Bice bolje netko vice

utorak, 22.08.2006.

gledao sam opet film o beznadju...

Dobro sam istrenirao ovaj svoj organizam. Vise niti ne trebam spavati vise od 4-5 sati. Da barem samo razlog zbog cega je tako nije taj da su mi onda i dani teski, bezvoljni, bez perspektive.

Drago mi je sto sam te sreo,
Odmah pozeljeh biti tvoj.
Al' ti ptico mala
Daleko ides,
Zelim ti da tamo negdje
Sretna budes

Ne znam kako sam se sad sjetio te pjesme. Procitao sam je u jednoj zbirci prije nekoliko mjeseci. Zapravo sve pjesme u toj zbirci su dosta prigodne za ovo moje raspolozenje zadnjih par mjeseci. I ja i pjesme smo u totalnom ku...
Nekako pocinjem gubiti nadu, ali ne mogu odustati. Previse je volim, necu si nikad oprostiti. A opet osjecam da joj radim nekakav pritisak,a to necu, to nigdje ne vodi. Jedva sam se suzrzavao ovaj vikend kad sam bio tamo da je kazem da je volim, ne mogu joj vise to raditi.
A ja tek sad vidim da zapravo nikad dosad nisam bio zaljubljen. Nadam se da nikad vise niti necu biti.
Ljubav je sranje...


gledao sam opet film o beznadju
ili je to mozda bila kronika
nepoznatog jer tako se zvao
- 22:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.