Bice bolje netko vice

nedjelja, 20.08.2006.

Riječi su isto kao i gomile ljudi, nije nužno znati za sve.

Malo prije sam se vratio kuci. Da, bio sam kod nje. Proveo sam s njom 2 dana. Ne znam sta mi je bilo lijepse, to sto sam bio u njenoj blizini,
Dosta sam vremena proveo i s njenom malom Sarom. Ponekad je tesko s njom izaci na kraj kad smo svo troje zajedno, ali kad smo bili samo ja i Sara sve se nekkao lakse dogovori. Zapravo sad vise niti necu mnogo pisati jer se ipak ne osjecam bas dobro jer one su u Zagrebu a ja se vratio kuci i opet samo mislim na sve to i samo vrtim film untrag 2 dana. Tko zna mozda ce se i obistiniti ono "bice bolje netko vice"


Baby, strašno mi se sviđaš, strašno mi se sviđaš, ovu noć.
Zapamti, želim da te ljubim, želim da te ljubim svu noć.
Riječi su isto kao i gomile ljudi, nije nužno znati za sve.
Odaberi za sebe samo one prave - volim te.
Ako dobro gubi pred sobom svoju snagu, ako više ne poznaješ smijeh
Kakvo zlo to onda može biti loše - volim te.
- 21:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.