04.09.2005., nedjelja

USTAJTE RADNI NARODE!




Postala sam koristan pripadnik ovog društva. Napokon! :)
Moj radni vijek je započeo! Nego, kad će penzija? ;)

Za sada imam dva dana staža... Ali i to je nešto, zar ne? I samo se nadam da će nam uskoro napraviti nekakav plan za pripravnički, jer bi bilo malo glupo da bezglavo lutamo po pogonima godinu dana.
By the way, 5 nas je primljeno (da vas malo podsjetim) i to sve ženske. Ja sam se veselo utrpala u tutač od jedne od njih (a što ću, ponudila mi je..., kao meni je teško palo...), tako da sa prijevozom nemam frke. Čak i kad bi imala vozački i nekakav auto, ne bi mi se isplatilo jer putujemo svaki dan 100 km. Ovako dijelimo troškove i svi sretni i zadovoljni.

Zanimljivo mi je kako smo se u kratkom vremenu skompale... Da li je to ono: kad si u nepoznatom, držiš se onoga što znaš? :) U ovom slučaju to je grupica od 5 tehnologica i 4 ekonomistice koje će s nama provesti par tjedana (mislim prije oko mjesec dana) u pogonu da se malo upoznaju sa proizvodnjom. Ne znam što bih mislila o tome... Moram priznati da je meni ta ideja u jednu ruku izvrsna (da i oni u upravi imaju predodžbu o čemu se radi), no u drugu ruku mi se čini kao maltretiranje prve vrste. Naročito kad se pojave u cipelicama na petu i finim hlačama...

Kao i svi početnici, naravno da imam problem s buđenjem... Moram se probuditi u 5.15, a nikako da zaspim prije ponoći. Ipak, znam da će se to normalizirati nakon nekog vremena...
Jedino se bojim da se ne bi predomislili pa da nam kažu da radimo od 6. Onda bi se trebala buditi u 3.15, a to, morate priznati, nije normalno!

Anyway, ovo je samo početak... A za početak, moram srediti dojmove...
Budite mi dobri i pozdravlja vas vaša radna Hero! :)
:*

- 19:13 - jednu kavicu s mlijekom (12) - i vodu - a za dečka mineralnu

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv