carobni stapic

01.01.2007., ponedjeljak

vremenski vrtovi

Ispricacu vam pricu koju sam cula u vlaku od dvojice neobicnih putnika. Sjedili su iza mojih leda u polumraku vagona natrpanog svakakvim putnicima, kosarama i kutijama, a cini mi se da sam u jednom trenu ulovila neonski pogled unijoka, al je nestao u guzvi. To bi me inace jako zaintrigiralo jer se oni vise ne voze vlakom( duga prica ), ali prica koja se pocela plesti iza mojih leda odvukla mi je uho i misli na drugu stranu.
...a princeza SamoYa probudila se kasno ko i obicno i nebo je vec bilo zuto i sjajno a labudalije rascvale, i naravno, prva rosa se izvila u kristalnu nit i utonula u magliju. Jos su samo tri izlaska jutarnje zvijezde ostala prije dugog ciklusa! a podanici su zabrinuti! Vremenski vrtovi nikoga ne cekaju! Neko bi trebao upozoriti princezu al ko? Ovo je cisto gubljenje kristalnih niti! sjecas se stare kraljice ? ona se uvijek budila prije labudalija, doticala njihove latice i budila ih, skupljala rosu i pisala mokrim prstima zavjete na celu. Onda nam je svima bilo dobro. Samo sad se niko ne usudi podsjetit princezu da treba rano ustat i obavit stvar s rosom..Znas i sam sta se dogodilo sa sarijancimarolleyespretvoriti dobronamjerne podanike u kokosi i poslati ih u kosarama medu ljudeno sad, normalno vise niko nece ic. Jedina nada je da nabavimo tu nesretnu mrezu i vratimo se prije zadnjeg izlaska. I pitanje oce li nam labudalije dat da je omotamo jer one ipak imaju svoje korijene u maglijirolleyes. A i ako ulovimo kristalnu nit oce li princeza sitici na vrijeme da otkljuca vrata Vremenskih vrtova? prije neg kristalna nit potamni i sve nas pretvori u puteljke i staze za utrke teskostopalacarolleyes. I njih se treba cuvati. To su opasne tipcinenaughty. Samo brinu za svoje utrke, i di ce nac bolje staze.no Jako brinem. Mreza je rucni rad vilenjaka iz Netilije, oblasti visoko u krosnjama sverod drveca u Dubokovoj sumi. Radi se samo po narudbi i treba joj tri dana susenja da niti ozive. Dotad se nesmije savijati i vilenjaci ju ostavljaju razapetu u krosnjama, ali mi moramo odmah natragno. Brinem, brinem.no Kako cemo putovati sa razapetom mrezom? Ako ne ozivi nece uhvatiti kristalnu nit koja otkljucava Vremenske vrtove. To nemozemo dozvolitinono Jel tako Irline pomagacu moj? A nemoj mislit da nemamo neprijatelje. Ako neko samo nacuje o ( tu glas zastane i osjetim meskoljenje iza leda kao da se netko okrece i obazire oko sebe, Ja zatvorim oci i napravim se da spavam, a glas tiho nastavi dalje) ako neko samo nacuje o nasem putu, vilenjaci se mogu naci u velikoj nevolji. Ti znas ko ih je naucio presti? I od cega se predunaughtyno I uopce kakva sramota da nakon toliko bezbriznih ciklusa bas mi moramo otvorit vremenske vrtoveheadbang Ni Mokamunci, ni Moroniti, cak ni Lakonamiti nisu otvarali vrtovemad, nego miheadbang. dobro.rolleyes Sad moramo tocno odlucit kojim putem krecemo kad sidemo s vlaka. idemo po glavnostazi gdje je sigurnije ali nas moze neko vidit, ili kroz Surov prolazak koji je pust ali... ( u taj tren vlak trzne i pocne kocit a putnici u valu polete prema prednjem dijelu vagona. Pozurila sam se da ne izgubim iz vida moja dva suputnika a jos vise zainteresirana pricom i dok sam se gurala kroz guzvu osjetim na tijelu hladni dodir. Unijokeek. ali dok sam okrenula glavu vec su oko mene bile kosare i zacudena lica koja su se isto tako u nevjerici okretala oko sebe. Ma sta bi unijok radio u vlaku????? A onda se sjetim da su ona dvojica spominjala neprijatelje i opasnosti..rolleyes. Brzo vratim pogled prema mjestu gdje su bili i skuzim da se guraju prema izlazu i da vlak samo sto nije stao. Znatizeljna kakva jesam, a bome i prodorna kad ocu, izguram se prema uskim vratima s kojih su visile trake za spustanje.Cim sam stigla na red uhvatila sam traku i daleko se odbacila u smjeru kud su zamicala dva mala prijatelja. Drzala sam se sjene i suljala se za njima i samo sam se zurila da ih sto prije stignem da vidim sta ce biti dalje. Vec sam bila blizu i pomalo cula sta pricaju )... pa ona bi trebala najvise biti svjesna sta rosa znacino Ne treba nama nista za opstanak neg ta rosa. Pa jel to tak tesko?! rolleyes Tesko je nama. Ko zna jesmo dobro odlucili? Surov prolazak dobro skriva nas ali i druge.. ( glas zamukne i svaki susanj postane ostriji. Od kud dolazi zvuk??eekeek vise nisam bila sigurna. Ali ako vas zanima dalje, nastavicu drugi put jer sad ovdje vec neke nestrpljivice lamacu krilima oko mene i najbolje da stanemsmijeh

<< Arhiva >>