.kalendar-box{font-family: helvetica,arial,verdana,"trebuchet ms",sans-serif;color:#ffffff;font-size:11px;margin:0px;padding:0px;background:#FFFFFF;border-top:0px solid #000000;border-bottom:0px solid #000000;border-left:0px solid #000000;border-right:0px solid #000000;position:relative;} .kalendar {width:100%; height:150px; font-size:10px;} .kalendar-aktivni-dani {background:#8A8A8A; text-align:center; font-weight:bold;} .kalendar-aktivni-dani-linkovi {color:#000000;font-size:11;font-weight:bold; text-decoration:overline;} .kalendar-aktivni-dani-linkovi:hover {color:#000000; text-decoration:underline overline;} .kalendar-neaktivni-dani {background:#8A8A8A; color:#000000; text-align:center;} .kalendar-prazni-dani {background:#8A8A8A;} .kalendar-nazivi-dana {background:#8A8A8A;color:#000000; text-align:center;} .kalendar-mjesec-godina {background:#8A8A8A;color:#000000; text-align:center;} .kalendar-strelica-natrag {background:#8A8A8A; text-align:center;} .kalendar-strelica-natrag a:link {color:#000000;} .kalendar-strelica-natrag a:visited{color:#000000;} .kalendar-strelica-natrag a:active{color:#000000;} .kalendar-strelica-natrag a:hover{color:#000000;} .kalendar-strelica-naprijed {background:#8A8A8A; text-align:center;} .kalendar-strelica-naprijed a:link {color:#000000;} .kalendar-strelica-naprijed a:visited{color:#000000;} .kalendar-strelica-naprijed a:active{color:#000000;} .kalendar-strelica-naprijed a:hover{color:#000000;} .quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Dobra stara vremena

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Ja

Image Hosted by ImageShack.us


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Image Hosted by ImageShack.us


Ime-Dino
Zovu me-Knez
Godina-18
Škola-ETŠ RIJEKA
Slušam-sve pomalo,najvise HRV.
-volim nogomet
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-volim hrv. rock
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


10 naj pjesama:
Image Hosted by ImageShack.us


1.Prljavo Kazaliste-Heroj Ulice
2.Thompson-Lijepa li si
3.Prljavo Kazaliste-Ruza Hrvatska
4.Divlje Jagode-Mojoj ljubavi
5.Thompson-Moj dida i ja
6.Opca Opasnost-Jednom kad noc
7.Drugi Nacin-Pisi mi
8.Thompson-Prijatelji
9.Bijelo Dugme-Evo zaklet cu se
10.Prljavo Kazaliste-Moj bijeli labude

MSN-knez_lovran@hotmail.com

Uvijek sam sanjao da je neko drugo vrijeme...

Plavi Orkestar - Pijem da je zaboravim

U očima krijem tugu,
samoća mi dušu para,
pijem da je zaboravim,
a želja se veća stvara,
pijem da je zaboravim,
a želja se veća stvara.
Uz muziku i uz pjesmu,
da mi brže prođe vrijeme,
a u zoru s uzdisajem,
pod prozore gledam njene,
a u zoru s uzdisajem,
pod prozore gledam njene.

Nazdravite drugovi,
sa mnom i sa tugom,
otišla je voljena,
u zagrljaj drugom.
Nazdravite drugovi,
sa mnom i sa tugom,
otišla je voljena,
u zagrljaj drugom.

Tako dane ja provodim
i besane svoje noći,
a srce mi ne vjeruje,
da mi ona neće doći,
a srce mi ne vjeruje,
da mi ona neće doći.

Nazdravite drugovi,
sa mnom i sa tugom,
otišla je voljena,
u zagrljaj drugom.
Nazdravite drugovi,
sa mnom i sa tugom,
otišla je voljena,
u zagrljaj drugom.

Pijem da je zaboravim,
a želja se veća stvara.

Nazdravite drugovi,
sa mnom i sa tugom,
otišla je voljena,
u zagrljaj drugom.
Nazdravite drugovi,
sa mnom i sa tugom,
otišla je voljena,
u zagrljaj drugom.

