nedjelja, 06.04.2008.

Cookie's back.

Da, vratila sam se. Bilo je mnogo problema s kompjuterom i internetom, manjak slobodnog vremena i neke osobne nesuglasice. Ispricavam se zbog narudzbi koje jos nisu gotove, stvarno mi je zao no nadam se da cete razumjeti.

No evo, zacrtala sam si da cu napraviti tutorijal o izradi dizajna pa evo, tu je slobodan za download. Ako uzmete tutorijal, ako vam imalo pomogne u 'dizajniranju' molim vas ostavite mi komentar i u svom vlastitom dizajnu stavite link do mog bloga ili napisite da koristite kostur koji sam vam dala. Unaprijed zahvaljujem.

Izrada dizajna za blog | tutorijal - download.

Pusam vas.

- 19:34 - komentari (79) - print - *

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.