Bice bolje netko vice

subota, 02.09.2006.

bolja strana neba...

Cijelo jutro sam u nekom laganom pokretu. Muvam se po gradu, cak sam i u kladionici bio. Ne pratim bas nogomet ali otprilike znam neke odnose snaga pa sam bacio nesto malo para na nekoliko utakmica. A nacelno sam se i dogovorio da za dva tjedna odem na jedno planinarenje. Nisam na Triglavu bio vec 5 godina i nije da me nesto posebno privlaci. Ali u ovom trenutku mi se svidja ideja da odem gore. Cak se i nadam da ce pasti snijeg pa da bude jos zanimljivije, volim skakati po zasnijezenim planinama. Tamo gore je sve jednostavno, nema nikakvih problema, nema svih ovih sranja koja imama ovdje. Ali kazem nacelno, jer ipak bi ja radije taj vikend proveo drugacije... Samo jedno me moze usreciti vise od tih putovanja i izleta. A idealno bi bilo kad bih na planini bio s njom...
Osjecaj kad si na vrhu, samo nebo iznad tebe, a ispod tebe svi problemi, sva sranja...
Ali na vrhu se ne ostaje za stalno. prije ili kasnije se spustas problemima, sranjima...
Kad bi postojao nacin da to sve ostavim gore, da se vratim dole i ostanem sretan kao sto sam bio tamo gore... na boljoj strani neba...


sanjao sam iskreno
bolju stranu neba
bilo je jasno naravno
da sam dio svega
- 14:47 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.