veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni

ime:Andrea
razred:8.a
hobi: košarka
slušam: najviše rap
pjevaći:Eminem, 50 Cent, 2pac, The Game...
pjevačice: -
volim: košarku,životinje,
more, ljeto i sve vezano
uz to,izlazit(naravno na campetto)
svoju obitelj, prijatelje, jednog deckacerekcerek, svoju sobu,
čudno ali volim čitat(ali ne lektiru), slusat muziku
nevolim: mnoge predmete, mnoge profesore,
učenje, povrče, svađe...

najbolji flimovi:dozvola za brak,noć u muzeju,
valentinovo,pirati s kariba1,2,3...
najbolja glumica:jeniffer aniston(ali samo u ulozi prijatelja),
sarah jesica parker...nemogu se sjetit
najbolji glumci: chad m. m., brad pitt,
johhny deep, orlando bloom i još mnogi
najbolja pjesma: mockingbird, jeebena,hands up, happy birthday

u životu bi željela:kao prvo završiti
srednju školu i veterinarski fakultet,
zaposliti se kao veterinar, ići u africu (razlog:
želim vidjeti one prekrasne životinje),
naravno oženiti se i imati djecu,
a pomogućnosti barem jedno dijete posvojiti
(to će ubrzo napraviti moji roditelji!!!! to je baš odlično
nakon toliko vremena imat ću mlađeg brata)

a sada želje koje su malo nerealne:
htjela bih na jedan dan imati krila, i jedan dan (ili više) biti
jedna životinja (pogotovo majmun, ili morski pas)...
bilo ih je još ali se ne mogu sjetiti (samo kratko objašnjene za ovo majmun i morski pas
pa majmun jer su mi to najdraže životinje, a morski pas jer mislim da je on vladar mora, onako
velik i snažan i izgleda kao da mu nitko niš ne može)















Linkovi

Barbara
Šukica
Tea
DjDodo
Kate
Ana
Alex
jjan
najljepsi decko
Ricpe
Katarina
Dora


Free Website Counters
Free Website Counters

Dea

DDevious
EEdgy
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

...Slikice..























košarka






















dizajn by majja

srijeda, 28.02.2007.

šta ja znam

jeeeee dobila sam 5 iz kemije!! a to je čudo jer je kontrolni bio koma, fuul je bio težakdead ali očito i nije toliko, ma nije sada to važno....

skoro sam odustala od pisanja današnjeg posta
1.nije se niš zanimljivo dogodilo
2.mislila sam da me nitko ne komentirano, ali se ispostavilo da ipak neki čitaju moje dosadne postove,
zahvaljujem mom dragom čini jer mi je i ovog puta pustio najviše komentara!!!!!
3. jednostavno mi se nije dalo
ja stvarno neznam šta da dalje pišem
tako da ja vama neću dosađivat nego ću vam tu pustit neke slike, pa ko hoće nek gleda ko neće ne mora:


Cursors


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster



nemojte misli da sam perverzna:
Friendster

Friendster



Friendster images

Friendster images



ok dosta bi bilo tih perverznih stvari

Friendster images

Friendster images



prekrašno
Friendster images

Friendster images



evo je odvratno
MySpace

MySpace



ajme kako slatko!!!cerek
Images for your blog

Images for your blog




Friendster

Friendster


evo to bi bilo to
komentiraj te me
pozz@-----mah

17:39 komentari (31) print # on/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.