliko je bilo sati kada ste pregledali tijelo?
• Autopsija je započeta oko pola devet ujutro.
• A, gospodin Denington je u to doba bio mrtav?
• Ne, sjedio je na obdukcijskom stolu i čudio se zbog čega mu treba
autopsija.

• Da li ste kvalificirani da date uzorak mokraće?
• Kvalifciran sam od malih nogu.

• Doktore, prije nego što ste pristupili autopsiji, jeste li proverili puls?
• Ne.
• Jeste li provjerili krvni pritisak?
• Ne.
• Jeste li provjerili disanje?
• Ne.
• Dakle, moguće je da je pacijent još bio živ kada ste počeli obdukciju?
• Nije moguće.
• Kako možete biti tako sigurni, doktore?
• Zato što je njegov mozak bio u tegli sa formalinom na mom stolu.
• Ali, zar nije moguće da je pacijent i pored toga ipak bio živ?
• Moguće je da je živ, i da se danas negde bavi odvjetništvom.

pusa, komentirajte mewave

09:58 komentari (47) print # on/off

nedjelja, 21.10.2007.

totalno sam se razocarala...

crycry..taman kada sam mislila da nam je super u vezi..on sve sjebe..
drugima prica da ce me ostavit i onda ja (napokon, nakon kazne) dodem van i on me totalno izbjegava...ne zeli ni pricat samnom cak me vise niti ne pozdravlja...crycry
neznam sada sta da radim...sutra cu razgovarat s njim..vjerovatno cemo prekinut i ne muci me toliko to sto cemo prekinut nego to sto me on sada izbjegava..ah jbgdead
jucer sam bila vani i bilo je..hladno, ali je bilo super..pogotovo kada smo ja i Ana pljuvale na motore..hehe..Sukica ce me ubitdead
pozdravljam svih sa campa..wave

KoMeNtIrAj Te Me!!

20:04 komentari (44) print # on/off

srijeda, 17.10.2007.

nema naslova

waveevo mene opet...
onaj zadnji post zanemarite..jer mi se ti decki vise ne svidaju..
sada svi znaju ko mi se svida..hehecerekcerek
ali nazalost nesmjem van pa ga ne mogu vidat..jbg glupi starci mi endaju da idem van jer sam dva dana markirala i sada mi stara nesto sere..kao da sam napravila neku veliku stvar..bangbang
neznam sta da vise napisem...
pozdravljam svih sam campetta..a posebno Lorisacerek
pozzwavewavedead

15:47 komentari (15) print # on/off

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.