Kvaliteta usluge u pravom smislu rijeci!

utorak, 27.03.2012.

Svako jutro prije posla u prodavaonici kupujem namirnice djetetu i sebi za predstojeći dan. Ujutro nas se nakupi i do 12ero ljudi u isto vrijeme u trgovini. Najčešće zadnji tren prije početka radnog vremena. Svih ovih mjeseci nikada nisam doživjela da sam ušla u dućan, a da navedene djelatnice nisu bile nasmijane, susretljive i ljubazne. Kao prvo, one u isto vrijeme peku proizvode, donose ih na pult, naplaćuju proizvode, kuhaju kave (što oduzima puno vremena jer za pripremu samo 1 kave one bi stigle poslužiti bar 2 osobe). Bez obzira na tempo i situaciju pa makar i kad rade u smjeni sa drugim djelatnicama (od kojih su neke i nove pa im moraju pokazivati i učiti ih poslu i rutini) one su dobre volje i jako brze. Uvijek se dogodi da uđe i neki mrzovoljan kupac kojeg one bez obzira na njegovo ponašanje ili komentare ljubazno uz osmijeh isprate te je na kraju i takav kupac u konačnici zadovoljan. Sa mnom se slažu i moji kolege s posla (kojih je najmanje 20tak) koji redovito hvale navedene djelatnice kod kojih svakodnevno pod pauzom svraćaju kupovati gablec. U njihovo i svoje ime sa zadovoljstvom, u ova teška vremena, šaljem ovu pohvalu!!

Objavljeno 27.03.2012. u 13:53 | 0 komentara | Ispiši | #

Bliski susreti s MUP-om

Vraćali smo se autom s Pelješca i imali nezgodu na cesti u Sinju. Na tom mjestu cesta je jako nepregledna spoj glavne i sporedne ceste neprimjereno napravljen i dogodila se prometna nesreća, moj muž kriv, lupio lagano neki BMV. Ništa strašno, ali ja sam se s malim djetetom jako uplašila. Došli su policajci i prije uviđaja jedan je bio izuzetno ljubazan, ponudio je meni i djetetu da sjednemo u obližnji kafić, popijemo vode, smirimo se. Ljubazan, susretljiv, divan... Uviđaj je prošao, mi sjedamo u auto, a ljubazni policajac nas utješi i kaže da to nije prva nezgoda jer je raskrižje loše i svašta nešto. Kad smo stigli kući muž je napisao pismo i poslao ga poštom u Policijsku postaju kako bi pohvalio policajca kojem nije znao ime samo ga je dobro opisao.
Prošle su 4 godine od toga i oko ponoći, na istom mjestu kada smo se vozili prema Pelješcu policija s rotirkom projuri kraj nas i zaustavi nas. Prilazi nam policajac, smije se i kaže: " Gospodine i oslovi nas prezimenom (razrogačili oči ja i muž i ništa nam nije bilo jasno) morao sam vas zaustaviti, prepoznao sam vašu registraciju. Želim vam zahvaliti što ste me pohvalili, od načelnika sam dobio stimulaciju od 30% šest mjeseci i nagradu za najboljeg djelatnika na temelju vaše pohvale, spremam se mirovinu i pitanje je hoću li vam se ikada imati prilike zahvaliti! Izašli smo iz auta i ponudili ih pićem na benzinskoj, ali odbili su jer su bili na dužnosti. Zbilja smo ostali ugodno iznenađeni, moglo bi se reći i šokirani.

Objavljeno 27.03.2012. u 13:50 | 1 komentara | Ispiši | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>