Bice bolje netko vice

subota, 12.08.2006.

Svaka je prava ljubav nesretna


Tesko je sjediti i cekati da se javi...A najbolja ili najgora stvar je da mi je najcesce i dovoljno da se samo cujemo i odmah mi je lakse, odmah mi sve ima nekako vise smisla...
Uvijek sam bio u nekakvom brzom ritmu, stalno u nekom pokretu, nekoj akciji. Dobro je ona rekla da se meni sve vrti oko toga kad cu negdje otici. A kad sam je upoznao nisam niti slutio da ce ona to promijeniti, da ce mi najvaznije biti nesto drugo, tj. netko drugi...
da, kao sto to pjesnik rece "Svaka je prava ljubav nesretna"...
uf.., moram nekako izaci iz ove depresije, da barem mogu otici negdje na planinu, da barem mogu otici negdje, da barem mogu otici njoj...

ona zna de je gledam
odlazi nekud nasamo
a ja mastam zatvorenih ociju
u mislima je pratim
- 15:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.