Image Hosted by ImageShack.us



Tram 11 - A vi svi

(Ja ja ja)
Mi smo mi,ali kaj glumite vi ko da ste bolji neg mi,bolji neg ostali
A vi ste vi,a mi smo klošari,odvratni ogavni,ružni i bahati
Jer mi smo mi,a vi ste poznati,slavni i bogati,kod svih pozvani
Vi ste vi,a mi smo obični,za vas siromašni,bolesni i divlji

Mi smo mi (A vi) kaj nas gledate prijeko
stvari koje sam reko kada sa trebom možete fino
(Svi) zaštopati uši
a ja ću vas zatvorit usta velikanom kog ćeš osjetit u duši
Ja,ja,ja,ja (A vi) kaj se pravite fini kad ste na bini
ko da ste na višoj razini
ne kažem (Svi) već pojedini
kaj su iza kamere puno gori nego zagrebački fakini
Ja,ja,ja (A vi) da da mislim na vas
kaj u mjuzi prodajete stas a ne glas,da znaš
(Svi) bi vas prali ogavna faca koja stoji iza vas,kuja i pas
Ja,ja, (A vi) jet-set odlikaši iskompleksirani
brijete fino tamo gdje vas mogu vidjet (Svi)
jebi se pa me baci u žiri za dekolte tijela jel volim sise

Mi smo mi,ali kaj glumite vi ko da ste bolji neg mi,bolji neg ostali
A vi ste vi,a mi smo klošari,odvratni ogavni,ružni i bahati
Jer mi smo mi,a vi ste poznati,slavni i bogati,kod svih pozvani
Vi ste vi,a mi smo obični,za vas siromašni,bolesni i divlji

Mi smo mi (A vi) ste kao dobri i fini
životni moto budi bogat i pogini
vi možete (Svi) imati milione
keša na tona al ja ću još uvijek mrzit morone
jer mi smo mi (A vi) niste iz kvarta
nemaš frenda ko brata nisi isplivo iz blata
i zato bolje (Svi) počnite plakati
kažeš da smo ološ samo zato što smo bahati
mi smo klošari (A vi) prgavi idioti
više vam se kvoti kad smo bliže većoj svoti
pa možete (Svi) napušit se naše kite
u želji da uzmete jedan dio naše pite
mi bi legalizaciju (A vi) imate nas na piku
žiža i kemija nisu isto kužiš spiku
a onda serete (Svi) kako djeca su na kemiji
bok gospon Sarkoman moje dijete je narkoman

Mi smo mi,ali kaj glumite vi ko da ste bolji neg mi,bolji neg ostali
A vi ste vi,a mi smo klošari,odvratni ogavni,ružni i bahati
Jer mi smo mi,a vi ste poznati,slavni i bogati,kod svih pozvani
Vi ste vi,a mi smo obični,za vas siromašni,bolesni i divlji

Mi smo iz kvarta (A vi) neznate šta to znači
da smo veći jebači jer smo financijski jači
zato bolje (Svi) odjebite od nas
zbog love grizem ko pas,adrenalin pun gas

Ja,ja,ja (A vi) kaj pričate iza leđa
prava je sreća da me takvo sranje ne vrijeđa
al zato (Svi) koji se nisu našli ovdje
mogu čekati Čovjeće ne ljuti se broj 3

Mi smo prgavi (A vi) glumite iskusnjake
glazbeni kritičari šta će bit kad polete šake
zato bolje (Svi) nemojte recenzirati
ne kužite spiku pa se morate maskirati

Mi smo mi (A vi) ocjenjivači uradaka
najelokvenijim tekstom kriticizma
vi (Svi) pišete tako lijepo
samo je šteta kaj ne kuži kaj sam reko

Mi smo mi,ali kaj glumite vi ko da ste bolji neg mi,bolji neg ostali
A vi ste vi,a mi smo klošari,odvratni ogavni,ružni i bahati
Jer mi smo mi,a vi ste poznati,slavni i bogati,kod svih pozvani
Vi ste vi,a mi smo obični,za vas siromašni,bolesni i divlji



Image Hosted by ImageShack.us









utorak, 22.04.2008.

Povratak u BUDUCNOST!

Evo dugo nisam pisao nista,jednostavno nije mi se dalo niti sam imao vremena,dobro mozda sam imao vremena ali jbg ima vaznijih stvari u zivotu od bloga...nego da jednostavno nemam vremena bas za blog,,jednostavno ETŠ RULZ i idemo na cugu na mlaku tako da cim dobijem neku inspiraciju da pisem nes dubokoumno vidit cete.
U cetvrtak idemo u Zg pa kad se vratim u petak cu nes napisat zanimljivo,valjda cu imat neku inspiraciju da napisem kako smo cugali u Zg rofl!Pozz!


OVO JE POVRATAK MOG BLOGA NAKON 2 MJESECA!

- 22:44 - Comment To Me... (15) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.