22.08.2005., ponedjeljak

VRATILA SE

Zaista je lijepo vratiti se u Zagreb bez obaveza... Nema one gužve oko spremanja ispita i nervoze zbog davanja uvjeta... Totalno stress free povratak!
A nema još ni gužve oko odlaska na posao... :) Imam još dobrih 10 dana da se pripremim za to... Đavo odnija prišu, zar ne? ;)

Dobila sam prilično dobru boju obzirom da sam se trackala sa relativno visokim faktorima, a i imala sam sreće da je vrijeme bilo dobro. Od ova 3 tjedna, samo je 3 dana padala kiša. Jedan dan na sjevernom Jadranu, a dva dana na južnom. Ostatak je bila čista pržiona iako se većinom ujutro činilo da neće biti tako jer su grmljavina i oblaci nad kopnom signalizirali sasvim drugačiju situaciju. Hvala Bogu na otočnoj mikroklimi!
Jedino je navečer bilo dosta hladno, a sestrična i ja smo ukupno imale samo 4 majice dugih rukava, tako da smo bile prilično predictable u vezi s odjećom. Jedino što nas je spasilo je muška pamet i njihove debele majice, šuškavci i ostali odjevni predmeti, a naročito nesebičnost pri dijeljenju istih u ranim jutarnjim satima. Tko je rekao da više nema kavalira... :)

Ovo je samo za početak... Tek toliko da znate da sam se vratila...
Čitam vas!
:*

- 19:36 - jednu kavicu s mlijekom (12) - i vodu - a za dečka mineralnu

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv