08.10.2005., subota

YAWN



Dobro je! Preživjela sam prvi radni mjesec... :)
Ajmo sad podaci:
- izgubila 4 kg
- učvrstila guzne mišiće
- otkrila da nije dovoljno 5 sati sna dnevno
- zamrzila budilicu i mobitel
- otkrila da budilica i mobitel nemaju razumijevanja za tvoju mržnju
- zamrzila jutarnju maglu
- naučila se ravnodušnosti za jutarnju maglu
- izgubila i ono malo društvenog života što sam imala
- otkrila da mnogi prijatelji imaju više razumijevanja nego što sam mislila
- dobila potvrdu da je politika (kako u životu, tako i u firmi) kurva
- otkrila da je Borg dopro čak i do tog malog mjesta SI od Zagreba
- naučila a thing or two o strojevima u mojoj radnoj jedinici
- zamrzila sve oblike šefovanja
- našla se u središtu svađe stare i nove garniture šefova
- naučila izbjegavati takve svađe
- otkrila da me se neke stvari ne tiču
- naučila da neki ljudi imaju samo argument deračine
- otkrila da ta deračina gotovo nikad nema pokrića
- naučila izbjegavati prostorije s temperaturom ispod nule
- zavoljela antibiotike
- zamrzila antibiotike
- otkrila način da mi bude svejedno za antibiotike

Najbitnije od svega, počela sam učiti struku.

Žao mi je da me ovoliko dugo nije bilo... Nemam opravdanja za to... Potrudit ću se češće se javljati. Ako ništa drugo, barem nekom simpatičnom sličicom. :)
A sad idem dalje učiti... Nikad kraja...

- 15:44 - jednu kavicu s mlijekom (29) - i vodu - a za dečka mineralnu

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv