Hidradenitis Suppurativa

petak, 28.03.2014.

PODRŠKA

"Ponekada a u današnje vrijeme često se dogodi da čovjeku padne moral i tada se ne samo uz najbliže koji su tu uvijek kada ih zatrebas i podignu te do neke mjere da opstaneš i da neke stvari lakše podneseš. Ali vrhunac svega gdje nabrusis svoj moral do samih granica je pojavljivanje troje velikana KB Dubrave koji su se upustili u veliku borbu s HS-om (Kolovrat, Đuzel i Martić.) Takav odnos ne samo njih već i cjelokupnog osoblja dviju klinika koje su se kod mene na neki način ujedinile da pobjede zlo koje me izjedna već će i osam godina. Ostojiću čuvaj ovakve kirurge."

Prenosim citat kojeg je moj i naš HS kolega Miro objavio na jednoj društvenoj mreži ( uz njegovu dozvolu ).On se momentalno nalazi u KBC-u Dubrava i obavlja niz operativnih zahvata u smislu otklanjanja HS nametnika.Želim mu u svemu potpuni uspjeh i veselim se momentu kada će se priključiti mojoj picigin ekipi.Pozdravljam i navedene doktore, s apelom da mu izvedu lijepi i kreativan rez koji će biti interesantan mojim sugrađankama, a i odvratiti će pažnju od njegove eventualne smotanosti!!!!
Sretno, lave!!!!

- 23:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #