Bice bolje netko vice

subota, 07.10.2006.

jos uvijek te volim, da li to znas...

dugo nisam pisao, nije mi radio net.

Ne znam sta nije bilo u redu. Ali nisam imao ni previse vremena, nekako mi je vrijeme bilo prelijepo da bih bio sobi. A trebao sam malo i bicikla isprobati, pa sam tako u petak napravio prvu pravu biciklijau s novim biciklom. Naravno da smo otisli u Sloveniju,pa sam onako usput kupio jos neke sitnice za njega, dodatnu opremu... A u nedjelju sam opet bio na planinarenju, opet u Sloveniji, opet u Logarskoj. Ali ovaj put na Turskoj Gori. Bio sam tamo jednaput prije dvije godine i kad smo isli kroz Turski Zleb tamo je bio snijeg pa smo ga probijali s cepinom i derezama i nisam znao kako to izgleda po suhom. Mogu reci da je jos zanimljivije kad je suho. Super je. Cijelo vrijeme si na klinovima pa visis po sajlama. Super je. Obozavam to skakutanje po stijenama. VRijeme je opet bilo odlicno, barem s strane Logarske. Kad smo dosli na vrh krenuli smo na drugu stranu preko Kotlica do Kamniskog Sedla. I prvi puta sam isao tim putem ali nekako ga se bas i nisam sjecao pa zapravo nisam ni znao kako to izgleda. I tu ima dosta spustanja i penjanja po klinovima ta ko da mogu reci da ni silazak nije los, zapravo jako je dobar. Jedino sto smo cijeo vrijeme bili u gustoj magli sto malo kvari dojam, ali ukupno ipak jos jedan prelijepi izlet.

Osim tih mojih aktivnosti sve ostal je po starom. Jos uvijek su mi misli tamo negdkje, negdje dalkeo... Ne toliko daleko po udlajenosti koliko ja mislim da je...

a naslov... mozda nema veze s postom, mozda nema veze s nicim... ali ima veze sa mnom... a ostalo nije bitno.
- 01:58 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.